30 weken, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nicky1973, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Het is zwaarder ja, leeftijd speelt natuurlijk ook steeds meer mee.
    Jij ook een fijne nacht, ben benieuwd wat ie brengt!

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Goedemorgen dames!
    Hoe was jullie nacht? Al wakker of stiekem de vluchttas aan het klaarmaken?:p
    Ik heb een goede nacht gehad, alleen een beetje last van het gesnurk van mijn man, maar mijn kleine man heeft doorgeslapen en de baby in de buik ook.
    Heb wel sinds het opstaan heftige ongikrampen, denk dat het indalen van de beeb is. Vanmiddag naar de vlos, zal wel gewoon routine worden.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook heerlijk geslapen alleen was 't veel te vroeg ochtend... Maargoed. Ik voel de laatste week heel erg geduw aan de bovenkant van mn buik. Vorig weekend had ik enorme buikpijn en ik vermoed dat de baby gedraaid is. Voel nu heel ander getrappel en steeds dat geduw tussen navel en borst in, best pijnlijk soms. Heb pas volgende week weer controle dus ben benieuwd hoe de kleine dan ligt.

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Goedemorgen! Ik heb redelijk geslapen, was wel weer vroeg (tijl stond om kwart over zes aan ons bed). Klinkt vervelend nicky, komt goed uit dan dat je zo naar de vk gaat. Maar met nog een kleine van tien maanden zal het wel heel zwaar zijn zeg! Mijn zoon is al drie (in maart drie geworden) dus da's een heel ander verhaal, die is al een stuk makkelijker in de omgang zeg maar, die begrijpt dingen meer. Alhoewel de peuterpubertijd ook een uitdaging is soms ;). Maar ik mag zeker niet klagen. 't Is een makkelijk manneke hoor. Ik zal vandaag toch echt eens aan een lijstje voor mijn vluchttas beginnen, de vorige keer had ik in week 38 nog niks ingepakt zelfs, daar heeft mijn man het nog over :) straks eerst eens met tijl naar de kapper.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier is mijn uitgerekende datum 21/7 (volgens gyn 22/7, maar die houdt geen rekening met het schrikkeljaar ;) ) dus ook 30/6 is voor mij veilig om te bevallen. Dus wil het nu nog wel rustig doen als ik harde buiken en voorweeën voel. Kleine man gaat nu met papa in bad, of alleen, omdat ik er meer goed uitgeraak. Maar hij vindt dat prima zo ;)

't is nog niet m'n laatste werkdag. Volgende week wil ik nog proberen door te spartelen (maandag nog een dagje verlof omdat ik geen opvang heb voor zoontje, ouders zijn op vakantie) en dan moet ik 19/6 terug naar de gyn. Maar 18/6 hebben we ook verlof op het werk. Daarna zien we het weer aan.

Ik heb ook een goeie nacht gehad, moet alleen wat vroeger gaan slapen ;) Gisteren verlof en zoonlief heeft zowaar uitgeslapen :D Had geen wekker gezet, zalig dan! Vanmorgen heeft hij ook weer langer geslapen, maar gisterenmiddag niet lang willen slapen. Wat het voordeel had dat hij er 's avonds ook op tijd in lag.

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik denk dat je beeb zich een weg naar beneden aan het schoppen is!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ik vind het ook laat, maar uiteindelijk staan die meubeltjes snel in elkaar. Kamer is behangen, laminaat ligt, radiator is terug opgehangen ed. Kleertjes liggen klaar in de wasmand, dus die kunnen zo de kast in (als ze uitgewassen is). Het uitwassen van de meubeltjes ga ik nu wel aan iemand anders moeten overlaten, dat vind ik wel wat jammer. Maar ach...

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    He, die vervelende vluchttas ook iedere keer! Zal blij zijn als we hem alle vier gepakt hebben!:D
    De peuterpubertijd heb ik al achter de rug met de oudste, is zeker pittig.:x

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Die maxi cosi hebben wij dus ook. Ga straks thuis eens met de maxi cosi langs mij kijken of het lukt ;) Bedankt alvast!!

Hihihi, zie/hoor de meiden al bezig op hun kamertjes :D

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Jammer dat het niet je laatste werkdag was vandaag! Hoest met de lever?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik moet er nog een aantal van zoonlief plakken, album bijschrijven. Daarna heb ik van die insteekalbums gekocht. En denk dat als beebje er is dat alle foto's gewoon in de familiealbums gaan komen.

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Nou, jij bent al ver zeg! Het is idd frustrerend dat je zelf weinig kan doen. Vorig jaar heb ik heel actief aan de kamer kunnen werken, nu gaat het me niet meer lukken, maar aan de andere kant heb ik het zwaar genoeg met de beeb, mijn kleine man en grote man, vind ik wel even genoeg zo. Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Ben erg goed in opdrachten geven aan manlief:D

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn zoontje is een maand of 5 ouder, maar hij ligt voorlopig ook nog in z'n babybedje hoor. Zie hem er ook uitkomen als hij in een gewoon bed zou liggen. Hij heeft een aerosleep matras, maar die gaat naar beebje. Dus zoontje krijgt een nieuwe matras, ook al is dat niet voor zo heel lang...
    Wil proberen met zindelijkheidstraining in de zomer, in januari mag hij naar school (2,5j in B) en dan in het voorjaar als hij gewend is op school wil ik het grote bed proberen. En dan kan z'n nu nieuwe matras tijdelijk langs het grote bed liggen voor als hij eruit moest vallen. 't Is ook een meegroeibed dat we hebben, dus normaal is het de bedoeling dat we maar 1x ombouwen ;)

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier geen wieg. Overdag beneden in de box (ligt een matrasje in) en 's nachts in het babybedje op onze slaapkamer. Hebben dat met zoonlief ook zo gedaan, dan was hij dadelijk aan z'n bedje gewend. Maak het dan wel wat knusser, anders is het dadelijk zo'n groot bed voor klein dutske ;)

Leuk zo shoppen voor jezelf! :) Ik ben van de week nog bij zeeman flink geslaagd. Heb daar een tuniekje gekocht tijdje terug, zit heerlijk! Geen positie, maar komt mooi terug in model na het wassen. Dus ondertussen heb ik ze in 3 kleuren in m'n kast ;) En een zwart rokje, ideaal nog voor nu of na de bevalling. I love Zeeman! :D

Vervelend dat je man niet veel thuis is 's avonds. Hier moet mijne nu thuisblijven tot zoonlief in bad geweest is en/of in bed ligt. Daarna mag hij weg van mij, tenzij het echt iets dringends is. Maar dat doet hij nu gelukkig ook wel.
    En je kan beter een potje meehuilen dan je sterk houden en het afreageren op je kleintje.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zoonlief ook tot 5m, maar als je er al eentje heb rondlopen denk ik niet dat het nog zo lang gaat. Je kan hen moeilijk verbieden om lawaai te maken he...

Hier enkel 1 hond, maar da's genoeg ;) Die legde z'n kop altijd op de box als zoonlief sliep, of z'n snuit tussen de spijlen door. En als er bezoek kwam, stond ze altijd aan de box. Heel beschermend en nu ziet ze ocharme zoveel af met hem :D

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, heel herkenbaar! Zeker als je wil doordoen omdat je ergens moet zijn, dan ligt er een grote kloof tussen willen en kunnen... :D

De grote nee-fase is hier bezig. Laatste weken is het minder, en je kan hem zo pesten. :p Iets wat hij super graag wil: zonder nadenken zegt hij nee, om dan ineens 'JA!!!' :p

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Manlief dan maar een goeie schop geven, dat werkt hier goed bij snurken :D

Ik ben vannacht even wakker geworden van buikpijn, maar snel terug in slaap gevallen. Kan dus niet zeggen of het m'n darmen waren of ongikrampen, daar was ik op dat moment te suf voor...

Succes straks met de controle!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik moet die lijstjes voor de vluchttas eens ergens gaan zoeken op het net. Weet niet meer wat ik allemaal mee moet. Ook nog eens in het zw-boekje van zoonlief kijken. Daar staat ook een lijstje in wat ik voor beebje mee moet nemen.

Kapper zijn we gisteren geweest ;)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tot nu toe gaat het redelijk. Nog niet teveel pijn, dus dat is al fijn. Ook wel nog niet veel gegeten vandaag. En loop regelmatig wat rond op het werk ;)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Delegeren is erg belangrijk nicky! :D

Je moet nu nog van de momenten met je twee jongens genieten. Ik doe dat ook van zoonlief, want het gaat snel zijn er beebje er is... Ben ook heel benieuwd hoe de reactie hier gaat zijn. Vanmorgen kreeg m'n buik weer aaitjes en knuffels en kusjes... *smelt*

Deel Deze Pagina