30 weken, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nicky1973, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, da's dan geen goed idee :) Hoewel, wie weet hoe goed het zou slapen? :D

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Haha, kan ik gelijk een paar weekjes blijven liggen en er een badbevalling van maken..:D

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wel regelmatig wat warm water laten bijlopen he ;) :D

Ga je thuis bevallen of in het zh?

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Oh ja, anders wordt het zo fris..
    Zh, en jij?

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ook zh. Hier in B wordt dat eigenlijk standaard gedaan, ben je eerder een uitzondering als je thuis bevalt.

Harde buiken zijn hier grotendeels weg. Heb wel goed met de beentjes omhoog gelegen en laptop op de schoot. Voorkant van de uitnodiging heb ik al klaar. ;) Nu nog een tekstje zoeken...

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Grappig, zo een kleine afstand, zo een groot verschil in bevallen.
    Hoe was de nacht? Ik kon niet slapen wegens rusteloze benen, heb je daar ook last van?
    Is de tekst gelukt?

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja er zijn een aantal verschillen tussen B en NL. En als je weet dat ik op 5 min van de grens woon... ;)

Nacht is weer redelijk goed gegaan. Wel gaan slapen en opgestaan met watervoetjes, zeer pijnlijk. Van rusteloze benen heb ik geen last.

Ik heb nog een tekst gevonden, maar moet het nog in het kaartje zetten. Ben het kaartje in photoshop aan't maken maar ben daar nog niet zo handig mee, dus het duurt allemaal wat langer.

Vandaag ook niet zo'n last van harde buiken. Ook maar een halve dag gewerkt, dat verschil voel je toch! Verder een drukke beeb, maar dat mag ;)

Hoe is het bij jou?

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @nijntje: wat fijn dat je weer een beetje slaapt en gelukkig dat je harde buiken ook wat minder zijn. Ik heb tot 12 uur geslapen vandaag, zat om vier uur bij de film en zes uur hapje eten, lig nu gebroken op de bank, de vermoeidheid is heftig deze dagen.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo eens tot middag in je bed liggen kan deugd doen he ;)

Wij zijn er gisteren wat vroeger ingekropen, want laatste dagen was het bijna elke dag 23u-23u30. Maar heeft me goed gedaan. Alleen was zoonlief weer om 5u45 wakker... ;)

Nu weer een super drukke beeb, altijd als zoonlief op de schoot zit. Gek hoe ze op elkaar reageren! :)

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey dames,

Ik leef ook nog maar heb gewoon zo weinig puf :(
    Inmiddels 33 weken... Volgende week nog 3 halve dagen werken en dan verlof :)
    Hopelijk vind ik dan iets meer rust... Al moet ik zeggen dat ik toch best druk ben thuis met taarten maken voor anderen etc. daar moet ik ook maar even wat mee minderen......

Kleintje doet het verder goed! Ligt nu al 2 weken voor op groei maar ja die metingen neem ik maar met een korreltje zout...

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

Laat in bed is zeker een keertje lekker, maar vannacht weer te weinig geslapen dus eigenlijk heb ik er niets aan...
    Je kids reageren goed op elkaar, grappig!

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    We zitten gelijk ;)

Fijn dat je bijna verlof hebt. Ik heb donderdag een dagje verlof, moet met zoonlief naar K&G voor de controle op 2j. Benieuwd hoe groot hij geworden is... ;)

Taarten maken is ook geen licht werk. Veel staan enzo. Maar wel een leuke hobby! Mijn zus doet dat ook, al maakt ze nog niet zoveel voor anderen. Voor mij wel handig want kan er altijd daar bestellen ;)

Bij jou ook al een kindje dat voor ligt op groei. Hier geloof ik redelijk de schatting omdat ze bij zoonlief ook juist zat. Hoop dat ze volgende keer nog eens wil meten.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ga nu even m'n ogen dicht doen. Zoonlief heb ik uit ellende een dik half uur z'n bed in gezwierd. Zo boos en kwaad en vervelend... Maar ja, wat wil is als je om 5u45 al wakker bent en niet meer wil slapen?

Ben wel al goed actief geweest: ramen boven gewassen, volop was aan't draaien, opplooien wat droog is, wilde nog een paar stukken strijken maar dat zal voor namiddag zijn als manlief van het werk is. Mag hij even met zoonlief bezig zijn ;)

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Probeer even je rust te pakken als dat kan, ik ga ook zo even een tukkie doen.
    Prachtig: opplooien ipv opvouwen!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :D

Toch een half uurtje m'n ogen toe gehad, tot manlief van het werk kwam. Dan is het gedaan met de rust :) Maar hij heeft wel voor het eten vanmiddag gezorgd. Moest maar soep opwarmen, maar toch.

16. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Een half uurtje slaap kan soms al een beetje schelen he? Al is het vervelend dat je nooit in een diepe slaap komt en dus ook nooit echt uitrust.
    Heb je wel een rustige nacht gehad en zijn er nog bijzonderheden?
    Ik ga normaal s ochtend naar de wc voor een grote boodschap, nu is mijn ritme omgedraaid en moet ik in de avond of in de nacht, heel vreemd, het is al een beetje aan het rommelen gelukkig.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De nacht is rustig gebleven. Vroeg gaan slapen en zoonlief heeft me laten slapen tot bijna 7u ;)

Maar voormiddag gaan zwemmen met zoonlief (m'n zus was ook wel me) maar in het zwembad redelijk wat harde buiken gehad en terug thuis wat voorweeën. Dus nu maar aan't rusten terwijl zoonlief slaapt en dan gaat het wel.

Nog altijd aan't rommelen bij jou? Ben je je vorige zwangerschappen ook te vroeg bevallen?

Bij zoonlief ging ik er van uit te vroeg te gaan bevallen, maar het is uiteindelijk 41w geworden. En merk dat ik er nu van uit ga, dat ik nog wel even ga rondlopen... Ook geen goede ingesteldheid dus. Moet eens dringend aan m'n vluchtkoffer gaan beginnen, bij zoonlief stond die toen al lang klaar :p

edit: En krijg geen hap door m'n keel. Het eten smaakt me totaal niet meer, dus eet dan ook maar niets. Want als ik het moet gaan overgeven, dat is ook niet de bedoeling he... Leef vandaag voorlopig op 1 boterham en 2 kleine wafeltjes.

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gooi mn vraag even hier neer ipv een nieuw topic te openen. Ik heb heel de zwangerschap al steeds blaasontstekingen en slik nu al (na 8 ABkuren ) 40 dagen dagelijks antibiotica als onderhoudskuur. Gisteren had ik zo'n gigantische buikpijn, echt onderin mn buik, menstruatiepijn maar echt heel erg pijn had de tranen in mn ogen. Ook pijn in mn onderrug, heb paracetamol genomen in de hoop dat het afnam en dat hielp. Ik ga morgen weer urine laten controleren want ik dacht dat de blaasontsteking misschien weer terug is, maar nu denk ik; bij 32 weken zou dit misschien al indalingspijn kunnen zijn? Buik ziet er ook heel anders uit nu.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ suusjeuh: Indalingsweeën voelen zoals menstruatiepijn als ik mij nog goed herinner van m'n eerste zwangerschap. Rugpijn weet ik niet, net als de pijn van een blaasontsteking want dat heb ik (hout vasthouden) alleen nog maar als kind 1x gehad. Denk dat het nooit kwaad kan om je urine een keertje extra te laten controleren.
    Vervelend dat je zoveel blaasontstekingen hebt gehad! Had je dat tijdens je eerste zwangerschap ook?

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee mn 1e zwangerschap was een stuk lastige, toen heb ik heel veel bekkenpijn gehad, heel lang misselijk geweest, aldoor moe en echt tot 35 weken pijn en belabberd. Nu heb ik gewoon vaak blaasontsteking en daardoor wel harde buiken, maar verder kan ik echt niet klagen, voel ik me super lekker! Morgen idd maar weer een plasje laten controleren...

Deel Deze Pagina