Ja zeker! Dat houd me nu ook op de been. Laatste 4 weken in mijn leven dat ik zwanger ben Daarna nooit meer!!! JEEJ! (klinkt voor sommigen gek om te horen, maar de gyn zag me en zei al, ooh dit is niet goed.)
Nou puzzel ik vind t niet zo raar hoor. Terwijl t hier best aardig gaat weet ik wel dat zwanger zijn niet mijn hobby is. Moet zeggen dat ik mn kind liever in mn armen heb dan in mn buik, maarja tis nu toch echt nog te vroeg dus kan die beter maar blijven zitten. Ik zou t niet erg vinden als ie voor de uitgerekende datum komt
Wel fijn dat de gyn het meteen zag! Er zijn genoeg vrouwen die zwanger zijn vreselijk vinden. Kan me voorstellen als je zoveel klachten hebt t niet fijn is.
@ puzzelstukje: Super fijn Puzzel stukje dat ze je zo snel inleiden. Ben stiekem erg jaloers. @sabrina: Welkom @hier: Ik ben het zooooo zat ik wil echt echt niet meer mijn bekken doet zeerder dan zeer. Slaap slecht nog steeds. Zondagavond toen ik opgenomen ben heb ik het er met de vk over gehad. Waar de 1 beloofd me niet te lang door te laten lopen zegt de vk dat ze niet eerder inleiden ik wil echt echt echt niet meer. Ik ben het zo zat niet kunnen lopen constant harde pijnlijke buiken niet slapen. Wat moet ik nu in hemelsnaam ik hoop zo dat mijn vaste vk wel naar me wil luisteren. Madame ligt ondertussen nog steeds in dwarsligging of stuit. Het klinkt gek maar das mijn enige hoop dat ze zo blijft liggen want dan krijg ik ks en word ik eerder ingeplant tranen over mijn wangen. Ik wil echt echt echt niet meer voel me hier zo alleen in.
Jessi jik beschrijft precies de wanhoop die ik ook voel!! En andere mensen zeggen en doen maar verschillende dingen en wij worden er alleen maar onzekerser en verdrietiger van. Die wanhoop herken ik heel erg goed!! Daarom ben ik nu zo blij dat er iemand is die eindelijk luistert en ziet dat het niet meer gaat. Sterkte meis ik hoop dat je het iemand aan zn verstand kan peuteren hoe slecht het gaat. Ik kan eindelijk met kerst weer lekker eten!!! Dan is de hg weg!! Kom ik net achter.
Hey Bouwjaar klopt hoor, deze laatste 4 dagen 100% ziek, ik werkte al 50% ivm bekkenklachten. Tja, het is ook echt even teveel bij elkaar, ben zo labiel als maar kan. Maar even aan toegeven dan. Ik heb geen idee wat ik in mijn geboorteplan wil zetten. Ik wil graag thuis bevallen, maar er ook vrij blanco in gaan.. en vooral zo relaxed mogelijk blijven.
Mismara: het is ook maar een plan, dus het staat niet vast, wel zijn er dingen waar sowieso rekening mee gehouden kan worden. Omdat ik nu per se in het ziekenhuis beval weet ik wel dat ik pijnbestrijding krijg
@jessi Jemig zeg ik hoop dat ze je helpen @puzzel lekker aan de biefstuk met kerst Ik wil trouwens als t kan zonder pijnbestrijding, zo min mogelijk troep in mn lijf als t kindje er nog in zit @mismara tja dingen die op mn formulier van de vk stonden wasmgeving, communicatie & begeleiding, ehh na de geboorte. Nog iets, zal t eens opzoeken
Ik heb mijn bevallingsplan bijna af. Als je eenmaal bezig bent dan weet je best wat op te schrijven. Ik wil een ruggenprik ben ik achter gekomen. Vorife keer bevallen in een uurtje en dit deed zo veel pijn mijn lichaam wist niet wat me overkwam dus nu graag wel pijnbestrijding. Leuk he al die verschillende menigen. Ik snap jou ook wel hoor bouwjaar. Maar aangezien mijn lichaam ok op is past dit goed in mijn plan. Hihi
Hoi meiden, Alles goed? Heb liggen dromen over dat ze nu al geboren zou worden. Niet leuk maar ergens voelde het als een opluchting. De laatste weken zwanger in mijn leven dit nooit meer en het voelt goed zo. Ik ben zo wanhopig dat ik nu al zelfs droom over nu al bevallen. Twijfel of ik niet eerder een afspraak zal maken bij de VK maar ja ik kom met niets nieuws. Weet even niet meer wat ik er allemaal van moet denken.
Jessi ik snap t zo goed. Dat had ik ook!! Op een gegeven moment droomde ik dat ik met n tomatenmesje mijn buik opengesneden had... Echt belachelijk. Als ik jou was zou ik ook eens naar een gyn gaan. Gewoon bellen en alle wanhoop die je hebt eruit gooien. Vk zijn echt veel minder bevoegd in dingen.
Missmara: Doe rustig aan. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. En ik hoop dat je een beetje kunt wennen thuis. Sabrina: Ook welkom. Schiet lekker op zo he?! Puzzelstukje: Hier moet ik ook verplicht een bevallingsplan maken ook om mijn vorige bevalling die eindigde met een totaal ruptuur. Zie erg op tegen de persfase. Heb met 36 weken nog een gesprek met de gyn. die me toen heeft gehecht. Heb 4-8% kans op weer totaal ruptuur, bah. Ik hoop voor je dat het nu iets minder snel gaat, want anders is er geen tijd voor pijnstilling. Hoewel als ze je inleiden kun je natuurlijk gelijk aan de ruggenprik.. of niet? Bouwjaar: Ik heb precies hetzelfde. Ik ga mijn buik ook echt niet missen en de kwaaltjes al helemaal niet. Ik ben het bank zitten zat. Jessi: Vervelend hoor. Mijn ervaring is dat de gyn. in moet willen leiden. Hier zijn ze niet zo voor inleiden. Hopelijk zien ze bij je in dat je zo niet door kunt tot 40(+). Maar nog even wachten tot 37 weken hoor, das voor je kindje wel zo prettig. Maar misschien ook wel goed om met de gyn. te gaan praten. Ik heb de stap ook genomen (zie verhaal bij puzzelstukje) en dat geeft al zoveel extra rust. Ik kreeg tijdens mijn vorige bevalling verplicht pijnstilling, maar wilde absoluut geen ruggenprik. Mijn ontsluiting vorderde niet en had al een poos persweeën. Ik heb toen 5-6 uur persweeën weg gepuft. Ik wil het nu heel graag (toen ook trouwens) zonder pijnstilling doen.
Saar jeetje wat een verhaal. Lijkt me inderdaadnook goed als jij een plan maakt. En ja soms wil je wel zonder medicatie maar kan het niet. Ik wilde vorige keer met medicatie maar ze was er opeens al. Wel goed dat je er nog een gesprek over hebt gehad. Heb ik ook gehad. Ik loop nu ook weer bij de pop poli.
Haha die rare dromen komen me maar al te bekend voor. Blijft grappig wat je hersenen allemaal kunnen verzinnen Opzich mag ik niet klagen, heb door de zwangerschap heen vrij weinig kwaaltjes of pijn gehad, maar het is net alsof ik nu aangekomen ben bij de laatste loodjes. Ik heb al een aantal dagen constante rugpijn, ik wordt er echt helemaal gek van.. En ook als de baby beweegt ervaar ik het als een erg naar gevoel, vooral als het bij mn heupen of ribben is. Maarja eigenlijk mag ik dus niet klagen, want ik heb nog geen harde buik of voorwee gehad. Ik weet wel dat ik zeker voor een ruggeprik ga want met deze rugpijn bevallen wordt em denk ik niet..
Scorpio: wees blij dat je tot nu toe eigenlijk klachtenvrij was. Dat scheelt al heel wat! Hopen dat de rugpijn minder wordt.
@scorpio: heerlijk dat je nog niet zoveel klachtjes hebt gehad. @hier: ik heb ondertussen mijn mental breakdown gehad. Net een uur jankend aan de telefoon gezeten met Arne en mijn moeder. En ik kan maar niet stoppen met huilen. Hopelijk lucht het snel op. Met harde buiken tot gevolg. Wat pijn bestrijding ik kies daar absoluut voor weer deze keer wat een heerlijk gevoel is zo'n ruggenprik.
Puzzelstukje: Gesprek komt nog, 9 december. Scorpio"houden zo! Jessi: Soms ook wel even lekker en goed. Hopelijk lucht het een klein beetje op ondanks alles.
Saar. Ooh dat komt nog sorry maar is wel goed! Jessi ik ken t heb ook dagen dat ik alleen maar kan huilen. Alleen hield het vorige week dus niet meer op. Vandaar dat er actie is ondernomen. Ik ben uitgeput. En jij ook denk ik.
He jessi wat vervelend. Gelukkig lucht t vaak welnop! Pijnbestrijding hier bij de eerste nie gehad dus ga ook nu weer voor geen pijn bestrijden. Maar we zullen zien hoe t gaat. Elke bevalling is anders.