Ja, nu is het weer rustig. Ik weet dat dit nog weken kan duren. Heb net even uitgerekend wanneer het veilig is om te bevallen. In het begin van de zwangerschap was ik uitgerekend op 20 juli maar ben ook in het begin teruggezet naar 24 juli. Ik hou toch 20 juli aan en dat betekent dat het veilig is voor mij de 29e juni. Van jou ook?
Misschien even googlen op het merk? Misschien weet iemand hier op het forum het? Of anders even bij de babywinkel vragen.
Maxi cosi bekleding is makkelijk los te halen! Dit is bij een maxi cosi cabrio 2010 Aan de bovenkant kan je gewoon de bekleding los halen, aan de zijkant zitten 2 flapjes vast achter een pinnetje en ook aan beide kanten een elastiekje achter een pinnetje, hiervoor gebruik ik een stokje ofzo om dit los te halen, even goed kijken hoe het zit. Aan de onderkant kan je de bekleding ook zo los halen en dan over die gesp van waar je de gordels strakker mee trekt doen. Uiteraard de gordelbeschermers er even af. Ik ben net ook lekker even op bed gaan liggen, mn heup doet zo'n pijn en ben moe. Gaat er ineens in mn half-slaap 2x de deurbel, da's gek... Maarja er stond dus iemand aan de deur dat mn manlief de lichten van zn werkauto had laten branden. Nu dan maar op de bank met een kop koffie. Heb de geboortekaarten definitief gekozen, nu even proefberekening maken en vanavond de text maar weer opstellen. Hier is het ook nog droog hoewel mn voorspelling aangaf grote kans op regen... 't Is natuurlijk ook zo droog die kleine kleertjes, maar die ga ik niet buiten hangen, = allemaal blauw en rood en de buren verwachten tegelijkertijd met ons ook een kindje en ik wil niet dat hun aan de babykleertjes kunnen zien dat wij een zoon verwachten! Zij hebben 2 meiden en bij hun is 't een verassing wat ze verwachten. Onze dochter is ook pressies ( 2 dagen verschil ) even oud als hun jongste dochter en nu schelen we weer maar 2 weken in zwangerschap. Toevallig he? En tijd om de slaapkamer van geluidsisolatie te voorzien want blijkbaar brengen we ze zo nu en dan op ideeën.
Heb net even gekeken, de pinnetjs en elastiekjes waar ik 't over had zitten bij de til beugel en het zonnescherm geloof ik.
Er ligt nog niets klaar Zoontje heeft niet veel geslapen, is verkouden, moest veel hoesten, dus voordat ik de was geplooid had en gegeten had was meneertje alweer wakker... Zijn dan maar even op bezoek geweest bij vrienden van ons. Nu nog even afscheid nemen van m'n ouders, want die vertrekken op vakantie. Dan proberen voor straks iets klaar te leggen.
Hier een lekker rustig dagje gehad, ik heb (heel cliché) eindelijk onze trouwfoto's ingeplakt. En die liggen er dus al vanaf 2005! Nog een strijk weggewerkt en we Zjn weer klaar voor vandaag. Ik denk dat ik eerst eens een lijstje ga maken van wat ik allemaal mee moet nemen in mijn vluchttas. Hou ik een beetje overzicht
Hier ligt ondertussen al wat klaar Reageer later op de rest, ga de bank op en m'n lever wat rust gunnen. Achter pc heb ik te veel pijn en morgen moet ik nog een halve dag gaan werken.
Haha, inderdaad een cliche! Ik ben niet zo lang geleden klaar met het geboortealbum van de jongste (10 maanden). Hoop dat ik met deze baby sneller klaar ben. Ja, een lijstje heb ik ook klaar liggen, maar nog niet veel mee gedaan, haha! t is wel een hele mooie lijst hoor!
Ik doe ook alles op een laag pitje hier! Vanmiddag nog wat met de meubels geschoven in de kinderkamer ( Peuterbed, ledikant en wieg is iets teveel van 't goede dus peuterbed weer uit elkaar want dochter kan daar nog niet in slapen, ze komt er steeds uit om in de kamer te gaan lopen spelen ) en de wiegbekleding en beddengoed gewassen. Morgen strijken. Lekker op 't gemakje want krijg echt snel last van mn buik, ben dus ook heel de dag binnen gebleven ( ook omdat het vanmiddag ging regenen ) Heb een flinke meevaller gehad van de belastingdienst dus wou lekker gaan babyshoppen online, is alles wat ik wil uitverkocht of maar half op voorraad, en dan heb ik nooit zin om voor een halve bestelling verzendkosten te betalen. Toch 't nadeel van online shoppen hoor...
Staat de wieg niet bij jullie op de slaapkamer? Ik heb liever dat het op internet is uitverkocht dan dat ik bij de winkel sta en ze hebben niets. Heb mezelf vandaag verwend met een mooi jurkje, online. Trek het niet meer hoor, de voorweeen zijn zojuist weer begonnen en de baby moest slapen, maar manlief is naar een bedrijfsfeest en die doet dat altijd s avonds omdat mijn buik in de weg zit, dus ik huilde net maar gewoon met de baby mee. Heb hem in de wandelwagen gezet met een fles en een beetje heen en weer gewiegd, hij slaapt. Lig nu op de bank maar heb zoals vannacht weer die kl.... weeen. Pff. Ben het echt zat.:x
He, wat vervelend zeg, zo bek af en dan 's avonds nog zelf je kleine naar bed moeten brengen! Hoe oud is je zoontje? Hoop dat je een goede nacht maakt om een beetje tot rust te komen!! Wij hebben -heel luxe- 2 wiegen. Beide familie wiegen. Mijn man werkt namelijk fulltime nachtdienst, dus overdag kan de baby niet op onze slaapkamer slapen omdat hij daar slaapt. En ipv dat we dus het ledikant opzetten op de kinderkamer en de wieg in onze slaapkamer, blijft dochter van 1,5 in het ledikant slapen tot dat de baby niet meer in de wieg past. We hebben dus mijn familie wieg en ML zijn familie wieg straks ook. Dochter sliep heel veel beneden maar ik weet niet of dat nu handig is, we hebben nu een kitten en een papegaai -en een dreumes dus!- dus veel meer leven beneden.
Jeetje, wat een beestenboel! Begrijpelijk dat je het dan zo aanpakt. Manlief zal zo wel thuiskomen, ik hoop dat hij de komende weken niet meer in de avond weggaat. Hij is net tien maanden.
10 maanden was hier een moeilijke leeftijd. En zeker als je zo hoogzwanger bent zeg, dan moet je hem nog volop tillen zeker? Zwaar! Ik ben zwanger geraakt toen dochterlief 10 maanden was, en net in een periode dat ze echt heel moeilijk was qua slapen en veel meer wou als dat ze kon. Toen heb ik weleens huilend tegen ML gezegd "Misschien moeten we nog even wachten met onze wens voor een 2e" en prompt was ik natuurlijk zwanger! Gelukkig ging die fase voorbij en is ze nu weer zo ontzettend lief, maar ik ben ook wel blij dat ze zelf de trap op kan klimmen - als ze wilt - en zelf naar de auto lopen - als ze wilt - enzo. Hoewel ik natuurlijk ook weleens met een 1,5 jarige gillende dreumes op mn arm loop die eeeeeeeeecht niet moe is, maar wel heeeeeeeel hard huilt, en dan ineens heel snel stil is in bedje haha... Ja we hebben 2 katten, maar 1 is al wat ouder en die heeft een hekel aan kinderen. 't Arme beest woont dus zowat boven sinds onze dochter er is. Toen dachten we dat 't leuk zou zijn om nog een kitten in huis te nemen, gezellig voor ons en leuk voor de andere kat, maarja kat is natuurlijk niet blij met kitten en wij hebben dr wat extra werk aan, dreumes die speels is en kitten die speels is die moet je vaak uit elkaar halen. Wanneer zouden ze nou 's leren bij elkaar uit de buurt te blijven?
@suusjeuh: Ja het is heel zwaar en hij is ook nog eens aan de zware kant. Wachten konden wij niet meer, wordt straks 40 Mijn baby en de poes zijn ook belemaal gek op elkaar en moet ze hier ook uit elkaar halen. Heb met de oudste al een keer met spoed naar net zh moeten vanwege een krab in zijn oog toen hij een baby was, allesis goed gekomen gelukkig. Soms wou ik dat de poes er niet was, sinds mijn eerste zwangerschap verdraag ik haar ook minder.
En ik denk dat een 4e zwangerschap misschien ook nog wel zwaarder is als een 2e? Althans, mijn 1e zwschap was heftiger als deze, nu voel ik me super goed, maar ik heb niet nog 2 kids rondrennen/kruipen ( Ben zelf 26 dus geen biologische klok haast... Maar het leek ons wel fijn als de kids niet al te veel in leeftijd scheelden ) Ik ga 's offline, ben goed moe! Fijne nacht iedereen! En succes met de voor weeën, bah, wat vervelend!