Sorry was een paar dagen weg. Mijn eigenwijs is ook de wereld onderste boven aan het bekijken. En van de week dacht ik al wat indalingsweeën te hebben hopelijk zit ze vast en blijft ze zo liggen.
bouwjaar: haha jullie dwarsligger Hopelijk blijf ukkie zo liggen en daalt verder in. ilse: wat moet je nog allemaal doen dan? Hier zijn we echt met alles al klaar. Zelfs mn vluchtkoffertje is bijna klaar. Ik wil geen gestress op het einde en ik wil graag dat de zwangerschap voorbij is' Scorpio: hoe voel je je? Ergste voorbij? Dames die nog veel werken: respect hoor!
Wij moeten alles nog doen eigenlijk Wat het koffertje betreft wat hebben jullie er allemaal inzitten?
Vandaag zijn ook de letters van haar naam geschilderd in het roze dus die kunnen we ook aan de muur hangen Het koffertje: toilettas, bevallingspiama, nette piama, hipsters, sokken, voedingsbh (ga geen bv geven maar zit lekkerder) dextro, flesje drinken, boek, kleertjes baby maat 44 en 50, winterjasje voor de zekerheid, wikkeldeken voor de zekerheid enz.
meis, je bent pas 31 weken hoor. Ik ben de gek die het al gedaan heeft haha. Ik ben een control freak hihi
Ja mijn meisje word over 3 weken officieel peuter. maar we beginnen de feestmaand deze maand al met mijn verhaardag jeej ik word oud
@jessi die tas ben ik ook nog niet mee bezig geweest hoor. Komt wel als mn verlof begint, in week 36 dus
Ik snap wel dat je alles klaar wilt hebben, hier nog niet gedaan maar zie mezelf morgen ook wel alles inpakken hoor . Maar kleren maatje 44? Ik heb helemaal geen kleren maatje 44... Alleen 50 en 56. Hopelijk past het want haar kledingkast is echt vol! hahaah
Wat een voorbereidingen zeg, tsjonge... mijn tasje wordt pas ingepakt als ik met verlof ben.. 36 weken ofzo... We zien het wel. Je kunt het maar geregeld hebben, dan ben je er wel mooi van af.. Ff een vraagje: ik heb straks de officiele 30-weken echo (wel week en dag te laat, maar geeft denk ik niet).. Hoe gaat dat precies? En hoelang duurt het? Neem aan dat jullie hem ook al hebben gehad of krijgen jullie die niet?? Liefss
Ik snap wel dat jullie wachten hoor tot je verlof. Maar ik zit thuis en wil geen stress aan t einde. Ik verwacht nml eind december en dat is al volgende maand, gelukkig! Kleding maatje 44 ja. Y. heeft 8 weken in 44 gelegen, ik maak nml geen grote baby's. Niet in mijn conditie. We hadden voor haar maatje 50-56 mee, nou dat kon echt niet. Toen hadden we ook geen 44. Ik krijg geen groeiecho.... Maar heel veel plezier ARR!!
@arr een officiele 30 weken echo? Die bestaat niet volgens mij. Het is heel wisselend of je een groeiecho krijgt. Volgens mij doen ze m bij ons niet standaard, ivm klein hoofd had ik er 1 met 30.3 (ook ivm check plek placenta) en krijg ik er nog 1 met 33.3 wk. Wat ze deden: kijken hoe t kindje ligt, omvang hoofd en buik en lengte beentje bepalen. Ff hartje gehoord. Veel plezier Blegh vannacht trouwens gedroomd dat er iets niet goed was met t kindje
@puzzel wat er nou precies was weet ik niet meer. Kindje had een lichamelijke afwijking en ik weet nog wel dat ik me heel naar voelde, maar de rest gelukkig alweer vergeten.
Idd, een officiele 30 weken echo bestaat niet Ik bedoelde eigenlijk: een 30 weken echo, maar dan een week en een dag te laat.. officieel is het dan nog wel de 30 weken echo Maar bij mij dan de 31+1 weken echo.. haha... Denk dat het wel fijn is om het kindje weer te zien! Ik begin echt steeds meer zin in de kleine te krijgen... Hij is ook gewoon heerlijk druk, hou ik wel van. Bah, vervelende dromen zijn niet fijn... Ik droomde gisteren dat ik op z'n minst een tweeling kreeg, maar het kon ook een vierling of een zesling zijn. Verloskundiges waren het er samen nog niet over uit. Kon maar niet wakker worden, toen mn man me wakker maakte praatte ik al slapende gewoon tegen hem over die droom.... Heel apart!
Ik heb met 30weken een groeiecho gehad (standaard). Duurt ongeveer half uurtje en ze meten het hoofdje/romp en beentjes, vanuit daar maken ze een curve en kijken ze of je op schema bent. Was heel fijn hoor, alles keurig gemiddeld hier! Met 35 weken heb ik weer een groeiecho, ook standaard hier . Veel plezier! Weer even lekker naar je kleintje staren
Bouwjaar: getsie. Dat gevoel blijft lang hangen dan he. Bah. Arr: jij ook al gek gedroomd haha. Ja ik ook steeds hoor, het hoort er een beetje bij he Babbona: 30 weken is niet standaard hoor, bij jullie misschien wel, maar verder niet
30 weken vandaag! Dan ben je er bijna als je in de 30 zit toch?! Hihi Gister de 30 weken groeiecho gehad. Alles netjes in het midden van de curve. Vanmiddag bespreking erover met de gyn. Aftellen dus en intussen de babykamer afmaken.