Ik ben vanochtend flauwgevallen op mijn buik hard tegen de salontafel aan ben nu 16 weken zwanger ik ben al de hele dag de verloskundige aan het bellen krijg een antwoordapparaat nu was het zo dat er tussen half 1 en 1uur de verloskundigen aan de telefoon krijg probeer weer te bellen nog steeds een antwoordapparaat ik word er moedeloos van nu kan ik wel de spoedlijn gaan bellen maar ja zo spoed is het ook weer niet.. Ja voel me er zelf niet lekker bij nu ben nog steeds duizelig al sik opsta dan komt het weer ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. Liefs Yvonne
antwoordapparaat inspreken, misschien wel 3 keer dan belt ze je heus wel terug. Ik zal me niet druk maken, de kleine kan tegen een stootje. Ik ben met 27 weken keihard van een stoel gevallen en heb er verder niks van gedacht. en ben nu bijna 37 weken. komt goed meis. en anders bel je even afdeling gyneacologie in het zh die kunnen je ook vast gerust stellen. zolang je geen bloedverlies hebt.? Jolyn
Kan niks inspreken echt handig niet dus.. Heb geen bloedverlies maar ik blijf maar duizelig en dat vind ik nu niet zo leuk als ik opsta begin het weer. Dan maar uitzingen tot maandag vind het wel raar dat ze de hele dag niet bereikbaar zijn klopt gewoon niet.. Maar bedankt voor de antwoord.. Liefs Yvonne
Nee geen contact gehad zal ook vandaag niet gebeuren kan alleen spoedlijn bellen. Ben al vanaf vanochtend bezig
Ik zou gewoon de spoedlijn bellen hoor! Je gaat het toch niet uitzingen tot maandag? Ik heb toevallig laatst hier een verhaal gelezen van iemand die een stoot in haar buik gehad had.. Was voor de rest allemaal goed maar ze gingen wel gelijk ff kijken met ctg hoe het met het kindje ging. En het is ook wel zo dat je kindje een goed beschermlaagje heeft hoor maar als je flauw bent gevallen neem ik aan dat je niet echt weet of je heel hard tegen de tafel bent gevallen.. Ik zou zeggen gewoon spoednummer vlk bellen en anders inderdaad gynecologie ziekenhuis.. Beter 10 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig.. Succes..
dacht dat je de spoedlijn niet te pakken kreeg... zou dan echt de spoedlijn ff bellen.. daarvoor is hij er oa. ook
Ik zou ook de spoedlijn bellen, je voelt je toch nog steeds niet goed? Ze worden echt niet boos op je!
Hier is de spoedlijn juist voor! Je bent flauwgevallen (dat doe je niet zo maar) en je bent op je buik gevallen (ook niet super). Hoop dat je inmiddels al gebeld hebt!
Gewoon op de spoedlijn van of ha of vk bellen. Mijn ervaring (zeker bij VK) is dat ze dat echt niet erg vinden!
als ik jou was zou ik dan gewoon de huisartsenpost bellen (spoedlijn huisarts) dan kan je in ieder geval telefonisch overleggen met de assistente en die kan jou misschien wat meer geruststellen. Succes en nog veel sterkte
ik zou ook de spoedlijn bellen. heb ik ook al een paar keer gedaan. worden ze echt niet boos om. als je er zo mee zit ga je toch niet wachten tot het maandag is. als het voor jouw spoed is ... bellen
ik heb gebeld vonden ze niet erg gelukkig ik mag om 16:00 langs komen en word mijn bloeddruk gemeten en wat andere onderzoekjes..
goed van je dat je de spoedlijn hebt gebeld....daar is dat nummer voor! ik lees dat wel vaker hier dat de vk's er niet zo happy mee zijn als je daaop belt....gelukkig heb ik dat nog nooit gehad...en ik heb al eens voor minder gebeld,maar werd altijd vriendelijk te woord gestaan! succes meid
Ja precies ik heb ook een keer zoiets gelezen vandaar dat ik niet durfde te bellen maar ze was heel erg aardig en kon me begrijpen.