Hoi, Ik ben nu net iets meer dan 12 weken zwanger en tot nu toe nergens last van gehad. Vannacht wakker geworden van de hoofdpijn en het trekt niet meer weg, het wordt hooguit erger. Ik heb bijna nog nooit hoofdpijn gehad, maar wat doet het zeer... Ben nergens meer toe in staat, als ik wil staan bonkt mijn hele hoofd zo erg dat ik direct weer wil liggen en ik kan mijn ogen amper goed openen. Mijn vriend gaat zo naar de apotheek om paracetamol te halen, maar hebben jullie nog tips? Ik zou het liefst toch een iets meer natuurlijk middel willen gebruiken. Groetjes Pina
Hey meis, drink je genoeg water? Misschien helpt warmte, leg lekker een kruik bij je nek, dan trekt de spanning een beetje weg. Sterkte, groetjes Marlayne
paracetamol mag je gewoon slikken, de meeste andere medicijnen niet. Voldoende drinken en goed ontspannen, lekker in bad of een warme douche helpt bij mij ook vaak. Sterkte!
Een fijne schouder/nek (en voeten!) massage na een warm bad/douche en dan proberen te slapen helpt voor mij vaak. En zoals de rest zegt veel drinken. Ik wil niet al te zweverig klinken maar ik heb al sinds mijn pubertijd veel baat bij de steen amethyst. Ik draag het op mijn blote huid of heb een steen onder mijn kussen en het helpt bij mij echt tegen hoofdpijnen.
Dank jullie wel voor de tips! Ik denk dat het een voorbode was voor een flinke verkoudheid, want ik ben nu nergens meer zonder tissues en loop ook de hele dag te hoesten. Op bijna ieder drankje en pilletje staat dat het niet gebruikt mag worden bij zwangerschap, dus ik hoop extra dat het heel snel over gaat. Fijne jaarwisseling allemaal en de beste wensen voor het volgende jaar! groetjes Pina
Hoi, Ik heb ook veel hoofdpijn sinds in zwanger ben (ik had daar voor ook nooit hoofdpijn) en daarnaast heb ik veel last van bijholteonsteking. Ik ben nu 20 weken zwanger en sta al een week op met hoofdpijn, ik heb geen idee wat de oorzaak is.. ik drink veel en eet goed. Ik kan je dus geen advies geven.. maar het komt blijkbaar vaker voor!