Hoop voor je dat ze snel om zijn, die komende 5 weken. Dan vliegen ze voor mij hopelijk ook ben zo benieuwd hoe ons kindje gaat uitzien...
Een gekneusde lever, jeetje, ik denk dat ik liever een rib heb dan, . Is idd pijnlijk en paracetamol helpt echt helemaal niets.
Ik kon wel wat zien wat ik at. Vettigheid vermijd ik nu zoveel mogelijk omdat m'n lever dan harder moet werken en ik dus meer pijn heb. Thuis kan ik zitten, liggen of wandelen, maar op't werk is dat moeilijker he...
Das idd uitkijken met eten kan ik me voorstellen. Heerlijk als je dan met verlof kan he? Ik legde altijd een handdoek of iets dergelijks tegen de ribben aan, de tegendruk hielp nog een beetje. Slapen ging heel lastig. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap nog geluk met mijn ribben heb, maar kan nog van alles gebeuren he?
Wie weet, ze spaart haar mama misschien? Kan idd nog vanalles gebeuren, maar kan ook goed zijn dat je er geen last van gaat hebben moest ze nu al aan't indalen zijn. Ja ik kijk uit naar m'n verlof. Maar ik ga proberen zo lang mogelijk te gaan. bij zoonlief 4w op voorhand thuisgebleven en dan uiteindelijk op 41w bevallen, had daardoor nog maar 10w na de bevalling thuis kunnen blijven.
Ik hoop dat ze mama spaart ja! Das wel zonde, maar je weet natuurlijk nooit van te voren wanneer je moet bevallen. Sommige vrouwen hebben nog niet eens verlof en bevallen al, ze kunnen niet eens alles op een rijtje zetten. Dat lijkt me ook erg.
Was idd zonde, vooral omdat ik zo lang het voorgevoel had te vroeg te gaan bevallen. En blijkbaar had de gyn ook nooit gedacht dat ik 40w zou halen. Toen ik uiteindelijk op 41w beviel, kwam ze 's maandags langs in het zh en zei ze dat ze dacht dat ik nog een week ging rondlopen en dat ze het in gang gingen moeten zetten. Heb haar dus 2x verrast Collega van m'n zus was ziek van 't werk gekomen, 34w zwanger. Naar het zh: maagontsteking, nachtje blijven. Ze waren om 16u op een kamer en tegen 18u30 had ze ineens veel harde buiken. Vroedvrouw geroepen: 4 of 5 cm ontsluiting en te laat om weeënremmers te geven. Waarschijnlijk een reactie op die maagontsteking... Ze heeft het er ook wat moeilijk mee gehad omdat het zo snel ging en er totaal niet op voorbereid was zo vroeg te bevallen. Kindje was gelukkig ok, is geen 3w in het zh hoeven te blijven. Au au, zit hier op't werk met watervoetjes en sandalen. Moet nog tot 19u werken en durf ze niet uit te doen want dan krijg ik ze niet meer aan en moet nog met de wagen naar huis... Morgen maar slippers aandoen, ook al is het om te gaan werken.
Ja hoor! Heb 2 paar mee. De mooie snijden wat aan m'n teen, al een blaar erdoor gekregen,dus wissel af en toe af met de andere
Ik heb ook niet zoveel zomerse zwangerschaps kleren. Maar het voordeel met een kleintje in huis is dat ik nu meer was heb, dus mijn kleren zijn dan ook sneller weer gewassen. Thuis doe ik meestal een short van manlief aan...
Inderdaad! Voor ik ging werken al een wasje opgehangen dus dat is straks mooi droog als ik thuiskom. Van 't weekend ga ik waarschijnlijk de babykleertjes ook eens van onder het stof halen en wassen. Is dat toch al gebeurd.
Oh das zo leuk om te doen! Ik heb bijna niets om te wassen nog. Ik heb nu een jongetje van negen maanden, moet dus alles nieuw kopen voor een meisje.
Van zoonlief wisten we het geslacht ook niet op voorhand dus heb alles neutraal in maatje 50. En vermits het zo warm was, heeft hij vooral in rompers gelegen en heb maar 4 setjes. Heb wel een nieuw eerste pakje gekocht, want dat van zoonlief wil ik niet gebruiken. Is van zoontje...
Das begrijpelijk. Idd in deze warmte heb je niet veel nodig en ze slapen toch ook het grootste gedeelte van de dag. De echt leuke kleding komt met een paar maanden!
Hey Ik ben nog geen 30 weken maar 26 weken en kan begrijpen hoe je je voelt heb niet hetzelfde maar ik ben ook erg moe en ook heel draaierig op de benen zo erg dat ik gewoon niet meer alleen op stap durf en amper met iemand anders voel me er zo naar onder dus zit nu grotendeels thuis heb nog 3 dochters waarvan 1 nog lekker thuis is en 2 naar school moeten school is op 5 min afstand maar zelf dat lukt me niet eens meer heb er heel veel moeite mee maargoed moet het loslaten dat het niet wil en nu lopen de meiden met vriendinnetje mee naar en van school. Ik heb nog nooit zoveel last gehad met een zwangerschap als deze kan misschien komen omdat ik nu zwanger ben van een jongen en al 3 meiden heb maar dat weet ik niet maar soms is het knap lastig en dan dit benauwde weer er nog bij pff meiden het zit soms niet mee maar we houden voor ogen we krijgen er wat mooi voor terug yeahhhh .
Kan je niet bloed prikken en kijken hoe het zit met jouw ijzergehalte, misschien heb je bloedarmoede?