30 weken en zo misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kikkert, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoi allemaal

ik ben nu 30 weken zwanger en ben deze hele zwangerschap nog niet echt misselijk geweest (af en toe in het begin een beetje) maar de laatste paar dagen begint het iedere dag erger te worden eerst alleen tijdens of na het eten maar nu ook gewoon zomaar uit het niets. ik kan dit ook niet vergelijken met de zwangerschap van mijn zoontje want toen ben ik geheel de zwangerschap (extreem)misselijk geweest. herkend iemand dit of heeft iemand tips?

alvast bedankt

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ik heb het ook plotseling, weet ook niet waar het vandaan komt, nog de hele zwsch geen misselijkheid gehad en nu opeens!
    Weet iemand hoe dit komt?

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben dus gelukkig niet de enige! Heb nog nergens last van gehad maar sinds gisteren ineens erg misselijk... Zal wel baby zijn die ergens in de weg ligt...

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kreeg net ook ineens een vlaag van maagzuur en misselijkheid :(

Ik denk inderdaad dat het de baby is die een soort van ''in de weg'' ligt..

Ik moet maandag weer naar de VK, zal het eens vragen..

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    grappig ik het er ook weer wat last van. Komt samen met flinke duizelighuid bij mij.

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hier ook. met duizeligheid en zuurbranden, bah :(

7. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hier ook dat het samenkomt met duizeligheid en pijn in mijn ribben... Heb het met ong. 24 weken heel erg gehad en nu weer... volgens Gyneocoloog hoort het erbij de ene kan er last van hebben andere niet... De groei en ligging van de baby kan die misselijkheid veroorzaken... sterkte aan iedereen die het heeft!!

Deel Deze Pagina