hoi dames, Ik maak me eigen een beetje zorgen. Het zit zo, op mijn werk hebben wij een soort lopende band. Ik hing daar over heen om wat te pakken toen gleed ik dus uit en kwam vol met mijn buik op die rand van de band terecht. Sinsdien heb ik een pijnlijk trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik ben 16 weken zwanger, kan dit kwaad? Liefs
het kan zijn dat je banden verrekt zijn en dat je dus gewoon spierpijn van het vallen hebt. Maar om zeker te zijn, ik zou je VK ff bellen hoor! Beter 1 keer teveel bellen....
Ik denk ook dat het wel meevalt. Je banden staan al wat op spanning, dus zo'n val trekt ze dan effe wat meer aan. En je hebt je waarschijnlijk ook tegen gehouden met je spieren. Dus kan me voorstellen dat die banden en spieren even naar voelen. Je kunt de VK wel bellen als je je echt zorgen maakt, maar meestal valt het wel mee met een "simpele" val..
Eigelijk kan er weinig gebeuren, je kindje zit goed beschermd zeker op deze termijn. Denk dat je banden zijn vertrekt, ik zou me niet te veel zorgen maken, mijn moeder is met 36 weken van de trap gevallen, en zelfs toen was er niets aan de hand met mijn broertje. Ze heeft nog tot 41.3 weken gelopen! Maar omdat waarschijnlijk je kindje nog niet kunt voelen of nog maar heel weinig zou ik de bk bellen om ff het hartje te luisteren en dan ben.jij ook gerust!
dan kan ik denk ik beter morgen even bellen of niet? ik sta onder controle in het ziekenhuis, maar ik heb geen idee of je voor zoiets wel het spoed nummer mag bellen?
Eerlijk gezegd zou ik meteen bellen. Ik zou zekerheid willen hebben. Ik loop ook bij de gyn en je mag gewoon naar de afdeling bellen als er iets is.