heb het ook al een paar keer gehad, en vorige zwangerschap zelfs met 36 weken nog. werd ik aangesproken door een knul en hoe het ging, hij zag volgens mij ook niet zo gauw dat ik zwanger was volgens mijn collegas schijnt het "in" te zijn om een relatie met een zwangere vrouw of meisje te hebben.....
Zwangere vrouwen zijn ook heel erg mooi! Op mijn werk loopt ook een zwangere vrouw rond, en ik kijk wel eens met heimwee naar die buik...
Ik had het er laatst nog met me vriend over...dat het indd erg veel voorkomt..Hij zei dan ook zo lief..Je bent toch ook een kanjer..Juist nu..Je straalt de mooiheid nu van je af...En dat is iets wat duidelijk opvalt bij mannen..Vrouwen zijn op hun mooist als ze in verwachting zijn..( Vind mijn vriend) De lieverd! Laat de complimenten maar komen! Goed voor je ego!
Sommige vrouwen spelen het klaar om zelf met een bolle buik er ongelofelijk lekker uit te zien. Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik zwanger ben dat ook heb, vindt het zo iets moois hebben. Overigens, no offence, sommige vrouwen zien er als ze zwanger zijn niet op hun best uit. het is maar dat ze er dan iets moois aan overhouden aan het eind van de rit.
ja moet er net aan denken, dat had ik ook een keer met mijn dikke buik. Ik had zo'n stretchjurk aan, durf ik normaal niet maar toen was ik mega-trots op mijn dikke buik. Was wel even gek hoor, toen ik nagefloten werd, haha!