Gezellig sterrentje! En wat leuk scorpio dezelfde datum , ik vond de zwangerschap tot nu toe snel gaan, dus hopelijk het laatste stukje ook. Wij moeten ook nog een wiegje aanschaffen, want onze kamer is gewoon te klein voor de ledikant. Alleen schoonmoeder oppert al weken lang dat de baby ook wel in de kinderwagenbak kan slapen want vroeger deden ze dat ook zo. Ben er zelf nog niet helemaal over uit want je hoort en zulke verschillende dingen over. Moeten/willen jullie in het ziekenhuis bevallen?
De planning is dat ik nog doorwerk tot en met week 34, dus hierna nog 3 weken. Dit omdat ik ivm bekkeninstabiliteit de laatste weken van 38 uur naar ongeveer 25 uren ben gegaan, dus dan is het verplicht vanuit het UWV. Ik hoop thuis te bevallen, lijkt me toch fijn in mijn eigen omgeving, ben niet zo'n ziekenhuis held zeg maar. 29-12-13 - Babbona - 1ste kindje - Meisje 31-12-13 - Mamaana - 1ste kindje - jongetje 02-01-14 - Nono - 1'ste kindje - meisje 03-01-14 - MissMara - 1ste kindje - meisje 05-01-14 - Bouwjaar - 1ste kindje - verrassing 06-01-14 - Jessica - 2de kindje meisje 08-01-14 - Puzzelstukje - 2e kindje - meisje
Thuis of zh. Vooralsnog mag ik gewoon thuisbevallen. Enerzijds is thuis fijn, eigen omgeving, al ben ik bang dat een nare bevalling dan geassocieerd blijft met mn slaapkamer. Je hoeft niet meer naar huis na de bevalling dat lijkt me heel fijn. Anderzijds las ik dat veel thuis bevallingen alsnog in het zh eindigen en ik zie t niet zitten halverwege de bevalling te moeten verkassen. Misschien toch de spullen dichterbij (midden in de nacht is er nl geen voltallig team aanwezig) Ben er nog niet uit, gelukkig mag je op t laatste moment kiezen
ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. lijkt me niets thuis. de vraag is alleen of dat kan. ingeleid is natuurlijk sowieso in het ziekenhuis. maar mijn vorige bevalling duurde maar 1 uur. dus we weten nietnof er tijd is om naar het ziekenhuis te gaan.
Hier ook in het ziekenhuis bevallen zou ook voor geen goud thuis willen proberen want het ziekenhuis is bijna 30 min rijden. Zou voor mijn comfort echt geen(mogelijke) gevaarlijke situaties voor mn baby willen creeeren
Jeetje.. ben nog niet eerder bevallen maar 1 uur lijkt mij veel te snel gaan. Hier ook zkh bevalling. Loop al bij de gyn ivm hoge BMI.. dus zou sowieso in het ziekenhuis moeten bevallen. Was sowieso al mijn eerste keus..
Nono, snap ik wel hoor die keuze Lijkt mij ook fijner. Maar bij mij is het dus afwachten. 2e komt vaak sneller dan de eerste, dus ik ben bang dat ik het niet red.
Hier ook in het ziekenhuis, ik vind mijn eigen huisje natuurlijk fijner maar qua het ziekenhuis heeft meer mogelijkheden en dat vind ik een stuk geruster en veiliger .
Goedemiddag dames! Hoe gaat het met jullie? Gister super druk geweest dus vandaag maar lekker rustig aan doen! Heb voorderest ook geen klusjes meer liggen wat nog gedaan moeten worden. Gelukkig heb ik een vriend die goed helpt in huis. Moest eigenlijk vandaag nog wel naar babydump om beddengoed voor de wieg & kruiken te kopen maar ik had hier absoluut geen zin in dus ik heb het maar besteld via internet. Zat sowieso al ruim boven de 20 euro dus zijn verzendkosten gratis, als ik er voor had moeten betalen dan ging ik zelf wel naar de winkel toe. 10 minuten hier vandaan.. ja, ik weet het.. schandalig dat ik het maar bestel via internet haha!
Goedemorgen iedereen, loopt alles een beetje lekker? @ nono: heerlijk toch dat er zo een service is! Ik zelf woon afgelegen,dus dit weekend met manlief groningen gepland om daar even nog wat spulletjes in te slaan Gisteren druk dagje gehad in en om het huis en dat breekt me vandaag een beetje op. Dus hier een lekker luierdagje ingepland. Had vanochtend ook wat buikkrampen (indalen, darmen?) dus mooi met een kruikje op de bank filmpjes kijken. Misschien dat ik vanmiddag wat meer puf heb om iets te doen! Hebben jullie gisteren ook die keizersnede op tv gezien? Indrukwekkend joh..
Hallo dames! Ik lees af en toe mee, ben ongeveer even ver en het is altijd leuk om te zien hoe anderen het ervaren.
Hier sinds maandag in de ziektewet.. Strontverkouden een gigantische hoofdpijn en keelpijn. Gister vrijwel de hele nacht wakker gelegen omdat ik niet goed kan ademen. En gister avond ook ineens krampen in mn linker heup die uitstraalde naar mn knie. Elke keer dacht ik, nu is het gestopt.. Komt er weer zo'n gemene kramp. Tis net alsof heel mn lichaam me aan het tegenwerken is.
Vervelend Scorpio99, krijg je wel genoeg magnesium binnen? Van een tekort schijn je ook krampen te kunnen krijgen. Ik zit echt KO op de bank. Ik werk nog 4 dagen per week, van 6.30 tot ongeveer 14 uur. Ik sta om 5 uur op om op tijd te zijn. Ik begin nu echt te merken dat het veel zwaarder wordt. Ik ben er met mijn gedachten niet zo bij en het is erg druk, dus ben de hele tijd aan het bellen, klanten te woord staan, offertes maken en noem maar op. Gelukkig nog maar 13 dagen Heb geen keizersnede gezien op tv, maar denk dat dat ook maar beter is voor me, ik kan niet zo goed tegen bloed haha
Hoi! Ik lees af en toe mee maar nu ook even een berichtje. Ik heb de afgelopen maanden enorm uitgekeken naar het moment dat ik voorbij de 30 weken was en nu is het dan zover.. Ik ben morgen 34 weken en ga over 1,5 week met verlof. Ik kan haast niet wachten! Ik vind die laatste loodjes namelijk best zwaar, maar dat geldt voor iedereen hier geloof ik? En ik begin zo langzamerhand ook een beetje te stressen over alle dingen die ik nog in huis moet doen. Ben ik de enige die nog láááng niet alles op orde heeft?
Wat vervelend Scorpio! En respect voor de andere dames dat jullie nog aan het werk zijn Ik ben zelf al heel vroeg begonnen met van alles en nog wat in huis, ten eerste omdat ik zo ongeduldig ben en ten tweede wil ik straks alles klaar hebben dat ik aan het einde lekker rustig aan kan doen. Dus elke dag probeer ik wat te doen.. Ik maak me meer druk over wat ik nog moet halen, of ik genoeg dekentjes heb, het straks niet te koud is, ik niet iets vergeten ben aangezien mijn hoofd sinds de zwangerschap functioneert als een vergiet .
@scorpio nou hopelijk gaat die verkoudheid snel over en valt de resterende tijd en beetje uit te houden. Bij mij blijft een kuchje hangen na een verkoudheid, irritant @missmara ik ben ook moe hoor. Ik werk fulltime nog, heb een lange reistijd waardoor mn dagen lang zijn. 5:50 de wekker en 18:30 thuis. Snap dat je aan t aftellen bent. Lijkt mij ook wel heel raar om straks thuis te zitten, nog 5 weken. @ilse wat moet je nog allemaal dan? Bij ons is eigenlijk alles klaar, moet nog iets aan de muur. En moet nog kleertjes gaan ophalen maar dat doe kun eerste week in mn verlof. Ik heb ook wel iets gekocht dus bij nood redden we ons wel 2 met kleding. Dekentjes:beddengoed (en meubels) van mn broer overgenomen en die heeft een tweeling, dus genoeg in huis. Ik wil geen gestress op t laatste moment voor mij.
Nou wat een stilte hier. Vandaag op controle klopte mijn gevoel, onze dwarsligger is bij gedraaid. Hopelijk onthoud ie dit voor zo tegen de 36 weken