Balen Nicky, weer vals alarm!! Vermoeiend.. Wanneer weer naar de gyn? Nijntje: J heeft gisteren 10ml melk gehad, op wat gehuil tijdens dr badje na niets gemerkt. Vandaag 20ml en afwachen...Normaal reageerde ze al op de melk in een wit of bruin zacht broodje namelijk! Ik heb dr een nacht van 12 uur opzitten, voel me geweldig!! Is voor 't eerst in maanden.
Ja, balen, vrijdag weer naar de vlos. Oh ja, idd, volgens mij is ze goed aan het wennen? Fijn voor haar ook. Jeetje, ben weer jaloers op je..
Heb zoonlief ook al uitgelegd dat hij mooi moet stilliggen bij het verversen, en flink moet meewerken als we kleren aandoen omdat mama pijn heeft. En dan snapt hij wel. Als hij het dan uithangt en ik zeg dat mama pijn heeft, dan werkt hij weer goed mee. Maar meer dan dat kan ik niet van hem gaan verlangen, is hij nog te klein voor. Maar vind het wel handig dat ik hem ook opdrachtjes kan geven zoals de was in de machine stoppen, speelgoed helpen opruimen, ... En met wat droog weer heb ik weer een engeltje in huis, dus kan nog volop genieten van hem alleen. Vandaag is hij de hele dag bij m'n so. Twijfelde of ik hem ging laten gaan. Hangt al de hele week op me dat dit misschien de laatste dag alleen met hem is. Hoewel ik niets voel dus zal wel niet dan Gyn heeft me vrijdag uitgelegd dat beebje minder en minder actief wordt naarmate de geboorte zich aankondigd. OMdat de placenta minder goed werkt, heeft het minder voedsel en houdt het zich rustig om energie te sparen. Maar een paar keren per dag moet je het wel voelen. Hier is beebje ook iets rustiger de laatste dagen, maar als zoonlief op m'n schoot zit is het feest tot en met. En bij de zwangerschap van m'n zoon moest ik de hond z'n poot maar op m'n buik leggen, die reageerde daar heel erg op. Maar weer balen dat het weer stilgevallen is... Had zo gehoopt om hier vanmorgen babynieuws te lezen... Ik ben uiteindelijk tegen half 6 terug in slaap gevallen, na 2u klaarwakker te zijn... Maar ben niet super moe vandaag en kan me goed rusten. Heb zo'n zin in een suikerwafel van de markt (zo'n vers gebakken, hmmmm!) maar ga het toch maar niet riskeren. Moet de auto veel te ver parkeren, dan naar daar waggelen, dan terug naar de auto... Da's het mij ook niet waard.
een nacht van 12u!!! JALOERS!!!! Ach meid, het kan je maar goed gedaan hebben! Is een teken dat je lichaam het nodig heeft. Wie weet slaapt je baby dan ook zo goed? Want ze zeggen toch dat die gebroken nachten een voorbereiding van het lichaam zijn dat je 's nachts moet opstaan? Dat lijkt precies wel de goeie kant uit te gaan met haar allergie dan. Het zal een hele aanpassing zijn als je niet meer op de melkproducten moet gaan letten. Ik weet dat ik in het begin misschien zelfs te strikt was naar m'n zoontje toe omdat hij kans maakt om mijn pinda-allergie te krijgen. Dat loslaten is moeilijk. Nu moet ik alleen opletten dat hij geen noten voor z'n 4de eet, de rest kan/mag hij allemaal eten. Ook producten die resten van noten bevatten, die mag ik nl niet eten. Denk er wel aan om na de bevalling eens bij een allergoloog langs te gaan om mij opnieuw te laten testen en eventueel m'n hooikoorts te laten behandelen.
Het is wel fijn als ze opdrachten gaan begrijpen, is ook erg leuk om te zien hoe ze het uitvoeren. Mijn baby van 11 maanden komt bij je staan en zegt: Op! als hij opgetild wil worden, zo lief, geniet ik zo van. Ik voel beeb weer, wel iets minder. Hoop echt dat ze zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Ik ga ook niet graag meer de deur uit hoor, ga zo met moeder en kids mijn rijbewijs ophalen, had ik verlengd. Misschien een rondje maken en een ijsje bij de Mac eten, heb ik wel trek in. Ik zeg iedere keer: dit is de laatste keer voor de bevalling dat ik naar buiten ga, ik zeg het al weken helaas...
Mijn dochter durft sinds deze week aan de hand de trap af te lopen, da's ook wel fijn, scheelt weer wat getil. Toch steekt ze nog vaak dr handjes op, maar elke keer zelf lopen is mooi meegenomen! Ja wbt dingen zelf doen is alles fijn wat ze leren en kunnen! De verloskundige gaf hier aan dat je de kleine minstens 5x per dag moet voelen, althans, bij 5x moet je langskomen voor ctg, 6x is okay. Ik reken niet op een doorslapende baby hoor, dochterlief sliep met een jaar nog niet eens door! Nicky, ik denk dat jij pas gelooft dat de bevalling begonnen is als je de baby echt bijna in je armen hebt na al dat voorwerk!
Geen nieuw babynieuws hier dus? Bij mij dus ook niet, ben vanmorgen naar de vk geweest en ben gestript. Ik voel nog niks, ben benieuwd of het wat gaat doen. Moet het niet binnen 24 uur effect hebben als het werkt? Mijn bloeddruk was wat hoog, dus als er niks gebeurt moet ik vrijdag terug. Frustrerend hoor,dat je denkt dat er iets gaande is en da je weer teleurgesteld wordt. Volhouden meiden!
Als ze me in het ziekenhuis houden, dan geloof ik het al. Zat net bij de gemeente om mijn nieuwe rijbewijs te halen, kreeg ik twee weeen achter elkaar. Kon niet eens opstaan om naar de balie te lopen, zooooo vervelend!
Hé, vandaag uitgerekend, spannend! Las gister op internet dat strippen zin heeft als er binnen zes uur wat gebeurd, krampen, bloeding, etc. Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je misschien vanavond al een beeb in je armen hebt!
@lisabeth: Hier na het strippen wat bloedverlies gehad, maar dat bleek normaal te zijn zeiden ze in het zh. Bij mij woensdag gestript, zaterdag geboren, dus totaal geen reactie op gehad. Amper voorweeën trouwens. Maar dacht ook binnen de 24u dat je het moest merken. Hoop voor jou dat het wat afdoet! @ nicky: Moeten jullie steeds je rijbewijs laten verlengen? Hier ook niets te melden. Luie dag gehad, echt geen zak gedaan. Ga zoonlief nu oppikken bij so en dan wat eten maken. Maar oh wat wil ik graag bevallen!
Hier ook bij de 1e gestript, vijf dagen later met 40,5 geboren, dus ook niet geholpen. Steeds? Nee hoor, is 20 jaar geleden dat ik hem heb gehaald, moet iedere 10 jaar volgens mij. Hoeven jullie dat niet dan? Haha, je bent niet de enige die graag wil bevallen.. Lisabeth mag als eerste en wij tweeen op dezelfde dag. Ben net weer gedouchet, vanochtend natuurlijk gewoon. Maar had vanmiddag toen ik thuiskwam de enorme drang om te douchen weer, weet niet wat het is. Zag voordat ik ging douchen dat ik een stuk slijmprop verloren ben, zat geen bloed bij, maar was duidelijk te taai en stug om afscheiding te zijn. Zegt natuurlijk niets, of alles
Voorlopig moeten wij hem niet vernieuwen. Ze willen wel een nieuw rijbewijs invoeren, de grootte van een bankkaart en dacht dat ze die wel willen vernieuwen. Maar ja, alles op opbrengen natuurlijk. Zo zijn hier in B ook nieuwe nummerplaten ingevoerd... Wij hebben vorig jaar een nieuwe wagen gekocht en betaalden 20 euro voor de originele nummerplaat van het DIV, vanaf 2012 is het al 30 euro voor de originele plaat Ik heb vanmiddag ook pas gedouchet. Aantal harde buiken gehad onder de douche, maar douchete ook wel heel heet. Zalig! Super van dat slijm. Nog een teken dat je lichaam zich klaarmaakt! Ik ben vanavond nog even gaan wandelen met zoonlief, mama en zus. Op m'n dooie gemakje, maar je wil niet weten hoe blij ik was dat ik regelmatig een stevige harde buik kreeg! Maar alles is rustig, dus ja...
Hoera voor slijmprop! Er is iig IETS bezig! Tot hoever laten ze je in Belgie trouwens "overtijd" lopen? Hier is 't normaal tot 41 weken en tussen 41 en 42 ga je meestal naar de gyn. Met 42 beginnen ze meestal in te leiden. Wij krijgen ivm de keizersnee eerder ingrijpen, bij 41 weken gaan ze bij mij serieus de boel bekijken.
Bij zoonlief ben ik op 40w5d op controle bij de gyn geweest en moest toen voor de week erna een afspraak maken. Dus 41w5d, maar was een donderdag. Dus geen idee wanneer ze dan wilde inleiden... Ben toch blij dat ik terug bij m'n eigen gyn terecht kan vrijdag. Is toch meer vertrouwd.
Alles rustig hier, die baby wacht gewoon op goed weer He, maar een slijmprop! Is toch iig iets, wie weet... Ik dacht dat ze je in belgie minder lang over tijd lieten lopen, maar dat scheelt dus niet zoveel met hier. Ach, zover is het nog niet he.
Ik ben ook heel blij met harde buiken, voorweeen, etc, je hoopt toch dat het doorzet he? Hier heerlijk geslapen, even een plaspauze s nachts, maar tot half tien kunnen slapen. Helaas weer geen baby. Valt me wel op dat ze sinds gister stukken rustiger is, hoop dat dit duidt op bevallen heel snel.
Zegt niets hoor die prop, nog steeds geen hele duidelijke tekenen dat ik ga bevallen heel snel. Nog ff volhouden voor jou ook.
Dan heeft het strippen duidelijk niet geholpen. Wanneer is de volgende strippoging? Vanaf zaterdag schijnt het weer beter te worden. Wacht die van jou net als die van mij ook op het zonnetje?
Ik zeg al van het begin dat ik terug voor de hittegolf ga zoals 2j geleden. Vanaf zondag geven ze hier in B beter weer, dacht dinsdag zelfs 29°!