Hahaha ik zat in het andere topic ook al te klagen. Echt de laatste klaagloodjes Mag best. Ik heb zo'n slaaptekort en dat reageer ik af op mijn lieve dochter. En die is 1,5 niet eerlijk he?! Ik hoop dat ik wat krijg van de gyn....
jessi ik snap je klaagmodus. ik heb me vanochtend weer helemaal leeggespuugd bah. zo klaar mee. zijn nu met y. in ballorig ff tijdverdrijf hihi.
Wij zijn er ook nog net bij de verloskundige geweest en ze werd 3020 gram geschat. Alles zag er goed uit. Ze maakte alleen zo'n opmerking van: je placenta begint al een beetje te verkalken, dat zie je aan die witte plekjes, maar is verder geen probleem hoor.. mmm, ik hoor dat soort dingen liever niet, ga er dan toch automatisch veel aan denken. Hebben jullie dit soort dingen ook weleens? Puzzelstukje, heel veel succes voor morgen!!
Gadver dat wil je helemaal niet horen vooral als t geen probleem is, bah. Maar hebben ze nog een echo gemaakt dan? Ik krijg er geen meer, nouja niet gepland. Trek je t nog?
Ja ik ben een dikke mazzelkont. Bij mijn praktijk doen ze standaard om de afspraak een echo, vinden ze zelf ook prettig ter controle en ik uiteraard ook. Ze hebben alle apparatuur bij de hand en kunnen ook allemaal goede echo's maken. Volgende week dinsdag weer bloeddruk en hartje luisteren en die week erna staat er nog een echo op het programma.. stiekem hoop ik dat ze tussen kerst en oud en nieuw geboren wordt Verder trek ik het allemaal nog wel. Ik slaap gelukkig weer iets beter en zolang ik het maar rustig aan doe ivm mijn bekkeninstabiliteit hou ik het nog wel vol. Ik ben gelukkig niet heel veel aangekomen en houd nog geen vocht vast, dus dat scheelt toch wel op het eind denk ik. Ik fiets nog iedere dag een stukje en dat is echt wel goed voor me. En hou jij het nog een beetje vol Bouwjaar?
Nouja ik heb geen keuze he Op zich niet (nooit) misselijk, geen bi en weinig last van maagzuur op t moment. Wel regelmatig slechte nachten en ik sleep inmiddels 17 kilo extra mee. Mn buik zit me best wel in de weg. Dus het is best welkom....
Puzzelstukje: Nog eventjes volhouden meis! Is het na de bevalling gelijk over of niet(heb er geen verstand van)? Missmara: Wat irritant dat ze dat dan zeggen. Waarom zeg je zoiets als het geen kwaad kan. Snap je wel. Gewoon maar goed de bewegingen in de gaten houden. Bouwjaar: 't is dat ik nu 2 keer naar de gyn. moest maar anders ook helemaal geen echo. Nu is het bij de gyn. even snel: hoofd, buik, bovenbeen. Je ziet ook niet al te veel meer. Hou je ook veel vocht vast of valt het mee? Die 17 kilo zijn straks zo weg. Ik ben goedgekeurd voor de keizersnee. Het wordt als alles goed gaat een natuurlijke keizersnee dus kindje op de ok direct bij me! Jippie, daar zag ik het meest tegenop: kindje gelijk weg. Kleine is ongeveer 3300/3400 gram nu en verder alles prima. Op naar de keizersnee. Waarschijnlijk kom ik op een 1 persoons kraamsuite te liggen, heerlijk! En mijn man mag evt. blijven slapen. Lijkt me zo super fijn. Ik heb er best zin in. Al zei de anesthesist: sommige vrouwen voelen pijn al ze snijden in de baarmoeder, maar dat is maar 2 minuten en dan heb je je kind. Ook al zo'n opmerking die in je hoofd blijft zitten. Sukkels ook!
Nog 6 dagen, dan 30 weken! Ik doe ook mee!! *Uch* ik zie nu pas dat dit topic al een paar weken loopt. Sorry! Ben weer weg
saar wat fijn een natuurlijke keizersnede ik had er nog nooit van gehoord! ik lig momenteel in het ziekenhuis en er is gel ingebracht.
Spannend Puzzel stukje!!! MissMara en Bouwjaar fijn dat jullie je nog redelijk fit voelen! Saar ik krijg ook een natuurlijke keizersnede dus ik krijg ook me kindje gelijk op de borst en mag ze de hele tijd bij me blijven. Spannend he meiden het komt voor de meeste van ons nu wel heel dichtbij!!!
hoi dames sorry voor se late reactie. gistermiddag om drie uur is j.enthe geboren. heerlijke bevalling door se ruggenprik en ik heb haar zelf aan gepakt. we mogen straks naar huis.