Beste Mommy's Ik ben bijna 9 weken zwanger van ons tweede wondertje. Alleen heb ik nu al echt een bolle buik. Ontzettend opgezwollen, zelf dat mijn man zei van wow je buik is gegroeit.. en die valt niet zoveel op haha Bij mijn dochtertje kreeg ik pas met 25 weken een buikje. Hoe zat dat bij jullie, met een tweede kindje? Groetjess
Bij de eerste pas bij 23 weken. Bij de tweede week 17 (bij week 10 ook, maar dat waren echt m'n darmen) Ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat..
1ste pas rond de 19/20 weken Nu vroeg mijn moeder met 5 weken hoe lang ik dacht het verborgen te kunnen gaan houden Met 11 weken had ik een x geen wijd shirt aan of mijn werkblouse en me collega's zagen het gelijk.
Bij de eerste miskraam nog niks, bij de tweede miskraam vanaf een week of 7 een buikje en bij deze zwangerschap vanaf een week of 6, paste met 8 weken m'n broeken al niet meer (zelfs niet met extra elastiekje bij het knoopsgat!)
Dat zijn de hormonen hoor! Ik ben as maandag 13 weken zwanger en sinds week 11/12 is mijn darmenbuikje zo goed als verdwenen! 's Ochtends is mijn buik weer plat hoor! Maar na het eten 's avonds zet alles wel een beetje uit haha Ben benieuwd wanneer hier een buikje zichtbaar is. Ik denk wel snel, want ben zelf tenger.
Hier bij de eerste echt goed zichtbaar rond de 20 weken. Nu leek het in het begin even heel hard te gaan, maar denk dat dat darmen waren. Inmiddels 16 weken en je begint het een beetje te zien.
Ik kreeg bij de eerste vanaf een week of 12 een zwangerschaps buikje. Daarvoor ook al een buikje van de darmen.
Bij de eerste 19 weken bij deze tweede al heel vroeg. Met zes weken had ik al moeite met broeken dicht krijgen en met 10 weken heb ik positiebroeken moeten kopen. Nu met 17 weken heb ik al een behoorlijke buik, maar je buikspieren weten dan ook precies hoe ze moeten gaan staan 😅
Ik krijg nu al een buikje maar verwacht meer dat dat mn darmen zijn. Bij de andere twee kreeg ik echt een bolling pas rond 17/18 weken
Bij de eerste rond de 25 weken pas. Iederee vroeg zich toen af of ik uberhaupt zwanger was haha. En nu bij de tweede zal het ook nog even duren. Al moet ik zegen dat ik lamg niet zo afgetraind ben als bij de eerste dus de boel is allemaal wat slapper baby ligt ook dit keer wel heel erg naar mn rug dus heel diep...zorgt dus ook voor een minder grote buik heeft zo zn voordelen hoor!
Bij de eerste na 23 weken en daarna ging het steeds sneller. Nu bij de 4e zette mn buik al uit voor mn nod
Bij Mn dochter 10 weken en dat was echt geen darmbuikje en bij deze 7 weken nog wel mini maar je ziet t!
Eerste 17 weken, tweede al bij 10 weken, gister al een opmerking gehad of ik al op 4 of 5 maanden ben🙄 Nee meneer pas echt net 3 maanden😁
Bij de 1ste was het met 8 weken al goed zichtbaar, mensen vroegen toen zelfs al of ze me mochten feliciteren. Nu 6 weken zwanger en moet al echt opletten wat ik aantrek. Ik maak welke week een foto en dan zie je al duidelijk een verschil.
Met ong 11 weken verdween mijn darmenbuikje. Ik ben nu 14 weken zwanger en op zich heb ik een bescheiden buikje. Vooral na het eten zie je het.