Goed, nu wachten op ontsluiting he? Moest net nog echt alles schoon hebben, badkamer, beneden, box. Pff, ben er klaar voor. Nog even mijn vluchttas ordenen en een setje vluchtkleren klaarzetten.
Ja is ook zo, ik ben ook nog niet overtijd. Maar iedereen vraagt constant: voel je nog niks, voor wanneer is het, zie je het nog zitten... Pfff, ben dat ook beu. Het verwondert mij dat ik nog geen sms'en en berichten op fb heb gekregen of ik nog niet bevallen ben. Want als je een uur niet online bent, denken ze al dat het zo ver is... Manlief is nu net aan 3w verlof begonnen. Als ik nog 3w moet lopen en hij dan in totaal 5w thuis is, wordt hij stilaan gek Hij zei gisteren van misschien deze week met zoonlief naar Plopsa Coo te gaan... Zullen zien, als het zo rustig blijft als het nu is, misschien nog wel overwegen. Is niet zo heel ver, minder dan een uur rijden dus dat zie ik dan nog wel zitten. Dan zijn we ook op een dik uur in het zh, dat zou ik ook hebben als manlief van z'n werk moest komen en naar het zh moet rijden.
En, heeft het doorgezet? Hoop het voor jou, dat je niet weer teleurgesteld wordt... Die nestdrang komt bij mij soms ook weer opzetten, minder dan bij de eerste, maar ben nu ook meer met zoonlief bezig. Had ik de vorige keer natuurlijk niet Van de week ineens m'n microgolfoven helemaal gepoetst En wil m'n was onder de voeten uit, maar het droogt van geen kanten binnen... Als het machine stil is, zal de rest voor vannacht te wassen zijn, dat ik het morgen kan buiten hangen. Want krijg het niet meer gehangen, rekje is vol...
Heel vervelend als mensen zich zo gaan gedragen, ja. Gelukkig nog geen last van, alleen goede bedoelingen of ik hulp nodig heb, oppas nodig heb of trek in iets lekkers heb.. Hier rommelde het tot vannacht, dacht echt dat het zou gebeuren, helaas... Manlief mag nu niet meer verder weg dan een half uur, is mijn vierde bevalling, kan snel gaan dit keer hoor ik steeds van de vlos. Dat jij dat nog durft, een uur van huis, ben altijd bang voor file of wegwerkzaamheden.
Tuurlijk heeft het niet doorgezet! Begin te geloven dat het niet meer gebeurt... Heb je geen wasdroger? Ik droog het meeste, sommige dingen hang ik uit, maar die drogen zo langzaam deze dagen. Misschien is het handig om straks met nog een kleintje een droger aan te schaffen? Ik kan hier niet meer zonder.
Ik heb een droger, maar doe daar de gewone kleren meestal niet in. Wel manlief z'n werkkleren, lakens, witte was (handdoeken, tetradoeken ed). De gewone was krimpt me dan te fel vind ik. Doe het er wel 20 min in, dan zijn de grootste kreuken eruit en moet ik nog amper strijken. Balen dat het niet heeft doorgezet! OP welke termijnen ben je van je zoontjes bevallen?
Tja file zou wel kunnen, maar werkzaamheden op dat stuk van de autostrade is er op dit moment niet. Nu, we weten het nog niet. Kan ook zijn dat we toch maar in de buurt blijven en we na de bevalling naar Coo gaan.
En misschien een lagere stand zodat je sommige kleren wel volledig kan uitdrogen zonder dat ze krimpen? Wat zijn tetradoeken? Met 40,5 van de eerste, met 39 van de tweede.
Ik ga pogen vandaag de eerste bevalling tijdens kerktijd te laten starten.... Haha. Vorige keer ging ik met 38,5 weken geloof ik niet meer naar kerk maar nu kunnen we wel samen dus gaan we maar gewoon. Heb er 's avonds wel last van nu, dat 't zwaar is, heel veel harde buik als ik opsta en omdraai in bed enzo. Bij mn dochter had ik niet zo'n actieve buik. Maar wat een pokkenweer met die regen! Hier ook veel was, wil de wasmand elke dag leeg hebben, toen ik beviel van DL op maandag ochtend begon de bevalling, lag de wasmand vol, stond de vaat op 't aanrecht en was 't een zooi in huis. Heeft ML toen allemaal opgeruimd voordat we thuis kwamen uit ziekenhuis. Nu wil ik 't netjes houden.
Wel lekker koel weer om in te bevallen! Hier ook obsessief aan het opruimen, wassen en stofzuigen hoor. Moet er niet aan denken dat de kraamvisite op de stoep staat en er moet nog gestofzuigd worden. Ook al zit de wasmachine niet vol, was wordt toch gedaan.
Tetradoeken = hydrofiele luiers Zou dan eens het boekje van m'n droogkast moeten lezen Kleine moeite eigenlijk he
Oh ja, ik had toen ook was in de machine of droger zitten. M'n mama heeft die denk ik toen eruit gehaald Zo, zoonlief heeft net met pen zitten teken op de doos voor de doopsuiker voor m'n werk Ach ja, beetje kunst erop moeten ze dan maar appreciëren
Hier ineens pijnlijke steken/zeurderig in m'n buik. Zo halverwege aan de linkerkant. Zouden dit ook weeën kunnen zijn? Kan me dat niet herinneren van de vorige keer omdat ik toen rugweeën had en toen de buikweeën begonnen had ik ze ook in m'n benen erbij en overviel het me nogal. Want in m'n benen deden ze nog meer pijn dan in m'n buik... Ben vanmorgen ook wat misselijk opgestaan (had Ruby dat ook niet??) maar voormiddag ging het beter met wat gegeten te hebben. Hmmm, raar! Zit nu op de bank dvd's te kijken, ga niet te veel doen. Moet nog juist onder de douche, da's voor straks of voor als de pijn erger wordt.
Pijn zwakt af om dan weer terug te komen... Denk toch dat het dan rommelt... Maar 't is (nog) niet zo'n venijnige weepijn.
Vervelend, al dat voorwerk! Steeds de twijfel of het doorzet. Ik heb zelf gelukkig sinds de kleine ingedaald is niet meer die pijn onderin mn buik. Hier geen kerkdienst baby geboren. Dinsdag wil ik vragen of de gyn het hoofdje op wilt meten om de geruststelling te geven of ik 't zelf kan. Vandaag nog een dagje heerlijk genieten van ons weekend saampjes met zn 3en, wie weet is er volgend weekend al wel een baby. Maar dat dachten we bij dochterlief ook een paar weken lang.