30 weken, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nicky1973, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @ruby:Idd op je hand blazen. Ook even een inlegkruisje of zoiets indoen. Als het vruchtwater is blijf je lekken. Zo op het eind kan het net zo goed waterige afscheiding zijn hè? Ik hoop dat de vlos even voor je checkt, hoop dat het zover voor je is!
    @nijntje:die mannen snappen er idd niets van. We moeten bevallen, niet naar het slachthuis ofzo, we mogen er wel een beetje leuk bijliggen toch?:D

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Inderdaad mee eens:D ik ga me denk ik zelfs nog een beetje opmaken voor ik naar t ziekenhuis ga

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt! Laat je ff weten wat de vlos zegt?

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    De vlos was net geweest en zelfs zij vond het een twijfelgeval. Het rook er niet helemaal naar maar de test(die paars moest zijn voor positief) was knalpaars. T word dus afwachten. Ik had morgen eigelijk een afspraak maar ze deed net alle controles. Alles was goed, ligging, hartslagje en mijn bloeddruk. Ze vroeg nog of ik mee wou doen met lootjes trekken: je kan dan een lootje trekken voor afwachten of voor met 41 weken te worden ingeleid. Nou dat wou ik dus echt niet. Inleiden lijkt me vreselijk en mijn klachten zijn niet dusdanig zo erg dat ik haast heb met de bevalling.

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Lootjes trekken? Sorry hoor, je test is paars, het lijkt dat je vw bent verloren, waarom wachten, je moet uiterlijk morgen bevallen!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Snap ook niet goed dat als je vruchtwater verliest, ze je nog laat rondlopen? Kan je niet even contact opnemen met het zh? Kan geloven dat je op ziet tegen het inleiden, maar denk nu ook even aan je beebje... Kans op infecties is nu erg groot.

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @nickey: het is waarschijnlijk toch geen vruchtwater maar het zou wel kunnen dat ik vanacht beval. Ieder moment natuurlijk wel met 40+5

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zeggeh, als je vliezen gebroken zijn, dan moet je binnen 24 uur weeën hebben, niet de baby geproduceerd hebben hoor! Ze zullen bij gebroken vliezen en geen weeën ook nog geen inwendig onderzoek doen om geen bacteriën naar binnen te brengen. Maar het is dus niet zo dat je direct naar 't ziekenhuis moet en aan de wee opwekkers, je mag vaak gewoon rustig afwachten of er weeën komen en als die na een x aantal uur niet komen, dan moet je naar het ziekenhuis!

Paars = positief = vruchtwater lijkt mij ook heel duidelijk trouwens?

Spannend Ruby, 't zal nu niet lang meer duren!

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @suusjeuh: ok:) weer wat bij geleerd. Hoe ken je dat van dat stickje?

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij moeten dan onmiddellijk naar het zh bij gebroken vliezen en effectief binnen de 24u na het breken bevallen. Maar in B ligt het dus anders dan in NL...

@ ruby: Hoe gaat het meid?

Bah bah, net uit m'n bed gevlogen. Hele maaginhoud zuur zat ineens in m'n mond :x Bah! Net voor het eerst zo'n gaviscon tablet genomne, maar moet bijna braken van de smaak alleen al... Ben nu ook maar wat water aan't drinken en hoop die smaak snel uit m'n mond te krijgen. Oh wat zou ik blij zijn om te kunnen bevallen!

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Lijkt me toch duidelijk als de stick positief uitslaat dat het vw is hoor.
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gaviscon is idd heel ranzig, maar werkt wel heel goed. Ik heb het in het begin van de zw geslikt, maar ben toen toch overgestapt op rennie, die is nog lekker ook.
    Hier: gisteravond sloegen de voorweeen om in weeen, rond twaalf uur s nachts om de vier minuten, toch maar een hete douche weer genomen en hierna geen wee meer te bekennen. Snap er niets van, overdag ook nog een keer gedouchet, weeen bleven, twee keer pcm geslikt en de weeen bleven. Voor de tweede keer dus vals alarm, we stonden al op het punt de vlos te bellen. Vanochtend wakker van kramp, maar lijkt rustig. Zit beneden met de kleine man.:)

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @nijntje: rustig gebleven en verder niks aan de hand. Wat jij hebt heb ik ook al vaker gehad. Heb daarvoor een bak ben en jerry ijs in de diepvries liggen om die smaak weg te halen omdat dat bij veel dingen gewoon niet lukt. Echt heel vies. Alsnog heb ik helemaal niks geen 1 keer tegen het maagzuur enzo gebruikt. Ben daar best trots op (al zeg ik het zelf).

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @ruby: hoe gaat het nu met weeen en wordt er niets meer gezegd over je vruchtwater verlies?

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @nickey: jeetje bij jou ook wel heftig straks beval je nog eerder als ik.

Bij mij is alles tot dusver rustig. Weet wel dat de bevalling op de loer ligt maar hoop alsnog op de 12e.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's het juiste woord, ranzig! Maar idd, het heeft wel goed gewerkt. OP de verpakking staat 2 à 4 tabletten, maar heb er maar 1 genomen. Heb gelukkig nog wat kunnen slapen en zoonlief heeft tot maar liefst 8u geslapen!

Wat een miserie die weeën bij jou. Hoop dat het je toch al wat cm heeft opgeleverd, dat het toch niet allemaal voor niets is geweest.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik krijg net meer last van zuur als ik melkproducten eet. Terwijl je overal leest dat het het zuur tegengaat. Dus ijs is hier niet aan te raden ;)
    Het is voor mij de eerste keer in 2 zwangerschappen dat ik iets slik, maar dit vond ik vannacht echt niet meer te doen. Precies of je bent aan't overgeven zonder dat je moeite doet.

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Zooo weer een vloedgolf vocht. En het blijft maar komen. Dit zouden heel goed mn vliezen kunnen zijn. Ik wacht maar af tot de weeen komen.

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Een vloedgolf vocht zijn zeker je vliezen, spannend Ruby! Was het vruchtwater wel helder?

Ze adviseren wel om je vk op de hoogte te brengen van het feit dat je vliezen gebroken zijn, meestal mag je 24 uur rustig afwachten of de weeen op gang komen.

Succes vandaag, spannend!

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Goed zeg, het is echt bijna zo ver! Bel wel even je verloskundige want ze moeten de tijd dat je vliezen gebroken zijn wel in de gaten houden, gisteren was dus ws wel het begin, zeker gezien die test! Niet meer in bad he, douchen mag wel. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt!

Nicky, echt kl*te dat je weeën steeds afzakken! Als 't nou 's lekker door zou zetten, dan heb je hopelijk in no time de baby op je buik!

Deel Deze Pagina