Hallo allemaal, Ik ben 28 december bevallen van een prachtige zoon, na een zwangerschapsduur van 32 weken. Nu ging alles erg goed maar sinds 2 weken huilt hij meer en wil overdag niet meer in zijn eigen bedje slapen. Dat wordt standaard huilen. Nu gaan we morgen naar een osteopaat, hebben meer mensen ervaring met een behandeling bij een osteopaat?
Hoi, Ik heb met mijn kleine bij een osteopaat gelopen en ben zeer tevreden over osteopathie. Ik zou het zeker aanbevelen. Mijn kleine had een voorkeurshouding en moeite om haar hoofd te draaien naar de andere kant en na een paar behandelingen is dat enorm verbeterd, heeft ze geen voorkeurshouding meer en draait ze haar hoofd alle kanten op. Ook de lichte afplatting is verdwenen. Dus...niks dan lof van deze kant Heel veel succes morgen. Hopelijk is je kleine snel beter!
mijn zoontje is 1 maand tevroeg geboren, hij was een ontzettende huilbaby en daar zijn wij ook mee naar een osteopaat gegaan, hij had navelbreukje, niet slapen, niet in eigen bed willen/kunnen liggen, veel spugen, navelstreng om de nek gehad en hij last van darmkrampjes en voorkeurshouding, toen we 2 behandelingen hadden gehad kon hij snachts al in zijn eigen bed slapen !! ik hoefde niet meer met hem naar beneden, hij hield zijn melk binnen, navelbreukje was weg, en hij lachte weer !! voorkeurshouding ging ook meteen een stuk beter !!
Wij zijn ook met 1 van mijn jongens daar geweest, hij is 12 weken te vroeg geboren en overstrekte heel erg en sliep ook slecht. Was ook heel driftig in zijn gedrag. Na de 1 behandeling zei die meneer dat het ind niet goed voelde in zijn nekje. Na 2 behandelingen ging het al een heel stuk beter en overstrekte hij een stuk minder. Succes
We gaan zo die kant op heb nog maar even gevoed zodat ie daar geen honger krygt :-D maar ben erg benieuwd. Mejojo k herken echt alles wat je schryft van navelbreuk tot de navelstreng! Hoop dat de resultaten by ons ook zo zyn! Ps in bed by ons slaapt ie trouwens geweldig zo 6uur achter elkaar!
Hej, hier ben ik weer. Zit niet zo vaak achter de computer vandaar dat mijn antwoord wat duurde. En vandaag zulk heerlijk weer!!! Maar ik had er meer van verwacht. Hij heeft alleen nog wat spanning in de nek van de bavalling maar dit is niet verontrustend en dit heeft tijd nodig. Vooral ik ben onder handen genomen. Aangezien ik de basis voor hem ben moet ik in balans zijn. En door wat er de afgelopen periode allemaal is gebeurd ben ik dat natuurlijk nog verre van niet. Hij is mijn rug bij langsgegaan en mijn chakrapunten. Ook in mijn nek en schouders zat veel spanning wat na het bezoek trouwens wel weg was. Kortom het komt erop neer dat wanneer ik in balans ben mijn zoon zijn spanningen kwijt kan omdat hij dan via mij kan aarden. HIj heeft trouwens wel heerlijk geslapen vannacht en vandaag overdag.