Had vanmiddag mn schoonzus ( + 4 kinderen ) even op de koffie, die stond er weer versteld van hoe fit ik me hoogzwanger voel en gedraag. Ze zei al de meesten lopen met jou termijn te puffen en hebben 't flink moeilijk, jij gaat nog zelf naar de winkels etc. Ik was wel blij dat die kids mn dochter even lekker meegenomen hebben naar de speeltuin want dat kan ik dus niet meer zelf. Maar verder... Tsja, ik hoop dat hij vanavond komt, maar een paar maanden langer zou ik ook nog wel volhouden ( 't is de eerste helft van de zwangerschap die ik zwaar vind... ) Zo jammer dus om te lezen hoe al die voorweeen en onzekerheid over of en wanneer 't nou eindelijk 's doorzet, bij jullie gaan! Ookal weet je dat de meeste babies tussen 40 en 41 weken geboren worden, stiekem hoop je natuurlijk toch dat ze met 38 weken ofzo al lekker komen! Nou meiden, ik hoop op 3 onrustige nachten voor jullie, met morgen 3 heel mooie kindjes in jullie armen!
@ Nijntje: hier tot een uur of vier om de tien min weeen gehad. Net om zes uur plassen en veel slijm en bloed verloren, geen prop maar echt vochtig. Jij ook toch? Heb gelijk weer om de tien min weeen, ben benieuwd. @suusjeh: hoe dat je je nog zo fit voelt! Geen beeb nog hier hoor..
@ suusjeuh: Ik heb me de hele zwangerschap ook beter gevoeld dan de vorige keer, maar nu ben ik dus echt op aan't geraken. Maar ik vind het heerlijk om te lezen dat jij nog zoveel kan en zo kan genieten! @ nicky: Hier wat buikweeën, af en toe een venijnige ertussen, vooral toen ik in bed lag. Wist me geen houding aan te nemen. Nu ik op ben gaat het beter. Had wat lichtbruin 'witverlies' maar niet met bloed in m'n maandverband. Ga net naar toilet omdat ik voelde dat ik aan't verliezen was, was het wat taai slijm met een streepje bloed erdoor. Dus denk toch dat het dan de slijmprop wegdegelijk is. Ben blij met wat schot in de zaak! Want denk toch niet dat dat nog van het onderzoek van afgelopen vrijdag is. Dan had ik dat toen moeten gehad hebben volgens mij.
Balen dat jullie zo veel last hebben van voorweeen nicky en Nijntje, ik t enkel 's avonds. Maar weer geen baby hier dus. Mijn man wordt er best sjagherijnig van, nog erger dan ik Hihi. Arme papa. Bij elk kreuntje krijgt ie hoop dat t iets is. Ik ga maar gewoon van t weer genieten. Jullie ook een fijne dag!
Vraagje: het blijft maar komen het slijm met bloed erin, het is echt veel. Beeb heb ik heel de ochtend maar eventjes gevoeld. Moet ik bellen?
Hmmm lastig... Ik heb na het strippen bij de eerste ook bloed verloren en slijm met bloed. Tot aan de bevalling eigenlijk. Voor jezelf gerust te stellen kan je natuurlijk altijd even bellen. Hier nog geen prop verloren, alleen sliertjes bloed in taai slijm... Voel dat m'n buik ook onrustig is, maar van echte weeën kan ik nog altijd niet spreken helaas. @ lisabeth: Arme man van je! Een fijne dag ook voor jou!
Bij meer bloedverlies als een menstruatie altijd bellen, en zeker als je je ongerust maakt om de baby. Hier vandaag in de duinen gewandeld, flinke duinovergangen, liep echt te steunen en te puffen zo'n klim, nu flinke rugpijn. Hopen dat we de baby uit zn hol hebben gelokt. Maar zal straks wel afzakken als we even tot rust gekomen zijn.
goed dat je gebeld hebt Nicky, beter een keer te veel gebeld dan te weinig. Nog in de duinen gewandeld, amai, als ik de straat uitloop heb ik daarna een uur harde buiken, lol, petje af. Ik heb vandaag trouwens ook al voorweeen gehad, is dus niet meer enkel in de avond. Net wat steekjes ook, rommeldebommel dus weer.
Update: echo en ctg waren goed. Heb er weer een cm bij, de vlos verwacht vannacht of morgen. Hoe gaat het verder hier?
Oooohhhh! Spannend!!! @ suusjeuh: Respect, de duinen! Daar ben ik niet meer toe in staat. Straks beval je nog voor mij @ lisabeth: Bij jou dus ook meer gerommel... Hopelijk ook snel een beebje in je armen! Hier geen slijmverlies meer gehad, amper voorweeën of harde buiken... Dus weer teleurgesteld... Morgen is weer een dag.
Nicky, wat fijn dat alles goed was, en ik hoop dat je verloskundige echt gelijk had!! Ik verwacht eigenlijk elk moment hier babynieuws van jullie 3.. Dus het wordt tijd nu Even de foto hier delen, ben dr wel heel trots op want 't was echt een super moment, zo met zn 3en in de prachtige natuur, hoog en hoog zwanger ( Hier zie je niet hoe ik liep te puffen en te steunen om die duinen door te komen! ) Echt ultiem geluk zo... Heb vanmorgen nog nieuwe bekleding voor het reiswiegmandje ( mozesmandje ) genaaid, wou hem eerst niet gebruiken maar dacht hij kan er maar staan. Super lief!
Nog geen nieuws? Ik denk trouwens dat mijn vliezen gebroken zijn. Ik stapte terug in bed en toen kwam er een scheutje vocht. Maar t ruikt naar niks en als ik op mijn hand blaas komt er ook niks. Heb ook krampen, maar twijfel of t mijn darmen zijn of weeën. Ik ben maar gaan liggen en wacht nog maar even af voor ik bel. T is nog wat vroeg zo om half zeven.
Even ego-update; vk is geweest, mijn vliezen zijn gebroken, en heb ook al weeën. Vruchtwater was goed maar ik moet wel blijven liggen omdat de baby nog niet vast ingedaald ligt. Ik hoop dat jullie komende nieuws hebben!
@ suusjeuh: Hele mooie foto!! Dat zijn echt momenten die je nooit meer vergeet! @ lisabeth: Oh zou het bij jou dan ook zo ver zijn??? Moest het zo zijn: heel veel succes alvast!! Hier een rustige nacht, geen slijmverlies meer gehad... Gaan voormiddag met zoonlief naar het dierenparkje hier in de stad. We hebben nog oud brood liggen en dat brengen we altijd daarheen. Hoop alleen dat de warmte wat gaat meevallen, want vond het gisteren voor mij al warm genoeg. En dan was het maar goed 21-22°... Na z'n slaapje ga ik de schelp nog laten vollopen met water. Heerlijk spetteren!
Super!!!! Heel veel succes!!! Hier is zoonlief begonnen met de doopsuiker die klaar staat te proeven... Voorproeven of hoe heet dat???