30 weken wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben heel blij dat ik volgende week mag bevallen maar ik zie er als een berg tegenop. Ik wist vorige keer niet wat me te wachten stond, en nu dus wel... die weeën en die pijn, nee daar heb ik geen zin in. Maar het moet he!:)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik zie ook onwijs op tegen de keizersnede, maar nog erger tegen een vaginale bevalling. Dit is meer het onbekende en het achterlaten van mijn dochter. Lig waarschijnlijk 4 dagen in het ziekenhuis:( En 6 weken niet tillen is ook best lastig. Maar goed de risico's van een vaginale bevalling zijn gewoon te groot.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    saar: dat snap ik. Het is allebei heftig en niet makkelijk. Helaas moet je er doorheen. Vier dagen in het ziekenhuis is niet heel erg hoor. Het valt echt mee.

Ik ben na mijn vorige bevalling na een week weer opgenomen geweest ivm kraamvrouwenkoorts en ik heb toen een week in t ziekenhuis gelegen. Ze hebben me super verzorgd, waren allemaal super lief voor me en je hebt je kindje steeds bij je. Dus misschien valt het erg mee! Hopelijk geven deze woorden je wat moed.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik bedoel meer onze dreumes. Die gaat die dagen naar mijn ouders. Hopelijk trekt ze het om 2 keer per dag langs te komen bij mij en haar broertje of zusje.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dat snap ik. dat lijkt me ook lastig. moeilijk he want je hebt er natuurlijk nog een die rondloopt.

ik denk hier dat ze het aanvoelt op een of andere manier want ze wilde vandaag ook niet naar opa terwijl ze daar zo gek op is. ze wil bij mama blijven zei ze. zou t kunnen dat ze t aanvoelt??

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zou heeeeel goed kunnen. Hier is ze woensdag strontvervelend geweest want toen zouden ze bellen uit het ziekenhuis voor wel/geen keizersnee. Dus ik liep te zenuwen. Dus ik denk echt dat ze bepaalde dingen wel voelen hoor. Mijn zus zei dat haar dochter heel aanhankelijk werd de dagen voordat de bevalling begon. Dus wie weet begint het nog uit zichzelf;) Kinderen schijnen dat eerder aan te voelen.

Ik ga er vanuit dat het wel goed komt in het ziekenhuis. Ik moet even voor de baby gaan! Nu knuffelen we gewoon extra!

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi meiden!!

Ik ga zo even bij lezen er is vandaag zoveel bij gekomen.

Ik heb vandaag de voorlopige datum gehoord van de keizersnede. 30 december dus nog 16 dagen doorbijten. Nu maar hopen dat het ook echt kan door gaan dan of nog beter dat ze eerder komt.

Het bleek inderdaad een bloedpropje te zijn die is gelukkig nu weer zo goed als weg maar heb wel zware bloedverdunners moeten spuiten. Die moet ik nu weer starten na me keizersnede.

Ik krijg een keizersnede omdat de jonge dame in stuit ligt en bijna geen vruchtwater meer heeft. Helaas doen ze pas keizersnedes na week 39 ivm de longrijping. Tenzij de jonge dame zichzelf meld word ze dus week 39 gehaald.

Nu ga ik even met me voetjes omhoog want ben vandaag veelste druk geweest en dat komt me nu ten spijt.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jessi: fijn dat je een einddatum hebt. Hopelijk blijft de datum zo of komt je meisje eerder. Ik krijg woensdag op 38+1 pas de datum. Ben benieuwd. Best spannend! 't Is nog lastig met al die feestdagen. Ik hoop dat de kleine blijft zitten tot de datum van de keizersnee. Heb niet zoveel zin in spoed.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Jessi: fijn om even van je te horen zeg! Ik vroeg me steeds af hoe het met je ging!

Wel fijn dat het uiterlijk nog 16 dagen duurt. Dan kan je nu aftellen en dat scheelt een hele boel!

Doe verder zo rustig mogelijk aan!

Saar: jij krijgt woensdag de datum! Spannend zeg, ben heel benieuwd.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ik mocht een voorkeur opgeven, maar of dat het ook word... er moet plek zijn op de ok. Maar ik hou het verder geheim;) De vorige bevalling was totaal geen verrassing i.v.m. inleiding van 2 dagen. Was voor niemand echt leuk. Dit keer vertellen we het alleen de ouders.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @jessi ah goed wat van je te horen
    Voor mn gevoel hoop mensen met een kz hier

@saar t lijkt me ook helemaal neit leuk als iedereen t al weet.
    Ik hoop ook bv dat ik niet een kerstdiner hoef af te zeggen ofzo, dan weet iedereen genoeg.
    Dus groot gelijk als je niks zegt

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bouwjaar, je kunt toch altijd zeggen dat je het nog niet weet. Je weet sowieso niet of je nog puf hebt toch?

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Is iedereen er nog? Ik kreeg vandaag DE datum doorgebeld. Aftellen maar! Gek idee. Morgen controle en gesprek bij de gyn. en anesthesist. Ben benieuwd hoe de keizersnee in z'n werk gaat in dit ziekenhuis. Heb zulke mooie gezien met de kleine direct op de borst enzo..

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    spannend saar!!! aftellen maar!

bij ons is het donderdag de dag dat ze hoogst waarschijnlijk geboren gaat worden.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh wat spannend puzzelstukje. Heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling. Wat zul jij blij zijn dat het straks klaar is!

16. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Oww heerlijk puzzelstukje nog 2 dagen ik ben jaloers hier een hele nacht harde buiken en kots misselijk geweest. Ik ben het zo zat en ik hoef nog maar 2 weken!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow puzzel nog een dag dus.. spannend! !!!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dat is waar maar dan zijn de speculaties meteen bezig.

Nou raar dat je weet wanneer je kindje komt, maar ook wel erg prettig :)

@jessie ik vind 2 weken nog best lang klinken kan me voorstellen dat je driftig aant afstrepen bent

@puzzel ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jessi: hier hetzelfde vannacht. Ook al half 3 wakker, is niet echt bevorderlijk..

Bouwjaar: Die speculaties zijn dan toch niet jou probleem. Ik had dit sowieso al gezegd tegen beide ouders en die begrepen het. Maar goed als je het niet prettig vind dan moet je gaan. Ja is zeker raar om de datum te hebben. Ook gek dat je zelf 'gekozen' hebt haha.

20. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    blugh weer de hele dag harde buiken kan nauwelijks lopen.

BAH BAH BAH Uk het is volle maan je mag wat mij betreft jezelf nu wel melden.

*klaagmodus uit*

Deel Deze Pagina