OMG!!! Ik heb mijn eerste striempje ontdekt, onder aan mijn buik.. haha.. hopelijk word ik geen zebra'tje Ik ga ook mijn tasje inpakken als ik met verlof ga en dat ik over 2 weken Ik heb nu het gevoel alsof ons meisje aan het indalen is, hoe voelt dat bij jullie?
Ik weet dat het overal anders is, maar bij mijn VK is het standaard dus ik heb het niet gehad om een bepaalde reden ofzo .
missmara: steken en krampen voelt het. Bij jou ook? En een druk dat ik denk jeetje straks breken mn vliezen nog... Babbona: wees blij dat je het gehad hebt! Ik zou mn moppie ook wel weer eens willen zien!
Steken nog niet echt, wel als een soort spierpijn en het gevoel alsof ze echt naar beneden drukt. Maandag ga ik weer naar de vk, ben heel benieuwd, want kan nu niet echt plaatsen of ze nu goed ligt.
missmara: ik ben er ook als de dood voor. Maar tot nu toe heb ik maar één streepje bij mn tiet, verder niet.. Vind smeren ook eigenlijk een beetje te veel moeite, dus als ik het krijg, is het misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld.. Ik heb gistermiddag de groeiecho gehad. Ons kindje weegt al 2020 gram. :O Echt een flink kind, zei de verloskundige. Die man verwacht dat hij ruim 8 pond gaat wegen. help!! Ik ben van mezelf heel slank. Hoe gaat dat er ooit doorheen passen? Over 2 weken moet ik opnieuw daar komen voor een groeiecho.... Ze houden het dus blijkbaar wel in de gaten. Vind het maar spannend, brr... Bij 35/36 weken krijg ik ook nog een liggingsecho... Liefs
AAAArg ik ben echt jaloers op jullie echo's! Ik wil dat ook!! Wel goed dat ze je in de gaten houden Arr. Beter te veel dan te weinig. (ik heb het gevoel dat het bij mij te weinig is... Niet alleen door geen echo's maar door de hele situatie) Hoe is het verder met iedereen?
Hier is eindelijk het nieuwe kamertje van dochterlief klaar. Nu kan ik eindelijk de babykamer schoonmaken en inrichten voor een baby.
Moe en heel veel pijn in mijn bekken. Kijk erg uit naar dinsdag dan krijg ik weer een echo. Maandag komt de kraamhulp voor een intake dus heb het erg druk en weinig rust.
Ja en echt rust nemen als je al een kleintje hebt lopen is echt moeilijk. Hier deden ze de intake telefonisch... Wel vet dat je nog een echo krijgt.
Hallo allemaal, hoe is het met jullie? Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en ze ligt inderdaad al met haar hoofdje tussen mijn bekken, is nog wel beweeglijk. De vk vond mijn buik nog wel bescheiden, vandaar dat ze waarschijnlijk in zo'n rap tempo is afgedaald Verder was alles goed, mijn bloeddruk (onderdruk) wel weer wat gezakt van 120/70 naar 120/60, maar heb er gelukkig niet echt last van. 25ste weer heen voor een groei echo, zo benieuwd ze was met 29 weken 6 dagen 1450 gram, maar heb het gevoel dat er echt al veel bij is gekomen.
Mismara: vaak voel je het toch goed dan he Je bloeddruk is mooi hoor! Valt mee hoe laag. Ik heb altijd 100/50. Wat lekker dat je nog een echo krijgt! Hier heb ik wat minder harde buiken denk ik. Maar ik moet ook zeggen dat ik ze niet meer tel. Het hoort er gewoon bij. Ben wel blij dat het einde echt in zicht is hoor!
Oh no.. Hier nog niets gespot gelukkig. Als heb ik soms wel t gevoel dat de rek echt wel uit mn buikwand is. Buik voelt dan echt als een maximaal opgeblazen ballon. Ik smeer wel maar dat is echt met t idee , ach ja geen idee of t echt helpt. Zit in mn ochtend ritueel dus ik doe t bijna elke dag. Dat mn moeder geen striae heeft gekregen stemt me meer gerust, hopelijk t is genetisch doorgegeven Fijn dat alles oke was bij de vk @jessi kamer inmiddels schoon? Hier sinds gister een gevoelig schaambeen. Rug wat steeds wat gevoeliger. Nog 3,5 week werken. (raar gevoel)
hoi meiden. @bouwjaar dat is alles wat aan het verweken is. Ik zit al vanaf week 15 thuis maar moet toe geven dat ik nog 2 weken. @missmara: je bloeddruk is toch prima? zo iets in de mijne meestal ook. @hier: Dinsdag naar de vk geweest en een echo gehad. Madame ligt nu officeel in stuit en is al half ingedaald. Dus over 2 weken een liggingsecho. En dan gaan ze bepalen wat ze gaan doen. Ik wil sowieso geen versie dus dan word het of een ks of een stuitbevalling en die doen ze liever niet in het WKZ. wat het kamertje tja das nog work in progress maar het komt wel goed.
hoi dames! ik was afgelopen dinsdag 30 weken (snappie?!) dus ik voeg me gezellig bij dit groepje en klets de laatste tien weken door
Ik doe ook mee! Gaat snel nu, af en toe al echt een beetje ongeduldig. Hebben jullie dat ook al? Afgelopen week een megagroeispurt van mijn buik gehad, dat was eventjes heel pijnlijk maar nu alles weer in orde. Wel wat extra striae als bewijs, maar tot nu toe valt het reuze mee en zit het ook echt aan de zijkanten, een paar streepjes. Leuk om foto's te zien van om de paar weken, dan zie je pas hoe snel het gaat hè! Doen jullie dat ook allemaal?
Wat grappig dat we op dezelfde dag een positieve test hadden, het lijkt alweer zo lang geleden! Het idee dat je een aantal maanden geleden nog met dat ding in je handen stond te wennen aan het idee dat er dus een kindje ging komen. Zooooo leuk! En nu is het al bijna zover!
Ja zkr t gaat nu erg snel. Maar toch aftellen maakt ook dat t langer voelt nu Hahahaha. Jullie ook al.bijna verlof?