Wie o wie kan mij vertellen wat ik moet doen. Mijn schoonfamilie wil graag in de eerste week van januari met z'n allen naar oostenrijk....ze willen dat ik ook mee ga. Ik ben dan 30 weken zwanger en vraag me af of een autorit van 8 a 10 uur dan uberhaubt nog verstandig is c.q. vol te houden is. Ben erg benieuwd naar dames die de 30 weken gepasseerd zijn. Hoe voelen jullie je en zouden jullie dat nog doen of niet?
Ik kan me nog wel herinneren dat ik veel moest plassen, maar in dat opzicht; gewoon wat vaker stoppen, haha! Toch is het voor iedereen anders, denk ik.. Je kunt nu moeilijk zeggen hoe jij je voelt met 30 weken. Ik zelf had een vrij 'gemakkelijke' zwangerschap en met 35 weken stond ik nog te schilderen. Echter wil dat niet zeggen dat het voor jou hetzelfde is.. Afwachten!
Tja ik zou het nu wel aankunnen om de auto rit te maken maar zou twijfelen of ik door de sneeuw wil lopen. Dadelijk vlieg je eronder uit ofzo... Ik zou met 29 weken naar Spanje gaan en dat heb ik ook niet gedaan uit angst dat er iets zou kunnen gebeuren. Het is dus maar net wat jij prettig vindt.
Hoi, Ik ga ook met 30 weken zwangerschap nog naar Oostenrijk (ongeveer dezelfde periode als jou). Ik weet niet hoe of wat ik dan voel maar wat betreft het auto rijden daar zie ik niet echt tegen op, mijn man zal gewoon vaker een pauze in moeten lassen. In oostenrijk ga ik natuurlijk niet skieen maar lekker genieten van de natuur, lekker wandelen, zwemmen, boek lezen enz.
Hey, Ik ben met 26 weken zwangerschap naar Oost-duitsland geweest, heen in de trein, terug in de auto, dat duurde ongeveer 8 uur. Alleen heb ik bekkeninstabiliteit en een beknelde zenuw in m'n been, en ik vond het wel heel zwaar, had heel veel last van m'n bekken en m'n been. En wat de rest zegt je moet vaak naar de wc Dus ik denk dat het maar net eraan ligt hoe je zwangerschap loopt, annuleringsverzekering lijkt me opzich wel handig voor het geval dat. Alvast veel plezier in ieder geval! Groetjes, Christianne
hoi hoi ik ben met 28 weken nog naar turkije geweest,kwam terug met 30 weken ongeveer. en dat beviel me nog wel goed. maar bij iedereen is het anders. nu zit ik niet zo fijn meer in de auto en korte ritjes zijn nog net te doen. liefs mij
Ik moet er niet aandenken. Heb een prima zwangerschap maar als ik al in een bioscoop stoel heb gezeten dan kom ik er al met moeite uit en doet me hele lijf zeer. Ik zou tegen die tijd kijken hoe je je voelt...daar kun je echt niks over zeggen nu!
in de sneeuw lopen is idd gevaarlijk ...over de auto rit weet ik niet ..... weet niet hoe het met je oren zit in de bergen ? maar die van mij kunnen nog minder hebben als voor de zwangerschap is erg pijnlijk
Ik ben met 29 weken naar Griekenland geweest, het enige is dat ik vaak moest plassen onderweg, maar verder was het prima te doen. Je voelt zelf het beste of je de reis wel of niet aan kan. Als jij je er niet prettig bij voelt dan zou ik niet gaan.
Ik ben nu bijna 31 weken en ik denk dat het heel ersoonlijk is. Sinds een paar weken heb ik veel last van mijn rug en op aanraden van de fysiotherapeut en de VK mag ik niet langer meer in de auto als 1 uur En moet je nagaan ik ben vertegenwoordiger haha....
ik zou er niet een moeten denken en je moet er rekening mee houden dat je niet overal naar mag omdat ja niet hoger mag al 2000 meter (kuthai is 2200 bij voorbeeld en imst ligt al op 800meter ik weet toevallig dat je oren er heel erg te verduren hebben tijdens de zwangerschap.ook als je over fernpas gaat zit je al op 1500 meter daar krijg je heel snel buik pijn van hoor.daarbij in 8 tot 10 uur in de auto zitten niet bevordelijk voor je benen. bij hebben daar een huisje maar tot feb gaan we nu niet meer omdat ik geen risico wil lopen omdat het toch snel te hoog word.
Tja, als ik heel eerlijk ben zie ik het zelf ook nog niet zo gebeuren. Helaas ontstaat er inmiddels al een hoop gedoe in de familie omdat ze balen dat we misschien niet mee gaan. In december vorig jaar had men dit nl al bedacht. We waren toen al bezig met zwanger worden dus ik was al wat terug houdend maar kon nog even niet zeggen waarom. Nou ja, we zullen zien. Ergens hoop ik op een beetje begrip van m'n schoonfamilie dat we niet mee gaan. (als ze echt zo graag willen dat we mee gaan dan moeten ze het maar een jaartje uitstellen...toch?)
Wij zouden ook met de hele familie op wintersport gaanin februari. Maar wij gaan ook zeker niet mee. Mede omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap in het ziekenhuis heb gelegen met 31 weken, maar ik vind het ook te ver weg. Wij zouden dan naar Zwitserland gaan. Ik zou het niet doen, maar het is echt aan jou om die beslissing te maken. Maar mocht je gevoel zeggen dat je het niet moet doen, zou ik het zeker niet doen. Succes met je beslissing.
Ik ga met 33 weken 5 dagen naar parijs met de auto met mijn werk, disney & shoppen... denk dat het wel te doen is als je maar genoeg je rust pakt! En goed uitkijken met de sneeuw he, niet vallen of uitglijden!
Je moet doen wat jij denkt dat kan! Ik moest enorm veel plassen dus mij zullen ze niet mee willen hebben haha elke 5 min weer stoppen! Ook was (en ben ik nog steeds) ik met 2 min lopen heeelemaal kapot. Ga even je "kwaaltjes" na en kijk of dat bij de vakantie past. Bij mij had ik duidelijke kwaaltjes en heb geen nieuwe erbij gekregen alleen degene die ik had zijn erger geworden... Denk je dat het alsnog een leuke vakantie word, waar wacht je dan op? Lekker naar oostenrijk meid!
je geeft zelf al aan dat je het eigenlijk niet ziet zitten dan zou ik kiezen voor je zelf hoor.dat hebben ze maar te begrijpen hoor.waarom zouden ze balen het gaat toch om jou en de baby moet jij dan gevaar lopen(even heel erg overdreven hoor) mag ik vragen waar hun naar toe willen dan?
Je moet het wel even navragen bij de vk je mag namelijk niet boven de 2200 meter komen, en zeker niet slapen, de lucht is daar te ijl. Ik ben met 23 weken in zwitserland geweest en moest echt toestemming hebben, dus wel even navragen hoor.! groetjes Bambie
Ik zou het niet zien zitten... Als ik nu een tijdje in dezelfde houding moet zitten, krijg ik ontzettend last van een zeurderig gevoel in mijn benen. Ik vind het echt vreselijk om daarom lang in de auto te moeten zitten. Daarbij is mijn rug nu ook veel gevoeliger en gaat die op een gegeven moment ook zeer doen. En ik heb verder ook een prima zwangerschap... Daarbij: je familie wilt vast allerlei dingen ondernemen. Ik zou me de hele vakantie door bezwaard voelen. Maar als je het zelf ook niet echt ziet zitten, moet je zeker niet gaan hoor! Dat hebben ze gewoon te accepteren.
Ik zou het gewoon lekker doen, heerlijk toch! Wij zijn afgelopen zomer ook nog lekker 2,5wk op vakantie geweest naar het buitenland. Toen we terug vlogen was ik 33wk zwanger. Ik zou wel iets vaker stoppen en je benen strekken en compressie kousen dragen tegen het eventueel opzwellen van je benen (dit is sowieso aan te bevelen tegen spataderene en zitten heerlijk!). Fijne vakantie!