ja ik had/heb heel veel last van harde buiken, waardoor ik 50%moest gaan werken van de vk, paar weken later vonden ze de baby te klein waardoor ik dus helemaal thuis zat, en sinds kort nu weer 4 uurtjes in de week werken boventallig, ben ik er eventjes tussenuit, vind ik zelf ook wel fijn. dus nog 4 weekjes te gaan en dan verlof lekker in het zonnetje haha zegt de verloskundige bij jullie niet dan als het niet meer gaat dat je rustiger aan moet doen ?
Ben net gaan plassen, op een klein beetje afscheiding na is mijn string helemaal vochtig, moet zo naar de vlos, doe wel een schone aan met een inlegkruisje. Ben benieuwd.
Bij zoonlief mocht ik nog gaan werken maar mocht ik in m'n huishouden niets meer doen, geen boodschappen meer zelf doen en rusten thuis. Tja... @ nicky: Oei, hoop dat het niets is. gelukkig moet je vandaag net naar de verloskundige! Succes alvast.
Ja, ik ben wel even geschrokken. Half ingedaald, ze kon het hoofdje nog bewegen in het bekken, maar de kleine is goed aan het zakken. Hoest met jou?
Hoi, Ook ik ben 30 weken zwanger en heb weinig klachten. Overdag heb ik energie voor tien, maar 's avonds merk ik wel dat ik even op de bank moet gaan liggen om mijn buik wat rust te geven. Die wordt dan wat harder. Mijn buik groeit heel hard nu en dat merk ik wel aan mijn lichaam. Het is mijn eerste kindje, dus ik kan alle rust pakken die ik nodig heb na het werken.
Nog wat harde buiken gehad, gisterenavond een paar venijnige ertussen, maar vannacht goed geslapen. Geen voorweeën meer gevoeld. Was gisterenavond naar een film aan't kijken 'komt een vrouw bij de dokter'. Heb zitten wenen als een klein kind, heb hem op een bepaald moment moeten afzetten zo erg was ik aan't huilen... Straks maar het vervolg kijken zeker zit wel bijna op het einde. Herken mezelf niet. Een traantje wegpinken ok, maar zo huilen... Als ze heel ingedaald is, ga je misschien nog meer last krijgen van je bekken? want je had daar toch al last van niet? @ maaike: Welkom meid! Fijn dat je je zo goed voelt!
Fijn he om gewoon een nacht door te slapen? Ik had met de eerste drie weken lang niet geslapen van de voorween, was blij dat hij eruit was. Oh dat verhaal is te erg! Het was het eerste boek waar ik ooit bij heb gehuild, was uiteraard net bevallen....
Nee, bij de eerste drie weken van te voren hele nachten. Maar voor mij wel een teken dat mijn lijf zich aan het klaarmaken is, want ik ben het zat!
Lig de laatste nachten terug in coma, moet niet meer op om te plassen (lang leve vocht vasthouden ) Heb het laatste deel kunnen kijken zonder te huilen. Wel nog een traantje weggepinkt
Hier niks meer gevoeld sinds donderdagnacht. Gyn zei gisteren wel van het in de gaten te houden. Hoe gaat het nu? Zijn ze weggebleven? Controle bij gyn was goed. Beebje wordt nu al geschat op 2.155kg! Wat zou betekenen dat als ik de zwangerschap uitdraag een beebje van rond of boven de 4kg! Zoonlief was met 41w 3.200 kg Maar ze zei wel dat het een schatting is en dus nog wat kan afwijken.
Goed dat je in de gaten wordt gehouden! Zo das een flinkerd! Betekent dat je beeb nog 2 kilo aankomt? Op het eind toch nog maar 1 kilo? Elke dag heb ik wel een aantal weeen, dag of nacht. Het is vrij rustig hier, merk wel dat ik aan het rommelen is. Ps. fijn dat je weer comateus bent!
Moet wel pas binnen 3w terug op controle maar als er iets scheelt of voorweeën worden te erg, kan ik altijd een controle in het zh krijgen. Word dan even aan de monitor gelegd enzo. Is idd een flinke baby! Op deze termijn wisten we bij zoonlief dat hij maar een 3 kg ging zijn bij de geboorte, dus was even schrikken gisteren Maar meer in de zin van zoonlief is met vacuüm geboren, z'n hoofdje draaide niet en hij had een serieus hoofdje (dat heeft hij van z'n mama ) Dus nu hoop ik maar dat beebje hoofdje van de papa heeft, dat is wat smaller dan het mijne Hoop toch voor je dat het bij wat rommelen blijft, want ze moet toch nog even goed bij mama blijven he... Maar ja, voorweeën kunnen lang aanslepen heb ik zo al in m'n omgeving gehoord. Het weer wordt ook al wat minder, dat maakt het ons ook weer wat makkelijker
Waarom 3 weken? Vanaf deze week moeten wij hier iedere 2 weken. De voorweeen zullen binnenkort wel regelmatiger gaan komen, de harde buiken nemen nu iets af. Ik heb niet echt last van de benauwdheid deze zwangerschap door het weer, die buik zit gewoon in de weg en ik moet echt iedere paar minuten opstaan, aangezien de jongste al kruipt. Das minder en zwaar.
Tot nu toe zaten er bij mij altijd 5w tussen. Nu zal het 3w zijn en dan om de 2w of om de week zelfs. Ben hier ook erg benieuwd hoe de voorweeën zullen verlopen. En vooral hoe lang ik nog kan gaan werken, want wil zo lang mogelijk gaan...
Spannend he? We gaan gelijk op, ik was wel met een paar dagen gecorrigeerd qua groei, ben de 24e uitgdrekend, jij de 20e zeker?