Voelde straks aan mijn litteken en die is opeens heel dik.. aan een kant egt zon bobbel erop! Geen jeuk of pijn. Wie had dit ook en is dit normaal nu?
Hoe lang geleden heb je de eerste keizersnede gehad? Misschien even contact opnemen met de gyn? Lijkt mij niet echt normaal!
Is normaal! hebben ze mij verteld Had het vrij snel al aan 1 kant alleen ik had / heb er wel last van Voor zekerheid altijd even bellen met dat soort dingen! Een keizersnede is niet zomaar iets
Mn dochter is nu 22 maanden! ga zometeen ook bellen as mn dochter weer in bed ligt.. weet ook niet of ik het al langer heb want vaak voel ik niet aan mn litteken maar toevallig gister dat ik er aan voelde.. kan tog geen scheuring of iets zijn lijkt mij of wel?!
Als je scheuring heb voelt het anders meid Krijg je bloeding dan verga je vd pijn! Littekenweefsel kan altijd opzwellen zeker op einde vd zw schap Zou gewoon bellen en voor zekerheid na laten kijken
Heb gebeld.. zolang het geen pijn deed kon het geen kwaad en keken ze ernaar bij de volgende controle as maandag.. ze kon me niet vertellen wat het kan zijn :s
Had met 12 weken er al last van (was ook niet niet lang geleden bevallen van keizersnede) ze hebben gekeken met 15 wkn en het lag toen nog niet aan de zw schap omdat het allemaal nog laag zat en dus nog niks opgerekt was (naar boven) Kon op echo toen ook de 3 lagen zien, ze hebben me heel netjes uitgelegd waar alles zat en dat het er goed uit zag. Dat stelde me gerust! Wel zeiden ze gelijk naar mate je verder in de zwangerschap komt kan het littekenweefsel wat opzetten (wat nu hier ook het geval al is aan 1 kant dus opgezwollen) Ze zeiden wel dat ik goed moest uitkijken met tillen/bukken ect omdat het allemaal gevoelig is en er zit ook een spierlaag onder wat je voornamelijk ook goed kan voelen. Ik krijg er dus therapie voor jij bent al 35 wkn dus dan heeft het weinig nut. Zou dus bij volgende bezoek (densoods eerder bellen) goed laten controleren zeker voor je eigen gemoedsrust Ga je op natuurlijke manier bevallen? of geplande keizersnede (zoals ik)? merk nu ook ondanks dat het laag zit, dat ik er meer last van krijg bij de wond en de spieren die er zitten en zie aan litteken ook dat als ik teveel heb gedaan dat het iets opgezwollen lijkt. Ben bang dat ook ik er steeds meer last van ga krijgen maar krijg om de 3 weken echo in ZH en controle dus zeker aangeven en als je het niet vertrouwd eerder bellen voor controle. Helaas kunnen ze niet van binnen bekijken...vertrouw op je eigen gevoel en goed luisteren naar je lichaam sorry voor het lange verhaal!
Haha wat een verhaal maar ik heb er eiglijk nooit geen last van gehad.. t trekt een beetje toen ik net zwanger was ma verder niks Ook weet ik niet of die bobbel erop er allanger zit (ook 1 kant) want ja ik voel er niet iedere dag aan Maar goed gister had ik ook wat harde buiken, maar voel de baby gelukkig nog goed en dacht als het aanhoud ga ik weer bellen maar savonds waren ze weg gelukkig! En idd met dat tillen en bukken meer last, mja heb hier wel nog een dochter rondrennen van 22 mnd! Ik ga iig bellen zodra ik er last van krijg, mja nu denk je bij ieder pijntje ohhh wat is dit haha en maandag moeten ze er sowieso naar kijken! Vind ook belachelijk dat ze niet eens kunnen zeggen wat het kan zijn en als het pijn gaat doen wat het dan kan zijn.. Ik krijg een geplande keizersnede met 39 wk, omdat deze baby behoorlijk groot is en mn dochter was dat ook en paste daardoor niet door mn bekken.. kreeg toen na 27 uur een spoedks en daar heb ik nu echt geen zin in.. Maar ik las al veel verhalen over het scheuren van de baarmoeder enz.. nou hoop t nooit mee te maken!