Fokje: ja hij ligt vaak wel erg hoog en lekker te drukken :s maar niet heus... Marie: pff wat een spanning heb je dan gehad zeg!! Gelukkig hoeft er voor alsnog niks te gebeuren.. En dat er vooruitgang inzit is positief! Hopelijl heeft jullie kleine straks ineens een sprong in haar lichamelijke ontwikkeling maar komt vast goed! Ik duim voor jullie! All: weten jullie het geslacht van jullie kleintjes? Wij verwachten nu een zoon Zijn nu dus druk bezig met de meidenkleding verkopen aangezien er waarschijnlijk toch geen derde komt...
Oh da's ook zwaar! Hier een lichtgewichtje van 10 kg maar zelf dat weegt door op d'n duur. En dan klimt hij zelf de trap enzo op.
kleintje88, bedankt voor je lieve woorden. Wij krijgen een meisje. Dit is een groot geheim. Niemand weet dit. We zeggen tegen iedereen dat we het niet weten.
Ik heb net meer last als ik lig en dan heb ik m'n hoofdeinde al een stuk omhoog gezet... Ik heb gaviscon in huis, voorlopig nog niet genomen maar zal niet meer lang duren. Heb nu ook overdag last van zuur... Met bukken moet ik ook wel opletten.
Hier is het een verrassing omdat manlief het niet wil weten. Maakt ons ook helemaal niet uit, geen voorkeur en geen voorgevoel Dus ik heb alleen een wit neutraal pakje gehaald voor eerste pakje en zal daarna misschien manlief aan't shoppen moeten zetten Maar bij onze zoon wisten we het ook niet en heb wel wat neutrale dingen liggen. @ maria: Jeetje, wat heftig allemaal! En dat is spanning die je net kunt missen tijdens je zwangerschap... Gelukkig valt het allemaal nog redelijk mee.
Met 20 weken geboren, vorig jaar een gezonde knul gehad dus dat was een hele spannende zwangerschap. Voor ons nu extra speciaal dat het een meisje is. Hopelijk kleurt het huis snel roze hier!
Marie ons zoontje zou met hoofdje naar beneden liggen.. Maar ik merk dat hij met name s avonds soms iets dwars ligt, althans zo voelt het...
Hier lag het 10d geleden nog steeds in stuit. Ik voel het af en toe wel draaien, bovenaan schoppen, maar meestal toch nog vooral onderaan. Dus nog steeds stuit denk ik. Nu, zoonlief is ook pas op 34w gedraaid. Ach, we zien wel. Ga me nu niet opwinden over de bevalling, wat komt komt. @ nicky: Heftig als je je kindje verliest. Want op die termijn heb je al een band omdat je het voelt enzo.
Bedoel je dan het indalen? Is nog redelijk vroeg, niet? Maar kan natuurlijk wel. Ik draag vrij laag, maar dat had ik bij zoonlief ook wel.
Ja, is vroeg, maar gezien de pijntjes denk ik het wel. Is ook al de vierde, ik vraag het deze week wel aan de vlos, ben benieuwd. Grappig, ik draag altijd hoog, dus mijn onderbuik is plat en daarboven een hele grote bobbel.
Dat voel je idd zelf aan de pijntjes Heb daar de eerste keer ook wat 'last' van gehad, maar viel nog goed mee. Ben eigenlijk wel blij dat ik laag draag. Het voordeel is dat beebje niet in m'n ribben schopt als het draait Denk dat dat ter compensatie van de pijn aan m'n lever is
Pijn aan je lever is natuurlijk ook niet niks! Elke zwangerschap gekneusde ribben hier, ben heel tenger, ach, het hoort erbij. Voordeel van laag dragen is volgens mij ook dat je niet zo in ademnood komt.
Hier nu de 32e week gepasseerd ! Heb ook BI en ben erg moe. Kleine is heel druk in de weer met mijn ribben en blaas. En slaap erg slecht op dit moment! Ik kijk met smart uit naar de bevalling de komende 5 weken mogen omvliegen! EN hopen dat meneertje dan zin heeft om te komen. Nog 8 weken zo en ze kunnen me opvegen.
Jij houdt dus ook de 37e week aan? Vervelend ook voor je, ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je!
Ademnood heb ik idd niet gehad tijdens m'n zwangerschap. Nu tot nu toe ook nog niet. Vorige keer is mijn lever ook gekneusd geweest door de druk. Maar toen zoonlief begon in te dalen nam de pijn stilaan af. Maar dat is nu natuurlijk nog afwachten. Gekneusde ribben is ook erg pijnlijk!