30 weken, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nicky1973, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Haha, ik hoop het niet voor je. Je kan hem altijd vragen of hij met je wil ruilen..;)

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, binnen 24 uur. Had ik vorig jaar ook.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik reageer later. Hele goeie nacht gehad, zoonlief geslapen tot na half 8 vanmorgen, zalig! Manlief zonder gsm naar het werk... ;) Hij heeft wel al een nr gestuurd waar ik naar kan bellen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een nieuwe week! Spannend Ruby dat je al bijna uitgerekend bent! Hoop dat jij dan als eerste mag bevallen ( En daarna direct Nijntje en Nicky! Ik hou 't nog wel even vol ) Ik ben zelf een beetje 'bang' voor de bevalling, vind 't enorm eng want bij dochter natuurlijk een KS. Hoop dat dit kindje via de normale weg komt, maar vind 't super spannend. Dochter is gelukkig goed opgeknapt, ze is wat hangerig en heeft lekker roze vlekjes maar we hadden lekker geslapen tot 8.30 en dus het inloopspreekuur bij de huisarts gemist. Even gebeld en ze mag gewoon uitzieken dus blijven we lekker thuis en straks even wandelen.

Ik ga mn energie naar boven verplaatsen! De wieg naast ons bed zetten, stofzuigen ( en daarna op bed neerploffen en spelen met dochter omdat ik dan bekaf ben )

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Das even schrikken:$

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat fijn te horen dat je dochter zich beter voelt.
    Niet teveel doen he?
    Fijn dat ik na Ruby mag bevallen, samen met Nijntje, volg jij dan?:D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat wel. Zeker nu hij onderweg naar huis is en hij zit op meer dan een half uur van hier, dan collega nog naar huis brengen. Maar ja, hopelijk is hij er dadelijk.

Weet niet of ik er de komende dagen ga zijn. Het gaat me van geen kanten :( Vanmiddag een uur op bed gelegen toen zoonlief sliep, maar het heeft niets geholpen. Ben een wrak! Baby duwt zo hard naar beneden, m'n buik voelt zo zwaar... Pffff... Ben het zat. Vannacht is het volle maan zei m'n mama, wie weet ;)

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Op het forum bedoel je?

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja idd, op het forum. ;)

Heb net ook m'n bloeddruk genomen omdat ik wat hoofdpijn aan't krijgen ben, maar is nog netjes 123/72. Hou het wel in de gaten, hoofdpijn wordt voorlopig niet erger gelukkig.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Nijntje, groot gelijk, kruip lekker in je hoogzwangere cocon, afgezonderd van de veel te drukke wereld... Hoop dat 't snel beter is!

Ik heb vanmiddag even een kaartje weggebracht, was wat verder als ik dacht. Is maar een klein dorp en moest net buiten 't dorp zijn, 3 km in totaal, heb dr bijna anderhalf uur over gelopen, harde buiken, tussendoor zitten om uit te rusten, dochter een stuk zelf lopen... Pff, volgende keer plak ik wel een postzegel ;)

11. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ook ik voel me niet helemaal op en top. Kan niet goed slapen, heb hoofdpijn, heb rugpijn en ben zoo moe en daarnaast maagzuur.

@suusjeuh: dat is lief van je maar ik wil nog niet bevallen. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor.
    Ik moet nog het geboorte kaartje regelen, we zijn nog niet helemaal uit de namen en we hebben nog wat afspraken staan.

@nijntje: idd ik zag net toevallig ook al de volle maan. Dacht er gelijk aan en zei het tegen mn moeder. Als je niet meer hier bent: succes met de laatste loodjes en laat t ff weten wanneer je beeb is geboren en hoe het met je is gegaan.

Ik wou eerst 7-7-2012 bevallen maar dat komt toch niet zo goed uit. Mijn vriend zit in een reggae band en moet de vooroptreden doen van madonna die haar wereldtour houd. En ja, dat is dus op 7-7. Hij verdient er wel lekker mee. Hoop dus op 12-7-12:D

Werd vandaag gebeld door mijn verloskundige. Er waren toch een paar punten die ze nog even van het bevallingsplan wou doorbespreken zodat we op 1 lijn zouden zitten. Ze had uitgebreid de tijd voor me, vroeg hoe het ging, of er nog dingen waren en of ik nog vragen had. Helemaal niet gehaast. Dat noem ik nou service:D

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Ik kan ook niet slapen, mn buik zit in de weg, heupen zijn gevoelig, het bed is te warm en ik lig te zweten en draaien op de waterdichte molton. Maar zonder durf ik niet want weet hoeveel vruchtwater ik vorige keer verloor en toen scheurde mn vliezen in bed...

Ik ben ook nog lang niet toe aan bevallen, moet/wil nog veel dingen doen, maar aan de andere kant mag hij morgen of vannacht ook wel komen, dan ziet mn vader hem nog voor hij op reis gaat, en dan gaan we gewoon lekker op ons kraambed zitten ipv rommelen in huis!

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik heb het ook veel te warm. Ga met mijn moeder als ik nog niet ben bevallen nog woensdag of donderdag wat eten in de stad. Heb daar ook veel zin in.

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hou je nog vocht vast?

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

Gewoon online kaart zoeken en versturen!
    Gek hè, normaal is het een hele kleine handeling...

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Suusjeuh: wow meid, dat zou ik niet meer kunnen! Zo lang lopen. Mijn bloeddruk is laag, mijn baarmoeder ligt hoog. De verloskundige zei ook al dat dat kortademigheid kan geven. Daar heb ik ook veel last van.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, maar niet meer dan de vorige dagen. Heb een goeie nacht achter de rug maar nog steeds erg moe. Moet dadelijk de wagen al naar de garage brengen, anders was ik nog wat blijven liggen. Zoonlief gaat vandaag waarschijnlijk toch een dagje naar de grootouders. Morgen komen m'n schoonouders hem sowieso halen, woensdag en vrijdag zijn hun opvangdagen en die willen ze graag houden. Is ook niet erger natuurlijk, morgen gaan ze naar de markt met hem.

Ruby: Ik kom nog langs hoor, maar als ik de fut niet heb moet je het me vergeven ;) Wil altijd graag op iedereen reageren, maar dat lukt me niet meer. Bij zoonlief zat ik hele dagen achter de pc, maar nu dus niet. Merk toch dat je de dingen bij een eerste heel anders beleefd dan bij een tweede.

Hier hoop ik eigenlijk ofwel 11 ofwel 26 te bevallen. Manlief en ik zijn allebei van de 11de (wel andere maanden) en zoonlief van 26 ;) Ach, bij zoonlief hoopte ik ook op 11, maar dat zijn dus 15 dagen later geworden :p

@ suusjeuh: Dat ken ik, een buik die in de weg zit tijdens het slapen... Gisteren ook enorme last van m'n rug in bed, uiteindelijk toch een houding gevonden die iets ging en gelukkig snel in slaap gevallen. Los nu wat sudoku's op op de bank, word daar moe van. Geen idee of het dat is wat me helpt in slaap komen... ;)

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Hier een belabberde nacht, eigenlijk voor 't eerst in dagen weer! Had toen ik om 23u naar bed ging de wasmachine timer op 5 uur gezet, en ik was nog wakker toen de machine aansloeg, dus dat was al belabberd genoeg. Om 3u ging manlief naar zn werk en had ik wat meer ruimte in bed ( Is dan zo lief, dan merkt hij dat ik lig te woelen, wil hij tegen me aan komen liggen, maar WARRM! ) toen ik bijna sliep werd dochter wakker dus meegenomen naar mijn bed, ze was koud. Die gaat natuurlijk overdwars liggen en ineens heb je voetjes in je gezicht etc... Belabberd dus! En heb flink last van 't ingedaalde gevoel, heel mn onderkant voelt beurs en blauw en heb dr last van met lopen. Woensdag willen we, als alles rustig is, nog richting Belgie naar een winkelcentrum. Uitverkoop en kinderbijslag is natuurlijk een heel leuke combinatie!

Ik wil zelf graag gewoon de 25e bevallen, dat is op een woensdag en dat voelt goed, en dan is mn vader weer thuis, vannacht een akelige droom gehad dat hij erg ziek was. Ben altijd bang (nogmeer) geliefden te verliezen en zo'n droom raak ik dan helemaal overstuur van.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ suusjeuh: Naar welk winkelcentrum gaan jullie? De solden zijn hier net begonnen, dus ideale timing! :D Zelf ben ik nog niet op jacht gegaan, heb er nu ook geen zin meer in. Misschien dat ik hier of daar nog iets voor zoonlief vindt, die zit weer te groeien dat het niet normaal is. Maar alleen ga ik zeker niet meer op pad en ook niet te ver stappen.

Heeft er eigenlijk al iemand de slijmprop verloren? Ik had voor de zekerheid een inlegkruisje aangedaan sinds 2 dagen. Sinds gisterenavond alweer kunnen uitlaten, al helemaal door ;) Heb dat sinds ik bij m'n eerste zw een schimmelinfectie heb gehad. Verdraag niets meer van die verbanden. Hoop dan ook dat ik nu geen 6w ga vloeien zoals de vorige keer... M'n tante heeft toen katoenen inlegkruisjes voor me gemaakt.

Denk dat ik ook weet waarom ik me zo slecht voel met momenten. Hooikoorts piekt hoorde ik vanmorgen op de radio, vooral gras- en boompollen. En laat ik daar nu zeer gevoelig aan zijn en niets mogen nemen... Dat resulteert normaal bij het begin van het seizoen op een voorholteontsteking (sinisitus heet dat in B, maar denk dat ik het ong. juist heb met de NL benaming ;)), alle ja, zo voelt het aan maar is gewoon je hele kop vol met vocht ipv slijmen.

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Zo, weer even bijgelezen. Hier geen bijzonderheden, naar de kapper geweest, nog manden gekocht voor de babykamer en beroerd geslapen (zag het weer eens licht worden buiten)..:(

Deel Deze Pagina