Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen Lijkt bijna wel op alleen en zwanger Maar zwanger ben ik nog niet Ik heb een dochter van 16 maanden en bij mij zit een 2e te kriebelen Hier heb ik over gesproken met mijn vriend Die was ook helemaal verrast maar wilde het wel We zijn pas ook verhuisd dus dacht kan ik gelijk de kleur kieze voor babykamer Ipv eerst een kleur te doen en dan weer te behange Ook heb ik gewoon gekeken voor spulletjes welke kinderwagen ik eventueel Wil als de kleine daadwerkelijk zou komen Maar nu heeft me vriend toch ineens dat ie het niet wil Vind het erg jammer En zijn reden was omdat we dan niks meer samen kunne doen Want 1 kindjes breng je zo bij oma. Maar 2 Pfff wat moet ik hier nu mee Ik wil het zo graag en als je dan al die kleine spulletjes weer zie
Lastig zeg. zeker als hij eerst ja zegt en dan opeens nee. Misschien heeft hij koud water vrees ? bang voor extra verantwoordelijkheden met een tweede erbji ( net een nieuw huis, nieuwe spullen nodig etc ). Mannen hebben vaak iets meer tijd nodig om aan het idee te wennen Zou het iig nog een keer bespreken met hem, zonder echt jouw mening door te duwen. Aangeven dat je echt nog heel graag een kleine er bij zou willen, en of hij er iig nog een keer over na wil denken.
Zeker lastig, mijn vriend heeft ook even een poosje gehad dat ie zoiets had van ja een 2de is leuk en later van nou eigenlijk vind ik 1 ook wel genoeg. Ik was er toen wel teleurgesteld om omdat ik heel graag een 2de wilde. Eind 2009 heb ik er een laatste keer hem over gepraat en 2 weken erna ofzo lagen we in bed en wilde hij geen voorbehoedsmiddel gebruiken. Ik zei oh ... maar hij zei we gaan er gewoon voor. Ik was zo ontzettend blij. Geef je vriend even tijd. Heb het er niet teveel en te vaak over. Je kunt er denk ik beter eens goed over praten en als jullie er dan niet uitkomen duidelijk maken wat jij wilt en dat je hem ook wel begrijpt (als je hem tenminste begrijpt) en het dan even laten rusten. Misschien zijn er in jullie omgeving wel mensen die ook aan een 2de beginnen ofzo. Succes en ik hoop dat je vriend zich bedenkt. Let op, hij moet niet gedwongen worden he, want dat werkt averechts.
zever dat je een kindje naar oma brengt en 2niet! ik heb er 2 en ze gaan beide bij oma logeren, oma let op beide, het is alle 2 of geen, met de 3e op komst is er ook geen probleem ivm logement of oppassen en dat je samen niks meer kan doen is ook veel gezegd, als je af en toe tijd maakt voor elkaar komt dat zeker goed!