we gaan het gewoon hopen dat het kindje dit weekend gaat komen... liefste zondag want zaterdag is mn andere zoon jarig en toch leuker als ze een eigen dag hebben.... ik ga het ziekenhuis gewoon bellen als ze me dinsdag niet kunnen strippen.. en ga er 1 grote drama bende van maken als ze me niet helpen dmv inleiding.... ik kan nu amper naar de wc zonder buitenadem te zijn.... en loop nu al de hele verlof periode met een zoon van 4 onder mn hoede... en waar ik alleen voor zorg... ik vind dat ik mn rust wel verdien... trek het echt niet langer... maar we gaan het goede hopen toch ?
Goedemorgen dames, gisterenavond weer best veel last gehad van oefenweeën, natuurlijk kan je het al raden .. deze morgen zijn we weer helemaal weg! Ik kreeg gisteren bij elke harde buik enorme rugpijn: rugweeën dus! Had eigenlijk gehoopt daar gespaard van te blijven deze bevalling. Bij mijn dochter heb ik rugweeën, buikweeën en beenweeën gehad + dat ik nog eens een weeënstorm heb gehad zoals de vroedvrouw dat zei (dat je in de bevalling gesmeten wordt en erg rap en pijnlijk bevalt)!
@Sjarrel, haha groot gelijk hoor..!! Ben erg benieuwd, laat je het even weten? @Lisa, Oh jee.. Dan wordt het wel even spannend nu denk ik.. Ik heb veel menstruatiekrampen in mijn boven benen en hier ook altijd last van als ik ongesteld moet worden. De VK vertelde mij dat de kans dan wel groter is dat ik beenweeën zal krijgen, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Bij jou kan het dus ook best dat het wel met rugweeën begint, maar halverwege de bevalling toch overgaat in andere weeën. Een weeënstorm lijkt me helemaal geen pretje!!! YESSS Vandaag 35 weken.. Eindelijk!! Op naar volgende week hihi. Vandaag maar even wat linnengoed en babykleertjes uitwassen.. hihi
Bij mijn dochter heb ik de volledige bevalling alledrie tegelijk gehad en dat ging pas over na de bevalling Die rugweeen vond ik nog het ergste van al. Buikweeen komen op, gaan naar een hoogtepunt en zakken dan weer. Die rugweeen waren continue aanwezig, de beenweeen ervaarde ik meer als vervelend .. niet pijnlijk!
Ik tel ook al af, ben nu 30w5d. De harde buiken zijn er ook al een tijdje..............nog even volhouden tot oktober en dan heb ik mijn meisje in mijn armen
Lisa, dan heb ik misschien mazzel met mijn beenweeen. Maar goed we weten niet hoe het gaat lopen. Misschien gaat het wel heel anders dan we denken. Elk kind, elke zwangerschap en elke bevalling is weer anders moet je maar denken. Sasjuh, welkom bij de wachtende dames.. haha Altijd gezellig om samen te wachten.. toch Ik vind het trouwens wel erg rustig in dit topic..
@Sasjuh, ja dat is zeker waar..!! hahaha Dan gaat de tijd wat sneller voorbij @Lisa, geen idee.. Maar eerder hoorde we wel meer van anderen.. Dit is het lijstje.. Badeendje11: 1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september w0nder: 9 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september momhairy 16 september Lisa123: 19 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Blike1987: 23 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september Joy2111: 30 sept Janneke000: 6 oktober Maar heb het idee dat wij het meest actief zijn hier
ik zit nog vrolijk op mn krent hoor.. geen teken van weeen bij mij... hier en daar wat vervelende bewegingen of krampen maar thats it.... mn verloskundige heeft mn afspraak gewijzigt... ipv dinsdag.. gaat ze me maandag al strippen ik hoop toch dat ik dit weekend beval
haii allemaal! Ben er ook nog hoor,en nog niet aan het bevallen, zal vanavond en morgen even bijlezen en op iedereen reageren
Hier ook niets hoor Ik heb een paar dagen mijn moeder op bezoek, dus ff rustig hier. Vanmorgen naar de verloskundige geweest. baby ligt met het hoofdje vast in mijn bekken, dus dat is een goed teken. verder alles prima. Zal van het weekend weer eens bijlezen verder
Sjarrel, spannend! Hopelijk is het strippen niet meer nodig en komt je kleine uk dit weekend spontaan. Hier ook nog geen tekenen van een bevalling....alhoewel mijn lichaam zich wel aan het voorbereiden is. Onregelmatige harde buiken en diarree (sorry voor details ) Ligt het nou aan mij of zijn die weken nou toch wel erg snel voorbij gegaan Vond het zo lang duren, maar nu ik er op terug kijk valt het me wel mee.
Precies het zelfde dacht ik ook...!!! Inmiddels zijn we 5 weken verder sinds ik het topic opende.. valt mee toch?? Misschien weten jullie het trouwens wel.. Ik hou opeens vocht vast terwijl ik hier eerder geen last van had.. Maar dit in maar 1 enkel. Heb er overigens geen last van ofzo, maar is wel aardig dik. Dit kan geen kwaad ofzo? Lees van alles al weer over zwangerschapsvergiftiging en trombose..
Halloow allemaal, Kom ook weer ff buurten. Laatste dagen erg druk gehad, vandaag laatste werkdag en er moest nog een hoop geregeld worden. Maar vanaf vanmiddag dus verlof en dan kan ik heeul veel gaan meekletsen hier weer Friesland: Vocht vasthouden doe ik ook, en inderdaad is het soms in de ene enkel wat meer dan in de andere enkel, maar als je je er zorgen over maakt zou ik gewoon even bellen. ChantalK: Vind de laatste weken ook echt snel gaan, als ik bedenk dat ik over min 2 tot max 6 weken een babietje in mijn armen heb begint het toch echt te kriebelen.. Sjarrel: Oeh spannend meid, hopenlijk begint het toch nog spontaan voor je!! Lisa: Oeh dat klinkt niet echt fijn, hopenlijk krijg je dat deze bevalling niet allemaal meer meid! Gisteren weer bij de VK geweest, kindje ligt mooi met het hoofdje naar beneden.. heb een groeiecho gehad, ze schatten het alleen wel aan de grote kant (slik....) dus krijg al van die visioenen dat ik er een halve peuter uit moet werken... Hoop dus alleen dat ik niet te veel overtijd ga. Naja, we zullen het wel zien....
Hoi Dames, Het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest om bij te kletsen. Het lukt me dan ook helaas niet om alles terug te lezen/te reageren. Ik ben zo lang weg geweest, en ik denk dat het reageren ook minder zal worden omdat het hier echt aan het rommelen is. Dinsdag hebben ze getest op vruchtwater maar dat was het niet, helaas anders hadden ze al direct ingegrepen. De kleine meld zich nog maar zelden. Dinsdag heeft ze de gehele CTG en de echo zich niet bewogen. Wel had ik 1 cm ontsluiting maar dat wil bij een tweede niets zeggen. Woensdag een CTG waar ze wel wilde bewegen. Vandaag moet ik om 13.30u weer voor een CTG en om 14.30u controlle bij de gyn. En dan ga ik echt vragen of en wanneer ze wat gaan doen. Ik slaap al 2 nachten bijna niet omdat ik niet langer dan 1.5uur op een zij kan liggen en dan moet ik draaien. Ook heb ik bij het minste of geringste last van voorweeën. En dat met een kleintje is gewoon niet vol te houden. Gisteren is Max voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal gegaan. Hij vond het geweldig. Zelf vond ik het moeilijk om hem daar te laten, hij wilde nog even met mama spelen maar mama stond er met weeën en kon niet eens op zijn hoogte komen. Gelukkig heeft hij het niet meegekregen en was papa er ook. Ik hoop echt dat de kleine gauw mag komen. Als ik meer weet laat ik jullie wat weten en ik ga echt proberen het topic weer meer te volgen dan de afgelopen dagen. Groetjes, Krissa
@Blike, Ohh wat spannend, een grote dus hahahaha een halve peuter zal het vast niet worden hoor Ben echt benieuwd of ik ook een groeiecho krijg. Een vriendin van mij is inmiddels bijna 38 weken, maar heeft nooit een echo na de 20 weken echo gehad. Dus ze doen het niet standaard bij iedereen.. Wel raar hoor.. Ik vraag het maandag gewoon hihi Wat het vocht betreft, vind ik het alleen raar dat het zo opeens op komt zetten terwijl ik eerder geen erger in had.. Maar zal wel goed wezen hoor, heb er verder geen last van ofzo. Krissa, jeetje dat is nou ook wat..!! Ik hoop echt voor je dat dat kleintje van je nou wel voort gaat maken, want dit is natuurlijk ook niks..!!! Ze zullen je zo toch ook niet tot 40 weken door laten gaan? Dat lijkt me wel heel raar hoor..!! Het gaat immers niet alléén om het welzijn van je kindje, maar ook om die van je eigen. Hebben ze het nog niet over inleiden gehad of iets dergelijks?
zo heb mezelf even toegevoegd!!! maar jeetje het wordt echt spannend hier he!!!! vandaag 35 weken.... en het is wel erg rustig in mn buik! normaal trappelde hij veel en nu krijg ik heel af en toe een schopje maar verder niks... Nou ik hoop ook voor je dat je dit weekend gaat bevallen... elke keer als ik lees van weeeen of bevallen denk ik jeeeeeee wat komt dat dichtbij... vanacht zo leuk gedroomd...het was een meisje en leek heeeel erg veel op mn man... wat een schatje alleen had het de kleren aan van mnn babyborn die nu in de kamer ligt voor mn honden.... en dat pakje is spuug en spuug lelijk hahaah En ze heette sophie, hoe ik daar bij kom geen idee want die lijkt totaal niet op onze eigen bedachte naam maargoed...