Dag lieve meiden, Wil toch even mijn onzekerheid hier delen.... Op 10 april hebben we IUI gehad en op 23 april had ik vage test... op 24 april - mijn NOD - was de test íets donkerder, maar ... 's avonds had ik bruin-roodverlies... Dus ik dacht: game over.... Dat bruinroodroestig verlies bleef, zondag ook... Ik weer getest, zag een streepje, maar heeeel licht... Dacht, gaat vast niet goed....Dacht, ga lekker hardlopen, dan zet de ongie wel door en kunnen we voor de 4e IUI... Maandag de 25e, ietsje duidelijker streepje en... de clearblue zei 1-2!!!! Maar, dat roestig rood werd soms rood, dus ik werd nog onzkerder... Helemaal omdat ik duidelijk wel ongiekrampjes had. Alsof het door wilde zetten... Op woensdag de 27e was er echt wel meer rood. Op lange na niet zoveel als bij ongie, maar dacht: game over... Test was volgende dag weer wat duidelijker... Inmiddels (zie banner) zit ik op 5wk en 5dg . Ik duim en bid dat het allemaal goed zit! Het rood-bruin is echt minder en heb soms alleen nog roze bij het afvegen... Maar genieten en ontspannen naar de WC gaan durf ik nog niet echt... De testen worden wel donkerd en de ClarBlue zei afgelopen maandag 2-3... Dus dat geeft moed! De erge ongie krampjes van het begin zijn zo goed als (AFKLOPPEN!!) weg... Mag di 18 mei (7wk en 3 dg) voor mijn 1e echo... Vroeg me af: - Wie herkent dit? - Bij wie is het goed gegaan? - Waardoor denken jullie dat het bloedverlies is geweest? (nog een beeetje is?) Innestelling is nu toch wel klaar? En heeft dat bloedverlies invloed op de verder ontwikkeling van het kleine frummeltje? Dank jullie wel alvast voor het antwoorden!!! (wat duurt wachten tot de 18e toch lang...!) Dikke knuf!
Hoi Juulzon, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik herken het heel erg, al is het bij mij niet goed afgelopen. Maar bij jou klinkt het als een innesteling of misschien dat er een vaatje is geknapt, omdat de baarmoedermond nu extra goed doorbloed is kan dit makkelijk! Kun je niet om een eerdere echo vragen? Vaak doen ze dat wel als je je zorgen maakt! Dan ben je ook gerust gesteld! Geniet van jullie zwangerschap!! Liefs
Gefeliciteerd!! Ik heb dit ook gehad, en zie m'n banner! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet veel helderrood bloed verloor, voornamelijk bruinrood/rozig. Volgens mij kan dit ook oud bloed geweest zijn. Maar net zoals Touwtje zegt, misschien mag je al iets eerder voor een echo? Succes meid!
als je al een paar dagen bloed verliest mag je eerder voor een echo om te kijken ofdat het nog intact is ookal kunnen ze dan misschien nog geen hartje horen heb ik ook gehad maar ik wist al dat ik slecht nieuws kreeg dus blijf voor je duimen dat dit goed is en ja bij 5 weken krijg je vaak een innestelingsbloeding zei mijn verloskundige
Thanx girls... Die onzekerheid is echt niet fijn. Dank voor jullie reacties... Touwtje, wat erg dat het is misgegaan... Voelde je het aankomen? En zie dat jij Angiebabie met 6,1 wk een miskraam hebt gehad.. wat erg lieverd... het maakt me wel onzekerder eerlijk gezegd. Gelukkig bij jou alles goed gegaan Sharon! Ik hoop ook gauw in de 'veilige zone' te komen... Vannacht echt een nare droom gehad, over een klein dood vruchtje (had gisteren denk ik teveel gelezen over als het misgaat enzo...) was echt niet leuk. Dus ik vanmorgen weer een testje gedaan en die was gewoon lichter dan die van dinsdag... Geen bruinverlies meer, gisteren een beetje, maar nu maakt die lichtere test me weer onzeker.. Voel mezelf echt een aansteller en druktemaker... Maar goed, moet positief denken, dus probeer ik dat maar! Als lukt dat moeilijk eerlijk gezegd xxx
ik zit nu in mijn 3de zwangerschap en heb het bij alledrie gehad. bruin, roze tot echt rood bloed. is indd nog van de innesteling en de eerste weken zet je kleintje zich nog beter en dieper vast in je baarmoeder. daardoor kan je nog bloedverlies hebben. ook je baarmoedermond is nu vele meer doorbloed. ik had deze keer zelfs dat ik na het niezen iets voelde lopen en op de wc was het echt rood bloed. gewoon een geknapt bloedvaatje. na sex had ik het ook. heeft bij alle drie de keren geduurd tot 7 weken.
oh ja en een vriendin van mij die 2 weekjes eerder is heeft ook nog eens getest rond de 7 weken en haar test was ook stukken lichter. en toch is alles in orde hoor. schijnt heel normaal te zijn dat je testen veranderen van licht naar donker en terug naar licht.
heb 2 dagen voor nod posi getest. op nod had ik erge buikkrampen een min of 15. toen verloor ik helder roodbloed. best veel in een keer. dus ik ging er ook vanuit dat het een vmk was. maar stopte zelfde dag weer. maar nog tot week 8 op en aan bruinverlies gehad. nu nergens meer last van en heb vorige week een heeeel mooi hartje gehoord!! de vk denk dat het nog van een innesteling was. kan ook later zijn zei ze. hoop voor je dat het goed komt. duim met je mee!!
Ik heb het ook gehad en zie banner. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kun je niet bellen dat je er last van hebt, misschien doen ze nu wel een echo succes
Charlie, MamavanBo en Wonderbaby, Enorm bedankt voor jullie berichtjes, dat was precies even wat ik nodig had om te lezen om weer even dat fijne gevoel van 'Yes, ik ben voor het eerst zwanger!!!' te krijgen ! Mijn vriend houdt vol dat hij een goed gevoel heeft en nu ik jullie gelezen heb, durf ik dat ook weer te hebben! Op naar die 7 weken echo, ik blijf lekker (ontspannen, althans, dat probeer ik !) door duimen en hopen en bidden ! Thanx again allemaal! xxxxxxxxxx