ik ben vandaag uitgeteld! (mijn balk loopt 1 dag voor). ik heb natuurlijk vandaag weer veel krampjes en heel veel slijmverlies(groenig) dus misschien gaat hij vandaag wel komennnnn! ik hoop t zo!
Ik moet nog een paar daagjes, maar de hoop blijft dat ze eerder komt! Spannend hoor, ik ga voor je duimen vandaag!
Oh voor jou is het ook al zo spannend! Ik ben echt heel benieuwd wanneer de kleintjes zich melden. Ga dit topic eens even in de gaten houden! Liefs, DD
Inmiddels ben ik nu 2 weken mama en vind het echt geweldig! Ik kan me de tijd die jullie nu doormaken nog goed herinneren. Heel erg spannend allemaal wanneer het nu echt doorzet. En als het dan doorzet en je hebt je kleine op je buik liggen..wow dat is echt een moment wat bij mij op nr 1 staat. @buikje hmm groenig slijm? Zou het toch even aan de verloskundige melden. Als je vruchtwater groenig is dan zou de kleine erin gepoept hebben. Misschien dat het bij jou met de slijmprop wat is meegekomen? Ik weet het niet hoor, zit ook maar van alles te bedenken Hopelijk is het een begin voor je! Succes!! Allemaal heel veel succes en hopelijk melden de kleintjes zich snel!
Ik kan ook niet meer wachten!!!!! Ben volgend weekend uitgerekend!!!! Word waarschijnlijk dinsdag gestript!
het was groenig slijm, geen water.. moet ik me zorgen maken ja? het was donkergeel/lichtgroenig om precies te zijn.. en niet zoveel.. hmm toch maar even in de gaten houden. beebje is veel stiller laatste twee dagen, valt echt op..misschien voorteken? spannend he meiden!!! iedereen veel succes
Nou niet zozeer zorgen maken, maar ik zou het toch even melden bij de verloskundige. Kan geen kwaad toch? Bij mij was de kleine ook stiller aan het eind. Jammer is dat he?
Wil niet een spelbreker zijn.. Maar als je beeb opvallend stiller is dan normaal dan zal ik wel aan de bel trekken als ik jou was.. Niet om je bang te maken hoor! Ik had het ook en ik bleek weinig vruchtwater te hebben.. Dus moest de dagen tot me bevalling extra gecheckd worden.. Nogmaals wil niet vervelend zijn en je bang maken hoor! Heel veel succes meiden!
ik voel hem wel nog gewoon maar wat minder.. gisteren is t water nog gecheckt, was heel goed zelfs. ik verlies nu meer slijm met zelfs bloed erin..
Dat was bij mij het teken dat het ging beginnen Ik hoop voor jou ook! Hier nog geen spoortje bloed ontdekt, maar als ik dat zie weet ik genoeg!
odess, nou krijg weer beetje hoop! vandaag echt veel slijm verloren ook, verlies al weken slijm maar nu was t erg veel en taai en nu ook bloedverlies! niet veel hoor..
Dat kan goed je slijmprop zijn. Ik was deze verloren na het strippen en was ook met helder rood bloed. Wie weet gaat het nu snel beginnen!
Hopelijk zet het door! Ik ben ook bijna uitgerekend. Maar mijn dochter is nu erg ziek (hoge koorts etc.), dus hij moet nog even blijven zitten totdat ze weer beter is. Erg dubbel, het liefst zou ik vandaag nog bevallen. Maar ja wil natuurlijk niet dat mijn dochter de baby gelijk aansteekt. Mijn eerste kwam met 40+5, dus waarschijnlijk moet ik nog wel even.
@Buikje: Hoe is het nu meid? Zet t al een beetje door? @hier: De hele nacht wakker geweest met voorweeen, ben vanochtend in bad geweest en toen zwakte het af, maar toen ik eruit kwam zette het weer op. Uiteindelijk maar even naar bed gegaan en nu is het rustig...pffff ik hoop niet dat er nog meer van dit soort nachten komen want ik denk dat ik dan doodop de bevalling in ga! Liefs, DD
wat vervelend duveldraakje! ik hoop dat je snel wat rust kan pakken. mijn darmen rommelen als een gek, echt niet normaal gewoon.. een heel orkest. baby is heel stil dus ik ga zo maar weer bellen en dan denk ik een ctg tje maken...