Friesland, mooie buik! Lijktveel op mijn buik hihi. Fijn dat je nu niet meer hoeft te bellen, maar rustig af kan wachten. Seentjuh, jeetje dan schrik je je toch ook helemaal rot Gelukkig viel het allemaal mee. Cos, ik hoop voor je dat het strippen werkt. Lisa, fijn dat alles goed was bij de vk. En idd geen onstluiting wil niks zeggen heh? Ik sta er van te kijken dat ze bij jullie inwendig kijken of er al iets gebeurt. Hier doet de vk dat niet...heeft ze bij die andere 2 ook nooit gedaan. Donderdag ben ik nog bij de vk geweest en heb ik wel nog aan de ctg gelegen omdat ik de kleine minder voel bewegen. Gelukkig was wel alles goed. De vk vond het wel ook tijd dat de baby komt zodat ik aan mijn herstel kan beginnen, maar goed ze doen er verder niks aan...afwachten afwachten Met mijn voet gaat het wel beter alleen heb ik nu onwijs veel last van de bekkenistabiliteit omdat mijn bekken behoorlijk overbelast zijn.
@Cos, het gaat goed hoor.. Alleen wat steken/drukkend gevoel onderin af en toe. Zonder harde buik en soms tegelijk met harde buik.. Heel apart. Heb al een topic er over geopend, ben benieuwd hihi Hoe gaat het met jou nu?? @ChantalK, Toucheren doen ze hier ook niet zomaar hoor. Bij mij deden ze het omdat ik om de 5 minuten harde buiken had en de baarmoeder dus toch al geprikkeld was. Toen het eenmaal weer zakte gingen ze ook niet weer voelen, want het was toch rustig. Wat spannend, het kan bij jou echt ELK moment beginnen en je hoeft niet heel lang maar, hou dat het meest voor ogen Hopelijk komt de kleine snel Wel vervelend van je bekken zeg..
Friesland, ja dat klopt...toen hebben ze bij mij idd ook gekeken en bleek ik 3 cm ontsl. te hebben. In principe kan het hier idd elk moment beginnen....ale denk ik dat dit een eigenwijsje is die lekker lng blijft zitten Rica, pffff jaaaa je gaat er bijna van puffen Mijn gipspootje broeit ook behoorlijk met dit weer heb echt de neiging om dat ding eraf te knippen haha...maar zullen we toch maar niet doen...gelukkig worden mijn benen niet zo snel bruin anders had ik vandaag een mooie sok op mijn been staan
Rica, Dat is zeker kort haha. Hier gaat het goed met de warmte. Maar zie erg tegen de nacht op. Heb de ramen al wagenwijd open staan en zal zo ook de ventilator maar even aanzetten te blazen Hoop dat het wat helpt tegen de warmte. Hoe gaat het bij de rest??? ChantalK, misschien een breinaald? Ik hoor wel eens vaker mensen met gips die een breinaald gebruiken om te krabben tussen het gips. Weet niet of het helpt hoor Maar het zal inderdaad wel lekker broeien.. Hopelijk wordt het snel weer wat koeler, winderiger, zonniger en minder regenachtig.
spannend hoor Chantal en Cos! ontsluiting wil toch wel iets zeggen denk ik (hoop het voor jullie ) Ik heb heeeerlijk geslapen tot 5 uur vanmorgen. Is ook wel eens lekker, echt aan 1 stuk door. Normaal gesproken moet ik er tussendoor wel uit om een paar druppels te lozen op het toilet Vandaag gaan we nog een dikke 3 kwartier van huis. Voor de laatste keer voor de bevalling denk ik zo. Ben niet helemaaaal op mn gemak, maar gelukkig gaat man mee, anders zou ik het niet doen. Vind het eigenlijk toch nog net ietsje te ver, maar goed. Aangezien ik helemaal nergens last van heb, durf ik het nog wel. Gaan jullie nog verder van huis? Ik ga zo nog even terug naar bed, proberen nog een uurtje of 2 slaap te pakken. Het is tenslotte zondag he
Gisterenavond was ik er zo goed als van overtuigd dat het begonnen was! Best een drukke dag gehad en 's avonds kreeg ik harde buiken exact om de 3 minuten, pijn in mijn buik bij elke harde buik en telkens ook gepaard met rugweeen. Maar we zaten gisterenavond op een barbecue dus ik wou het nog even afwachten en zien wat het verder deed! Rond een uur of 12 naar huis gegaan en proberen te slapen, met het gedacht 's nachts wakker te worden van de pijn maar nee hoor .. deze morgen is het helemaal weg! Pfff!
Seentjuh, Wel spannend inderdaad om nu nog zo ver van huis te gaan. Jij bent dan wel al een stuk verder dan mij.. Maar wij gaan woensdag (dan ben ik 36+6) een ruim half uur van huis. Op een verjaardag van mijn nichtje, die wordt 3 en ik wil er toch graag heen. Mijn vriend kan dan niet mee, want die zit van woensdag ochtend tot donderdag avond in Den Bosch voor zn werk ( 2 uur van ons huis af) Dus dat worden 2 hele spannende dagen hihi.. Lisa!!!!!! Wat balen dat het het niet heeft doorgezet.. Wel ontzettend spannend moet ik zeggen, het komt nu echt dichterbij. Jammer dat al dat voorwerk dan wel niet zoveel zin heeft gehad tot nu toe, maar misschien zet het vanzelf wel een keer door (1 van dezer dagen) hihihi Hoe gaat het nu??
Seentjuh, helaas heb ik nu nog geen ontsl (voor zover ik weet ) dat was bij mijn eerste zwangerschap (mss ook dom getypt van mij ). Spannend nog zo'n eindje van huis. Ik merk dat ik nu ook minder gerust zit als ik ergens ben. Wij gaan ook niet meer zo ver van huis nu. Lisa, balen dat het gestopt is. Is toch altijd weer een teleurstelling als je dan 's morgens wakker wordt Friesland, hihi spannend is dat dan heh? Mijn man moet maandag en dinsdag naar school (is intern in het zh opleiding aan het volgen) in Maastricht. Dat is ook nog een eindje rijden vanuit ons plus er staat daar heel vaak file Bij de kleinste twijfel bel ik hem al op dat hij paraat moet staan mocht het doorzetten haha. Gisteren een hele onrustige buik gehad met regelmatige harde buiken de hele dag en avond door...maar goed dat zegt mij allemaal vrij weinig (Heb zo bij de 1ste 4 weken rond gelopen). vanmorgen was idd weer alles rustig.
ahh ze pesten jullie lees ik lisa is het nog steeds weg?? je jullie houden het nu wel erg spannend zeg!! en jij friesland? nog aardig rustig daar? Hier ook rustig, vandmiddag ga ik zwemmen, voor het eerst met mn buikkie!!! heerlijk, heb gister een tankini gekocht in de aanbieding en stond best goed! zag alleen dat ik strae op mn borsten aan het krijgen ben en dat terwijl ik ze niet eens zo groot vind geworden, meer hangeriger hahaah! maarja hoop dat ze niet nog lelijker gaan worden want ik heb er al genoeg aan gehad! Nou het weer is weer wat minder, ik kan ademen haha!
Hoi Dames,' Het begint bij jullie echt spannend te worden. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat. Helaas wil ontsluiting echt niets zeggen want het kan zo langere tijd blijven hangen. Ik had 's ochtends om 8.00u 2 cm ontsluiting. 's avonds om 19.30u 4cm ontsluiting en om 20.34u is Ymke geboren. Ik begin de bevalling nu pas een beetje te verwerken en Ymke heeft er echt tot donderdagmiddag last van gehad. Nu heeft ze alleen nog rode oogjes. Verder ben ik met de borstvoeding moeten stoppen omdat ze te onrustig was en mijn tepels daar te gevoelig voor zijn. Ik vind het erg jammer maar niets aan te doen. Verder doet ze het geweldig. Ik ben wel zeer blij dat ik niet in het ziekenhuis ben moeten blijven, thuis met de kraamzorg heb je echt meer rust. Nou dames, zet hem op met de laatste loodjes, en chantalk, succes met het gips, hopelijk blijf de kleine zitten totdat het eraf mag. Groetjes, Krissa
Goedemorgen dames Krissa Dan heb jij plots op hele korte tijd veel ontsluiting gekregen zeg, soms raar hoe een lichaam werkt! Wat vervelend dat je met de bv bent moeten stoppen. Ik weet nog dat dat bij mijn de eerste dagen ook zo veel pijn deed .. gelukkig werd ik dat gevoel wel snel gewoon, maar bv is niet gemakkelijk! gisteren zijn de harde buiken weer afgezakt zoals gewoonlijk .. wat verschrikkelijk zeg! De ene dag lijkt het alsof het voor die dag is en de andere dag voel je gewoon weer zoveel minder! Nu krijg ik toch plots het 'beangstigende' gevoel dat ik nog langer zwanger zal zijn als bij mijn dochter! Bij haar op 38.4 weken bevallen (10 dagen te vroeg) en dat zou vrijdag al zijn!!! Ik hoop echt zo dat het voor deze week is .. ookal was ik er van overtuigd dat ik in week 37 zou bevallen haha! We zetten nog even door .. sowieso zijn we er bijna! Hier mijn buik op 38 weken! Vond de foto wel grappig!
lisa niet normaal zeg! haha! super! dat zijn echt leuke foto's om naar terug te kijken na je zwangerschap. Ik hoop voor je dat jullie beebje zich snel meld! @krissa: wat jammer dat de borstvoeding neit lukt! en hopelijk kun je je bevalling snel verwerken. (heb er zelf de vorige keer ook maanden over gedaan hoor) doet jullie meisje het verder goed? hier is het al lekker aan het rommelen,maar het wil gewoon niet doorzetten. had om de 6/7 minuten wat weeen. (ook in de benen..) maar na twee uurtjes viel ik weer heerlijk in slaap. nu nog steeds dat weeige gevoel, maar zet gewoon niet door... nouja...we wachten netjes af wat de baby wil vrijdag moet i kweer naar de gyn...misschien kan die mij wel strippen..
@Rica, hoe was het zwemmen??? Ik vond het met een grote buik best wel raar eigenlijk. In het begin had ik het idee dat me buik helemaal omhoog ging en niet meer ''hing''. Het voelde heel raar en ik moest er echt aan wennen haha. @Krissa, wat fijn dat het nu goed gaat. Wel erg jammer van de borstvoeding, maar zou er niet teveel mee zitten hoor. Flesvoeding is ook goed! Hopelijk kun je de bevalling snel verwerken. Zo te lezen is het toch best behoorlijk heftig geweest. En zeker het laatste stukje.. Herstel maar goed en laat je lekker verwennen @Lisa, wat een leuke foto..!! hahaha Echt heel gaaf. Ik had ook al eens geprobeerd een foto van voren te maken, maar het wil niet lukken omdat ik geen shirtjes / buikbanden met print heb en dan zie je het niet zo goed.. Heb je al van alles geprobeerd? Als ik jou was zou ik een ananas halen, frambozenblad thee en vanavond sex hebben hahaha @Ukkie, wat spannend..!! Jammer dat het niet door zet dan he?? Bij mij is het wat harde buiken en consequente pijnen een stuk rustiger geworden de afgelopen dagen. Wel heb ik steeds veel pijn onderin de buik (steken, drukken gevoel) Ook m'n schaambot is af en toe erg gevoelig. Maar met de weeachtige pijntjes is het hier wel rustig..
Ik weet het niet hoor.. Je kunt het altijd proberen. Lees net iemand die beide keren dezelfde dag is bevallen na het eten van een ananashart. Het is erg bitter zeggen ze, geen idee hoe vies het is.. Maar ik zou het wel willen proberen. Alleen al om zelf te weten te komen of het bij mij effect heeft of niet. Of het nou zo is zie je dan wel weer
Krissa, neeeee ik hoop het niet! Het gips gaat er 2 dagen voor uitgerekende datum vanaf. Ik beval liever met gips dan nog zolang te moeten wachten haha. Jeej dan is je ontsluiting ineens hard gegaan! Jammer dat de bv niet lukt. Lisa, wauw wat een mooie buik! Hihi erg is dat heh dat je zo uikijkt naar een datum. Hier zijn ze geboren met 39.2 en 39.4 ben bang dat ik ook erg teleurgesteld ben als ik dat voorbij ga. Ukkie, suc6 hopelijk zet het snel door. Friesland, haha ik heb bij beide ook vanalles geprobeerd...wandeling, ananas, pittig eten. Bij mijn zoontje zijn een paar uur na sex de vliezen gebroken Ik heb toen wel met 35 en 37 weken ww gekregen nadat we zijn gaan uiteten bij de Chinees haha! Bij mijn dochtertje heeft niks geholpen.
Ow dan had ik dat verkeerd begrepen Chantal Lisa, die foto is echt supergrappig! idd erg leuk om naar te kijken als de buik weg is. Dan geloof je het zelf niet meer dat hij zo groot was denk ik Jammer dat het niet wilde Krissa! Zo lang je meisje het maar goed doet, dat is het belangrijkste, maar wel balen natuurlijk. Lukt het allemaal een beetje en gaat het goed? Ukkie, misschien wil de gyn wel strippen idd, zou wel prettig zijn. Volgens mij is iedereen het hier toch wel redelijk 'beu' en ongeduldig op de kleine aan het wachten! Ik ook hoor! Gisteren dan voor de laatste keer naar schoonouders geweest (voorlopig dan even). Alles helemaal goed gegaan gelukkig haha. Ik dacht, dan kunnen die mensen mijn buik ook nog even bewonderen voordat ie weg is Gelijk even gevraagd of ze 's nachts gebeld willen worden, mocht de beeb 's nachts komen. En ze wilden idd graag gelijk een telefoontje ongeacht de tijd. Toch wel erg leuk dat ze zo meeleven dan. Nou, ik ga weer eens verder relaxen, je moet wat he...
friesland: misschien zijn het toch kleine tekenen?? hoop voor jou ook dat het snel door gaat zetten. @ ananas heb ik ook niet zo heel veel vertrouwen in. ben al aan de bitter leon geslagen...heb dus toch wat gerommel, maa rmoet ook even melden dat sex, wandelen, bitterlemon en tepelmassage wel een goeie combinatie is om misschien de weeen op te wekken haha! tja, ik ben het gewoon zat. (en manlief ondertussen ook wel, die wordt bij elk kreuntje wakker hehe) ff off-topic krijgen jullie nu ineens ook interesse van mensen die de hele zwangerschap niet naar je om hebben gekregen? heb eerlijk waar de HELE zwangerschap 2 keer iets gehoord van mijn schoonouders. in het begin en 10 weken geleden ofzo toonden ze wat interesse in mijn zwangerschap. (voor de rest gaat het allen maar over de verbouwing bij hun thuis..) en vanmorgen wil schoonmoeders ineens langskomen voor de gezelligheid!! (heb altijd het beeld gehad van ''haantje de voorste' willen zijn....dus nu ook voor mijn bevalling) had al tegen mijn man gezegd tijdens mijn zwangerschap dat ze rond week 37 ineens wel zou bellen en langskomen....hoe voorspelbaar!