Oh succes! Hoop zo voor je dat het werkt! Ik ga hier even een potje huilen denk ik, zit er even doorheen.
Dankje. Het rommelt af en aan. Maar eigenlijk net als andere dagen. Heb er weinig vertrouwen in. Ach, we zien wel. Je wordt een beetje pessimistisch he?
Erg he? Als je het zo zat ben er er niets aan kan doen. Je bent overtijd, wanneer mag je nou naar de vlos/gyn?
@ lisabeth: Sterkte meid, denk aan je. Voel me ook niet goed... En dan krijg ik zoveel telefoon om te vragen hoe het gaat en hoe dit en hoe dat, kan er niet tegen vandaag.:x En van lieve smsjes van vriendinnen schiet ik dan weer vol... Ik troost me nu met de gedachte dat het nog een dag of 10 gaat zijn, hoe lang dat ook nog duurt...
We zullen zien, zit een paar keer op tien min, dan weer twee, dan weer tien en nu weer een tijd niets, geen peil op te trekken. Wat vervelend te lezen dat je je niet goed voelt. Hoop dat je je snel beter voelt.
Dat hielp bij mij, de volgende dag begon mn bevalling van mn dochter! Maarja 't werkt niet op commando he, huilen = baby.... Helaas... Ik heb net pannenkoeken gebakken... Dochter is heel de dag al aan het spoken, was al vanaf 1 uur 's middags aan het huilen en letterlijk op de kop staan van moeheid maar niet slapen. Om 15u in de auto gestapt en toen sliep ze zodra ik de straat uit was. Maar nu wil ze niet slapen... En toen bedacht ik me boven; hmm pannenkoeken... Dus speelt ze even rond terwijl mn pannenkoek kan zakken... Heftig zo'n dagje met "zeur" kindje, k krijg er een kort lontje van en manlief is niet thuis om 't over te nemen. Meiden, beval-ze vannacht! Hoop het echt voor jullie ( Maar dan ben ik hier ineens alleen in 't topic... )
Oh dan zou ik onmiddellijk beginnen huilen Ik heb gelukkig onverwacht afleiding gehad. Kreeg onverwacht bezoek, was wel leuk. 't Gaat me nu ietsje beter. Ik blijf hier voorlopig ook nog ff hangen hoor. Geen teken dat baby in aantocht is, dus ik hou je nog wel even gezelschap Wie weet beval je nog voor mij! Hoe is het met je meisje? Is ze gaan slapen? @ nicky: En al wat regelmaat te merken?
23u was er hier geloof ik pas rust in de tent... Ze had echt dr dag niet... Ik kruip nu ook lekker in bed!
Ocharme... En 't is zo moeilijk als ze niet kunnen uitleggen wat er precies scheelt. HOpelijk hebben jullie toch een goeie nacht gehad. @ nicky: En jij, babynieuws?? @ lisabeth: Hoe gaat het meid?
Ik ben er nog hoor. Gisteravond onregelmatige weeen, de nacht was rustig. De weeen zijn rond 8 uur vanochtend weer begonnen, maar zit nog niet echt regelmaat in. Ben wel alvast gedouchet, haren gekamd, sta klaar om evt naar het ziekenhuis te gaan.
Nee, nog niet, vanochtend zijn de weeen weer begonnen. Sinds gisteravond verlies ik lichtbruin taai slijm, misschien nog van het strippen, ik weet het niet. Vind dit wel een mooie zonnige, niet te warme, dag om te bevallen..
Succes Nicky! Lisabeth, bij jou al iets aan het veranderen?? Ik durf 't hier bijna niet te zegge, maar doe 't lekker toch, aangezien ze gisteren pas om 23u sliep... Ik werd wakker om 10.30u!! Wat een genot! DL lag tussenin, manlief kwam om 5 uur uit zn werk en toen was ze wakkergeworden omdat de speen kwijt was, er lag op ons nachtkastje een speen dus hij heeft ze maar tussenin gelegd en zo sliepen we heerlijk verder! Maar nog geen babynieuws hier...
Spannend nicky! Hier geen nieuws. Heb ook bruinig slijm verlies, sinds het strippen maar verder niets.
Hier flinke weeen gehad tot een uur of 1, toen gestopt, een uurtje geleden weer begonnen. Volgens mij heeft het strippen niet geholpen, tenzij ik vannacht beval. Wat fijn te lezen dat je goed uitgerust bent, scheelt een hoop!
Balen he? Ook geen weeen? Het slijm is ook taaier, ik denk dat het ook deeltjes van de slijmprop zijn.
Ja, slijmprop ben ik inmiddels kwijt, donderdag al, maar geen weeën. Ja. Wel harde buiken elke avond, soms wel wee-achtig, en dan krijg je toch een beetje hoop, maar als ik ga slapen gaat het weer over. Da's nou al de hele week zo dus ik laat me niet meer gek maken. 't Zal voor volgende week zijn denk...
Ik laat me ook niet meer gek maken. Ik had gehoopt op een weekend omdat manlief dan thuis is, maar ook dit weekend zie ik het niet meer gebeuren. Zit er wel doorheen vandaag, wil op mezelf zijn en gewoon rusten, maar is moeilijk met nog twee kids hier. We zullen zien, anders met zijn allen op naar de volgende week..
Hier hele dag bezoek gehad. Manlief en vriend zijn aan hun oldtimer aan't werk, dus vriendin zit bij mij. Heeft wel ook geholpen met zoonlief te entertainen terwijl ik eten maakte enzo. Maar ben gebroken! En ze zijn nog altijd niet klaar, krijgen de wagen niet meer uit de garage, dus benieuwd wat ze gaan doen. Hoop dat ik snel m'n bedje in kan en wat beter slaap dan afgelopen nacht. Had niets met m'n buik te maken, maar er zit een muis op zolder en daar krijg ik de kriebels van! M'n rug is compleet op. Was net was van de machine in de droger aan't steken, serieuze wee in m'n buik die verder ging met een rugwee. Poeh, ff staan wegpuffen! Hield ook ff aan, voor de rest niets. Heb vanmiddag met afvegen klein beetje bloed weggeveegd, maandverbandje aangedaan en wat lichtbruin verlies. Is de slijmprop nu op gang? Geen idee. Zullen afwachten! @ nicky: Jammer dat het nog altijd niets is. Hoop wel dat die voorweeën wat uithalen nu. @ lisabeth: Bij jou ook nog steeds geen actie... @ suusjeuh: Het kan maar goed doen, zo lang slapen!