Hallo, Ik heb sinds gisterenmiddag buikpijn onder in me buik en boven me navel,ook trek dit door naar me liezen..zullen dit gewoon voorweeen kunnen zijn of moet ik toch even de gynaecoloog bellen? verder verlies ook ook wat slijm Liefs Maria
Wat voor soort pijn is het? zeurderig kramperig? Je kan best indalingsweeën hebben, is aan de vroege kant maar mijn 3 kids begonnen ook al met 30 weken. als je twijfelt echt even bellen, beter te vaak dan te weinig!
Mijn kleine is ook al aan het indalen. Vanaf 30 weken af en toe wat menstruatiekrampen, met name 's avonds en 's nachts. Trekt na een poosje weer weg. Ik heb soms ook flinke steken maar heb alleen in m'n onderbuik last en soms liezen.
klinkt inderdaad als indalen, maar voor de zekerheid gewoon even bellen. Ze kunnen voelen of hij aan het indalen is in je bekken en dan ben je misschien geruster. Miek
Hallo, Bedankt voor jullie reactie's ik heb idd toch maar even gebelt en kon direckt komen ze hebben gecontroleert op blaasonsteking maar dit heb ik niet ze hebben ook inwendig onderzoek gedaan en ik had geen ontsluiting wel is me baarmoeder korte geworden ofzo iets.. ik moet nu meer rusten.. ook is de kleine druk bezig met indalen(nu al zei de gyn) de hardebuiken kunnen komen van de bewegingen van de kleine Liefs Maria