Volgens mij weken 21/7 maar gyn houdt geen rekening met schrikkeljaar dus zei zegt 22/7 Ja idd, heel spannend. Vanavond een onrustige buik met wat steekjes hier en harde buiken. Nu bedje in en hopelijk een goeie nacht.
Had zonnebloem blijkbaar gemist. Welkom meid! Een redelijke nacht gehad, maar heb gisterenavond het bv-kussen (zo'n slang) bij me moeten leggen om m'n buik te ondersteunen. Is de eerste keer deze zw dat ik het nodig heb, maar kon echt niet liggen. M'n buik voelde zo zwaar en zo ging het wel. Voel me nog niet 100%, nog moe enzo, maar hoop dat het rustig blijft in m'n buik. Beebje is alvast erg actief
Heerlijk dat kussen! Ik gebruik em ook als ik niet zwanger ben Hier heeft het vannacht flink gerommeld een half uur lang, de voorweeen kwamen snel achter elkaar. Toen dat voorbij was heb ik op de wc gezeten, gebeurt mij nooit s nachts. Goed dat beeb actief is, is een goed teken toch?
Ik heb dat ook al van voor m'n zwangerschap omdat ik een buikslaper ben en zo eens m'n nek geblokkeerd heb. Mocht toen niet meer op m'n buik slapen van de ha dus moest een oplossing vinden. Of zo'n kussen of tennisballetjes in m'n pyjama's naaien, dan is de keuze snel gemaakt! Mijn darmen zijn laatste dagen ook gevoeliger. Denk met het warmere weer, dan heb ik daar wel vaker last van. Toch vervelend die voorweeën. Je krijgt je rust niet daardoor he. En overdag heb je je andere kindjes ook nog die om aandacht vragen. Konden we al maar een maandje verder zitten Actieve baby is goed Zoonlief was ook heel actief. Deze soms iets minder, maar er zijn dagen dat ik blij ben als het eens even rustig is in m'n buik. Zeker nu het niet meer zoveel ruimte heeft Zoonlief draaide van dag 1 al van de ene zij op de andere, heeft nooit kunnen stilliggen Zo, nu even naar een vergadering. Heb er geen zin in maar ja, hoort erbij. Tot vanmiddag!
Ik kan echt niet meer zonder dat kussen! Ben ook een buikslaper en is idd een lekker steuntje. Het is heerlijk een actieve baby, maar soms idd teveel, vannacht werd ik wakker van de weeen en toen het weer rustig was begon de baby te rellen in mijn buik. Tot vanmiddag.
Hoi dames, Klopt, onze eerste. Erg spannend, werk sinds een week halve dagen en sindsdien voel ik me weer wat beter gelukkig. Bloeddruk steeg volgens de vk te snel. Ik ga hier zeker even meelezen, leuk!
En toch is die drukte in m'n buik het enige dat ik gemist heb toen ik niet zwanger was. De rest (kwaaltjes, dikte van m'n buik) heb ik allemaal niet gemist en ga ik ook niet missen denk ik
Fijn dat je minder kan gaan werken, dat kunnen wij hier in B niet. En een hoge bloeddruk is het nadeel dat je dat meestal niet voelt he.
Ik ben in augustus vorig jaar bevallen en de gedachte dat ik nooit meer schopjes zou voelen, werd ik heel verdrietig van. Vandaar dat er nog eentje in mijn buik zit, maar dit is echt de laatste! Ga dit keer bewust afscheid nemen van mijn buik.
@nijntje: dat is naar Pff ik ben blij dat het zo kan. Werkte 40 uur en vond dat best wel veel. En idd de hogere bloeddruk merk je niet, enige wat ik had was veel hoofdpijn enz
Ik werk 38u, maar ben weer gebroken van het werk gekomen. Nu weer de nodige harde buiken. Manlief doet zoonlief in bad, ik ga nog maar even stofzuigen want met een hond in de rui is het hard nodig... Daarna de bank op denk ik Moet nog een uitnodiging voor het verjaardagsfeestje van ons zoontje maken. Vorig jaar heeft een collega dat voor me gedaan, dit jaar wil ik het zelf proberen. @ nicky: Ik geniet ook van het leven in m'n buik, want hier staat het vast dat er geen derde komt. Ben niet graag zwanger en een derde zwangerschap zie ik bijgevolg helemaal niet zitten. Kijk eigenlijk heel hard uit naar beebje, dat had ik bij zoonlief minder. Daar was ik het op d'n duur wel enorm beu maar was ik niet zo super benieuwd hoe hij er uit ging zien.
Jullie weten zeker dat dit de laatste is? Dat dachten wij ook, toch zijn wij gelijk doorgegaan na de komst van de jongste vorig jaar. Nog eventjes, dan weten we hoe de beebjes er uit zien. Heb echt veel pijn vandaag, lijkt een combi tussen indalings- en voorweeen, wordt er gek van!
Ja dit is echt de laatste Ook met een paar jaren tussen zie ik een derde echt niet zitten. Maar manlief ook niet hoor, we zijn het er beide over eens. Vervelend die pijn. Indalingsweeën heb ik voorlopig nog niet gevoeld. Wel zo wat steekjes, maar als ik me van zoonlief kan herinneren deden die ook al redelijk pijn.
Gelukkig zijn jullie beiden het eens, het lijkt me verschrikkelijk als dat niet zo is. Ja, echt kl..... die pijn, het wisselt zich af lijkt wel. Hoop wel een rustige nacht te krijgen.
Ja we kennen meerdere koppels waar de een nog een derde wil maar de andere niet. En soms zijn de eerste 2 al rond de 10j... Manlief heeft altijd 2 gezegd, ik altijd geen idee. Tot nu, 2 vind ik mooi. Anders een goed bad nemen voor het slapengaan?