ja ik geniet ook nog wel hoor,maar ben wel nieuwschierig naar de kleine manneke,wij wachten nog op n telefoontje van kraamzorg,nog niet gebeld, ja dit is ook ons eerste kindje,nee we hadden nog niks gepland van n curus,
Halloooo allemaal, hier ook alweer 31 weekjes . Intake kraamzorg is 2 weken geleden geweest, daarbij ook wat info gekregen over cursussen dus we gaan een deze weken 1 avond borstvoedingscursus en 1 avond bevallingscursus. Wilde eigenlijk samen bevallen doen van een paar avonden maar helaas te laat aangemeld. Kraamhulp zei dat de partner gewoon mee kan naar de borstvoedingscursus, wat doen jullie? Weet niet of het mss ongemakkelijk is voor hem . Doen jullie aan ''zwangerschaps'' sporten? Ik doe zwemmen al vanaf 24 weken ongeveer, maar merk dat ik er steeds meer met tegenzin naar toe ga...
welkom dames! leuk dat aftellen met elkaar. kamertje is hiet helemaal af. geboortekaartje besteld. kraamzorg heeft telefonische intake gedaan ze komen nml niet langs bij n tweede of derde kindje. en kraampakket is binnen. van mij mag ze komrn... hihi
Ik ben gister naar een borstvoedingsavond geweest. Vond leuk, maar ook mijn vriend is niet meegeweest. Hij vond het niks, daarbij duurde het ook wel erg lang en ik weet dat hij niet zoveel geduld heeft. Kraamzorg heeft hier nog steeds niet gebeld, begin een beetje ongeduldig te worden nu haha. ----- 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje
Mag ik me ook melden @arr balen van je rugpijn @mamaana Voor jou ook als je t gevoel hebt dat je lijf je in de steel laat @puzzel jou "ken" ik al, bij jou is t drama @jessi Ook al zoveel lichamelijk ongemak @memory jij voelt je goed? @lady januari klinkt idd nog ver weg, dan zijn alle feestdagen alweer voor bij (maar ook de kortste dag is alweer geweest ) Hier gaat t wel, ik heb af en toe een baal momentje, maar meer doordat ik dingen niet meer kan. Mijn reguliere sportles (al het springen en snelle bewegingen had ik er al uitgesloopt) sinds zaterdag maar helemaal op gezegd. Vanavond naar de pufclub 2e les Kamertje zo goed als klaar, we willen nog iets op de muur , verder nog wat spullen en kleertjes, maar ik ga aan t begin vh verlof naar mn s-zus daarvoor. Kraamzorg intake volgende week woe Tot hoe lang werken jullie door (voor de werkenden onder jullie?) Mijn planning is t/m 36 weken. Werken vind ik nog steeds leuk, alleen t reizen wat minder.
02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 08-01-14 - Puzzelstukje - 2e kindje - meisje
02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje 05-01-14 - Bouwjaar - 1ste kindje - verrassing 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 08-01-14 - Puzzelstukje - 2e kindje - meisje
Hey bouwjaar!!! Dacht al, er komen vast nog meer bekende hier Wel knap dat je tot week 36 wil doorwerken hoor! Nono hoe vond jij de cursus, denk je dat je er echt wat aan gehad hebt? Babbona: ik doe niets aan zwangerschapsgym oid. Tot wanneer ga je door?
Ik heb ergens in nov een bv-avond. Ik had het er met de vk over gehad en die adviseerde wel om vl mee te nemen. twee horen meer dan 1. Dus hij gaat mee, op zich wel goed, krijgt hij ook nog wat info mee. Zelf zal hij er niet over gaan lezen Dan mag hij ook nog mee naar een bevallings-info avond en de zwanger&fit-cursus (door mij pufclub genoemd) heeft ook nog een partneravond Wel irritant dat die pufclub zo vroeg is 18.45 al! Moet me haasten om op tijd te komen
Hier gaat de partner wel mee naar de informatieavonden, zoals bouwjaar al zei 2 onthouden meer dan 1! Ht was ook mijn bedoeling om tot 36 weken door te werken, alleen belandde ik met 26 weken in het ziekenhuis vanwege eiwitten in de urine en na die tijd zijn er telkens allemaal kleine kwaaltjes bijgekomen waardoor het verstandiger was voor ons beide om rust te nemen. Ons kamertje is bijna af, ik vind het alleen nog zo witjes en kaal, dus wil het nog even wat opfleuren. Gelukkig tijd zat, want het is de bedoeling om de kleine de eerste paar weken/maandjes bij ons op de kamer te laten slapen.Hoe doen jullie dit? Meteen op het eigen kamertje of eerst ook lekker 'roominginnen'.
31-12-13 - Mamaana - 1ste kindje - jongetje 02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje 05-01-14 - Bouwjaar - 1ste kindje - verrassing 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 08-01-14 - Puzzelstukje - 2e kindje - meisje
Ik heb geen wieg, past eigenlijk niet op onze slaapkamer, maar baby kamer is naast de onze. Dus de planning is meteen op eigen kamer, bij nood zie ik t wel.Kan altijd nog een wieg kopen en die ergens op de kamer proppen of de wandelwagenbak gebruiken, maar dat heeft niet mn voorkeur (niet gemaakt om in te slapen)
Liefst doen wij het ook gelijk in eigen kamer. Maar misschien eerste weekje in de kinderwagenbak. Hebben we bij de oudste ook gedaan en dat ging goed.
Hebben jullie ook gelijk in dat de vriend ook nog dingen kan onthouden wat erg handig is! De man krijgt voor zover (bij mij op de informatie avond) ook handige tips mee! Want soms word borstvoeden net iets makkelijker als de man even kan helpen. Ik heb zeker wat aan de avond gehad! Zo vroeg ik mij tijden af hoe de borstvoeding op gang zou moeten komen.. had echt geen idee. Maar nu is het allemaal duidelijk. Bouwjaar, het is te begrijpen dat je baalmomenten hebt.. Fijn dat het kamertje bijna klaar is!
@Puzzelstukje, ik heb een rittenkaart en kan eigenlijk tot 38/39weken doorgaan... pffff hahaha @Mamaana, ja dat zei de kraamzorg ook al, ik denk dat ik hem maar meeneem . Haar kamertje is zo goed als af maar ze komt bij ons op kamer voor ik denk zeker de eerste maanden, dan kijken we wel hoe het loopt. Ik wilde eerst ook een apart wiegje kopen maar heb besloten toch gewoon haar ledikantje op onze kamer te zetten. Het past en dat scheelt weer in centjes. 29-12-13 - Babbona - 1ste kindje - Meisje 31-12-13 - Mamaana - 1ste kindje - jongetje 02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje 05-01-14 - Bouwjaar - 1ste kindje - verrassing 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 08-01-14 - Puzzelstukje - 2e kindje - meisje
hoi ladies! goed als ik me ook bij dit clubje voeg? ik ben vandaag 28 weken! misschien iets te vroeg?
Ik ben ook uitgerekend op 31-12-2013, van mijn eerste kindje, een jongetje Ondanks dat het nog 2,5 maand kan duren begin ik ook al erg ongeduldig te worden Ik baal wel een beetje dat ik de opendag in het ziekenhuis gemist heb in oktober, de volgende is pas op 15 december straks mag ik daar metteen blijven hahaha
hihihi je kijkt 1 uurtje niet en het is gelijk drukjes met alle berichten. Wat info-avonden betreft dat heb ik bij nummer 1 gedaan nu weet ik wat er gaat komen. Manlief ook dus vind ik het niet meer zo heel belangrijk hij gaat alleen binnenkort mee voor het bevallingsplan.