30 weken, wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Nicky1973, May 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Da's een persoonlijke keuze... Maar ik snap je redenering wel.

Ik ga er alleszins wel om vragen. Ook omdat ik weet dat bij mij beebje na 40w nog blijft groeien omdat het bovengemiddeld is (heeft gyn mij allemaal uitgelegd vrijdag) en de placenta nog heel goed werkt.

Al blijf ik hopen op gebroken vliezen :p

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Van jou kan ik het goed begrijpen dat je ervoor zou kiezen, je wilt natuurlijk geen keizersnede.
    Ik hoop ook nog op gebroken vliezen hoor. Heb veel slijmverlies, maar dit heb ik de hele zwangerschap door gehad.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Dat heb ik de laatste 2 weken heel erg. Kan wegens irritatie geen inlegkruisjes aan, maar zit op 2-3 slips per dag. Ondanks dat ik elke dag douche, heb ik het idee dat ik mezelf constant ruik. Zeker als ik een rok draag... ;)

Kijk ook uit naar de slijmprop, maar voorlopig nog niets te bekennen. Al wil dat natuurlijk niets zeggen als je hem niet kwijt bent.

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Ja, erg he? Ik blijf mezelf verschonen, zit ook op 2-3 per dag. Ik probeer twee keer per dag te douchen, maar na het plassen doe ik ook altijd een vochtig toiletdoekje gebruiken.
    Die slijmprop zegt idd niets, daar wacht ik niet eens op. Moet op genoeg wachten..:(

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Oh jij verschoont ook zo vaak op een dag. Was het vergeten tegen de gyn te zeggen vorige week, kan me dat van vorige keer niet meer herinneren...

Hier weer een hele actieve beeb die heel erg onderaan aan't duwen is. Moet constant plassen...
    Net ook tv gekeken, zoonlief slaapt nog altijd, maar nu heb ik zelf een klopje gekregen. Nu, zoon zal dadelijk wel wakker worden, dan kunnen we wat naar buiten. Het is gestopt met regenen, dus daar moeten we van profiteren. Komt zelfs af en toe een straaltje zon tevoorschijn!

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Hoort er allemaal bij die vochtigheid, herinner het ook van de andere zw.
    Ik moet ook constant plassen en als beeb op mijn blaas drukt voelt het net als een messteekje.
    Hier onregelmatige weeen weer, wordt er gek van!:(

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Pfff, vermoeiend! Dat ze zich maar snel omzetten in echte weeën!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vanmiddag bij de gyn geweest, een heel fijn gesprek! Hij vroeg hoe 't ging en toen ik aangaf dat 't super goed ging en dat ik me fijn voelde, zei hij "Kans is groot dat dit kindje ook pas na de 40 weken komt, we wachten lekker de natuur af tot 41 weken en gaan je dan heel erg goed in de gaten houden, kijken of er al wat bezig is, of we in kunnen leiden. Of een KS moeten plannen als je lichaam niets zelf doet" hij gaf me 50% kans dat ik 't zelf kon en 50% kans op een KS maar ze zullen eerder ingrijpen als bij J en het idee dat je 't nu al weet van te voren scheelt ook. Heel geruststellend, en pressies wat ik in gedachten had en hoopte ( Week 40 uitwachten, bij 41 weken ingrijpen en niet tot 42w wachten ) dus fijn!

Thuisgekomen dochter lekker in bad gedaan terwijl manlief pizza aan het bakken was, tijdens het badderen bed verschoond en opgeruimd boven en toen dacht ik werkelijk "straks begint het" zo'n gespannen buik en het gevoel dat mn water zo zou knappen, dus zelf onder de douche gesprongen bij dr maar nu alles rustig. Spannend, 't kan natuurlijk elk moment en had voor 't eerst ook zo'n gevoel dat 't ook echt zou gebeuren.

Manlief heeft J voor het eerst op bed gelegd ( Echt, ik doe 't altijd, hij moet nu oefenen voor de eerste dagen dat de baby er is, dan moet hij ook helpen met op bed leggen ) ging zonder huilen en in 45 minuten dus fijn!

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Dat heeft manlief ook moeten leren. Hier ben ik het ook altijd die dat doet, idem met 's morgens opstaan. In het begin was het krijsen als manlief hem naar boven bracht, da's nu al over gelukkig. Alleen 's morgens hoor ik hem nog constant op mama roepen als hij met m'n man beneden is...

Fijn dat je zo een goed gesprek hebt gehad. Dan voel je je ook echt op je gemak als je aan je bevalling moet beginnen.

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Heb net een hete douche genomen en lig hier met een warme kruik, ze worden wat sterker. Hoop echt dat het doorzet. Zat net weer te huilen.

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Wat fijn dat je zo een prettig gesprek hebt gehad. Lekker gerustgesteld van de laatste dagen genieten. Mentaal moeten we het natuurlijk ook aankunnen.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Succes!!!!! Ik ga lekker vroeg naar bed en hoop morgen te lezen dat het allemaal lekker snel en soepel is gegaan bij je... En als 't weer afzwakt, flink janken!

13. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Ik hoop het ook!!;)

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Oh meid, ik gun het je zo hard! Mijn duimen draaien alleszins keihard voor je!!!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    @ suusjeuh: Hoe is het met je dochter? Heb je ze koemelk gegeven vandaag?

16. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Lief van je! Ben echt aan het zeuren hier thuis, heb een kort lontje en wil eigenlijk alleen maar in mezelf gekeerd zitten en slapen. Gaat moeilijk met nog twee kids. Manlief doet alles wat hij kan, staat nu onder de douche met ze. Hoef ik even een half uurtje niet te praten, heerlijk.;)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik merk van mezelf ook dat ik een korter lontje heb hoor. Heb het gisteren ook nog tegen m'n man gezegd... :) En soms moet zoonlief het dan ontgelden, zoals vanmorgen toen hij hele tijd de douchedeur opentrok ;) :( Maar namiddag weer fijn buiten gespeeld, 't was dadelijk ook een heel ander kind nu hij weer buiten kon.

Manlief doet nu ook meer en meer met hem. Zijn na het avondeten een uur gaan rondrijden in de oldtimer, vraag me af wie er het meest van hun 2 geniet :D

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Kan niet meer slapen, dus kwam eens piepen of er iets nieuws was van Nicky...

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Erg is dat he? Soms herken je jezelf niet meer terug. Gelukkig kan ik het gewoon aan mijn oudste uitleggen en begrijpt hij het goed. Met de baby heb ik engelengeduld op de een of andere manier.
    Gisteren heeft het tot in de nacht weer gerommeld met regelmatigheid om de tien minuten, door de pcm heen. Maar ja, weer eens geen beeb.. Normaal als ik opsta s ochtend voel ik beeb ook bewegen, nu niet, maak me gelijk zorgen, ga ervan uit beeb nog slaapt en zich voorbereid op een bevalling vandaag?;)
    Ik hou de schopjes even goed in de gaten vandaag.

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Lief van je, wou dat ik nieuws had...:cool:
    Hier pas rond vijf in slaap gevallen..Pff...

Share This Page