30 weken wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    vandaag 30 weken whoppaaaa nu echt lekker aftellen!!!

Wie gaat er mee de laatste 10 aftellen???

2. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    ik doe ook mee!!nou ja ben woensdag 30 wk,eindelijk,ga nu aftellen ,

3. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Hier ook goed op weg! Ik kan bijna niet meer wachten om de kleine man te zien :)

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ja hier ook de 30 weken gepasseerd, ik tel gezellig mee af! Hebben jullie ook al het gevoel dat jullie baby onder je ribben zit? Ik ben maar 1,62, dus misschien dat het daar aan ligt? Hoe dan ook, ik moet echt extreem rechtop zitten om er geen last van te hebben, beetje een raar gezicht ;)

5. mappel

mappel Niet meer actief

ik 28, mag nog net niet meedoen:(

6. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik doe ook mee! Donderdag ben ik 30 weken.. Begin er zo onderhand een beetje genoeg van te krijgen... :( Heb erg veel rugpijn sinds 4 weken. Bij mij zit de kleine soms ook onder m'n ribben, maar niet altijd. Echt ik vind het heerlijk dat ik de kleine zo vaak voel, maar zou blij zijn als het eruit is en ik weer gewoon mezelf kan zijn! :) Hebben jullie dat ook???

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Jij mag ook mee doen hoor Mappel!

8. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Ik ken je gevoel heel goed, zit zelf al sinds 4 weken volledig thuis omdat mn lichaam me gewoon in de steek laat. Heel frustrerend. Maar alles voor de gezondheid van de kleine. Nog even doorbikkelen dames!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja! ik meld me ook. Ik ben woensdag 30 weken.

Ik zit al die tijd al thuis op de bank of op bed ivm HG. En nu ook met al te veel harde buiken. Mijn lichaam is er klaar mee. Vk hoopt dat ik 37 weken haal.

Hoop dat jullie er allemaal beter aan toe zijn dan ik.

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik ben er ook flink klaar mee.

Mijn zwangerschap begon met HG dat heb ik tot een week of 20 gehad. Met 14 weken thuis komen te zitten ivm bekkeninstabiliteit. Nu een vaginale verzakking erbij. Nu iedere keer heel erg misselijk door het maagzuur. Ben blij dat het eind in zicht is nog maar 2 maanden!!

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Jessi: bah! Jij hebt het ook niet makkelijk gehad. Ik ben zo blij dat het bijna november is. Ik moet nog 72 dagen tot de uitgerekende datum, ik houd het elke dag bij jij ook?:)

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ja ben ook elke dag aan het aftellen blij nog maar 70 dagen het einde is in zicht voor mijn gevoel. Ik hoop ook dat ze het eerder gaan halen.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Jessi: ik weet echt precies hoe jij je voelt! Ik heb een cm aan de koelkast hangen en ik knip er elke dag een cm af.

Ze gaat het waarschijnlijk bij mij ook eerder halen. Weet je hoe veel dagen dat scheelt?:):);)

14. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Jaaa hier nog iemand! Aftellen kan beginnen, al mag ze van mij nog wel even blijven zitten!

15. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Jaaa! Ook hier zijn de laatste 10 weekjes reeds aangebroken. Aan de ene kant lijkt het nog zo lang, aan de andere kant zal het waarschijnlijk voorbij vliegen en is het zo ver voor we 't weten..

16. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist 31 weekjes zwanger,dus mag mij vast aansluiten:p

17. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    ja hier zit kleine ook onder de ribben,en veel maagzuur,pff,begin ook last van harde buiken te krijgen,maar nog 3 weekjes en dan verlof gelukkig,maar nog paar weekjes ,,maar die duren het langs zeggen ze hah,maar lijkt nog zo ver he begin janauri,vinden juli niet?

18. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik vind het wel mee vallen zeker als je ziet wat er nog moet gebeuren. 11 november komen ze van de kraamzorg voor de intake. En ik heb nog niet eens de kamer van mijn dochtertje klaar. Hij staat nu voor de eerste keer in de verf. Zodra dat klaar is kan ik de zooi gaan omzetten en kunnen we de babykamer gaan klaar maken.

19. nono

nono Niet meer actief

Jaaaaa hier ook! Maar ik moet zeggen dat ik nog geniet van de zwangerschap. Ik kan mij wel voorstellen dat het echt heel zwaar is voor sommige dames. Heel veel succes met de laatste weekjes!!

20. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Hier komt de kraamzorg aanstaande vrijdag voor de intake, en ik heb in november drie informatieavonden ingepland, 2 voor de borstvoeding en 1 voorbereiding op de bevalling.

Het wordt ons eerste kindje dus het leek me wel verstandig om toch nog even wat informatie op te doen, gaan jullie ook zo iets doen? Of een cursus?

Deel Deze Pagina