30 weken zwanger en ineens vroegtijdige weeen

Discussie in 'Prematuur' gestart door Trotsemama1, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

yeeeh!! Supergoed nieuws dus!
    We duimen mee!

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier weeën met 33 wk, geen remmers gehad, en bevallen met 38 :)

ken het schuldgevoel naar je oudste wel hoor, mijn dochter is toen 1.5 week bij schoonouders gaan logeren ad andere kan van nl. jeej, wat voelde ik me rot!

nu achteraf is het de beste beslissing geweest die ik kon nemen, zij heeft lekker gespeeld bij opa, en ik heb kunnen rusten waardoor mijn jongste langer binnen bleef zitten.

hoop dat je beeb nog lang blijft zitten meid!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

woehoee
    ik mag morgen weer naar huis
    moet het wel rustig aan blijven doen maar dat heb ik er voor over:D
    lekker het weekend thuis zijn bij me gezin:D

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hey wat goed!! Lekker rustig aan doen hoor!

5. Trotsemama1

dat doe ik ook zeker!!!

6. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Wat een goed nieuws!
    Geniet lekker van je gezinnetje het weekend!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

fijn dat je naar huis mag! van harte!

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Joepie wat een goed nieuws, lekker gaan genieten en wel écht rustig aan doen he?!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!! :)

En idd goed rust houden hoor!
    Hier ondanks platte bedrust weer weeën en een verstreken baarmoederhals.. nog geen ontsluiting gelukkig. Ik ben dus weer opnieuw opgenomen.
    Hoop dat het jou bespaard mag blijven en je netjes na de 37e week bevalt!!

10. Trotsemama1

Hier gaat het goed hoor
    als ik rustig aan doe en niet veel doe blijven de harde buiken gelukkig weg !

jeetje meid doe rustig aan makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het
    hopelijk blijft je beebje nog even zitten !!

11. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Hoi,

Ik kreeg met 33 week vroegtijdige weeen en heb toen weeenremming gehad. Die heeft aangeslaan. Heb wel vanaf die tijd enorme voorween gehad maar ons mannetje is tot 38 week blijven zitten.

Heb bij mijn oudste met 36 week weeen gehad en geen remming en hij is toen gewoon geboren. Heeft 10 dagen ziekenhuis gehad en het is allemaal goed gekomen.

Sterkte!!

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb met 30 weken ook weeen gekregen bij mij is het geprobeerd te remmen maar is niet gelukt ik had een hoge vlies scheur en daar is een infectie bij gekomen dus was me zoontje ook wat ziek van terwijl ik nergens meer last van had toen het eruit was

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb ook weëen gehad toen ik 30 weken zwanger was 2 x 48 uur aan de weëenremmers gelegen en ook 2 longrijpspuiten gehad in totaal 2 weken in het ziekenhuis gelegen met zware bedrust (en dat viel tegen! mocht niet eens naar de wc!) maar mijn meisje is daarna toch nog blijven zitten tot 39+2 :D dus heb het allemaal niet voor niets gedaan! het gevoel van falen ken ik ook wel toen ik te horen kreeg dat ik dus aan de weëenremmers moest en longrijpspuiten kreeg heb ik eerst n flink potje zitten janken ohh wat vond ik dat verschrikkelijk zeg! en wat voelde ik me schuldig want ik had het gevoel dat ik me de hele zwangerschap te druk had gemaakt over van alles en nog wat en dat ik door de stress die weëen dus zelf veroorzaakt had :D wat natuurlijk achteraf best wel meeviel haha maar op dat moment voelt het wel zo! gelukkig is alles goedgekomen en is mijn meisje hartstikke gezond en lekker laat te wereld gekomen... in ieder geval sterkte en succes de aankomende weekjes!

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hallo,

ik wil mijn verhaal ook even doen:D

IK ben van me eerste met 29,5 opgenomen met weeen en ontsluiting..
    2 dagen weeenremmers gehad, toen bleef het rustig en mocht ik na huis..
    Maaar ik verloor vrcuhtwater en bleek een hoge vliesscheur te hebben, mar omdat mijn bby ingedaald zat en alles dichtdrukte bleef het 2 weken rustig( ook adelat gehad) en lag in zwolle..

Ik woon zelf dichtbij enschede maar daar kunnen ze je niet helpen onder de 32 weken.

Met 32 weken mocht ik terug na enschede en na huis, wel strenge controle elke dag, prikken op infectie enzo

Met 33,2 kwam er een plens water, en begonnen de ween om half 12 s avonds, dani is om 09.02 geboren;)
    hij mocht met 2 weken mee na huis.'

Nu ben ik opnieuw zwanger en krijg om een driegende vroeggeboorte te voorkomen progesteron spuiten in me bil.
    We zullen niet weten of het helpt want uit voorzorg ben ik er mee begonnen.
    Mijn bmm was vorige week 5 cm en moet tot 34 weken terug komen om te meten, daarna mag ik weer terug naar de verloskundige!!

Ik duim dat ik het haal die grens van 32 weken!!

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@TS het gaat volgens mij wel goed he? ik zie hier staan dat je 35 weken zwanger bent,
    fijn zeg!

16. Trotsemama1

@ ons kleintje
    jaa het is hier vrij rustig !
    alleen blijf wel ontzettend veel voorweeen houden
    maar ach elke dag is er 1
    en wordt door me BI ingeleid met 38 weken
    dus moet er nog 2 :)

Deel Deze Pagina