Hoi allemaal! ik was even nieuwschierig.. geloven jullie in die bakerpraatjes? Sommige dingen kloppen wel bij mij maar lang niet allemaal volgens mij Liefs Mamasuusje
Geloof er ook niet in.. bij mij in mn omgeving is er ook niemand waarbij het klopt & als ik die lijst bekijk en de quiz doe krijg ik een meisje (terwijl er toch echt een klein kereltje in mn buik zit)
Jeetje wat er ook voor dingen instaan "Zie je tijdens je zwangerschap een haas lopen, krijgt je kindje een hazenlip" Ondanks dat erachter staat dat dit niet waar is, vind ik het erg raar om dit op een site te zetten!
of dit: "Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap. "
Hahahaha Jsztd is al op haar hoede! Ik geloof er niet in,volgens die praatjes krijg ik zowel een jongen als een meisje :-D
De uitslag bij mij is: Jouw kans op een jongen of een meisje ontlopen elkaar volgens de bakerspraatjes niet veel. Maar stiekem (55 procent) heb je toch een beetje meer kans op een meisje. Tja, 1 antwoord anders en het geslacht was anders!
hahaha, nou als ik de eerste praatjes zo eens bekijk dan klopt er bij mij al niets meer van... Wel erg leuk trouwens
Hahahaha nou ik ben niet misselijk geweest en krijg wel een jongen dus wat dat betreft klopt het.. maar dan dat stukje van "jongens geven pas narigheid na de bevalling" leuk
neej geloof er niks van! ik heb deze keer precies dezelfde buik als bij de eerste zwangerschap en dit keer is het toch echt van het andere geslacht
Hmzz nee.. Er zullen altijd wel een aantal dingen zijn die herkenbaar zijn maar nee. Mijn uitslag was 50/50..Ik denk een meisje ... weet niet waarom..zal dan ook wel een jongen worden/zijn..