sneu voor je moeder ja, maargoed moet ze maar vaker langs gaan Hier zijn de oma's favo...als 1 of beide oma's er zijn dan ben ik niks meer..ik mag niets meer doen alles moet oma dan doen Ochja moet zeggen dat het soms ook wel lekker is...zoals laatst was het de héle dag "mama, mama, mama, mama" werd er een beetje tureluurs van want kreeg niks gedaan. 's Middags bij mijn moeder op bezoek gegaan en toen was het steeds "oma, oma, oma"...kon mama even blijven zitten Hihi heb jij een drukke dag vandaag met shoppen...shopze oh zie dat het al bijna half 12 is...gauw ff tafel dekken voordat dochterlief terug komt van psz. Mijn schoonbroer heeft haar gebracht omdat ik niet kan fietsen. Hij zou haar ook weer gaan halen..dan maar zorgen dat de tafel is gedekt, kan hij meteen mee aanschuiven
blike Da's minder een gekneusde rib, dat heb ik bij mijn dochter haar zwangerschap ook gehad .. nu heeft deze kleine nog geen enkele keer in de buurt van mijn ribben geschopt! ukkie Wat raar dat je schoonouders nu plots wel interesse tonen! Jammer dat dat niet de hele zwangerschap zo is geweest! Wat wordt er hier geschreven zeg deze morgen! Pff .. wat een drukte! Leuk leuk! Maar bijna niet bij te houden!
Ohh dat is gezellig aan tafel eten.. hihi ik eet tussen de middag altijd alleen, dus dek de tafel dan niet hoor.. Heb nu zelfs trek, maar geen brood meer in huis!!! Ohh niet best.. Heb ook niks om even op te halen. Vriendlief is met de auto.. Lisa, ja het is hier druk deze ochtend, maar wel gezellig haha.
ik eet ook nooit aan tafel eigenlijk, ook omdat ik tussen de middag alleen eet... als we samen thuis zijn ook niet trouwens maar vind het altijd wel gezellig!!
Nee wij ook niet hoor.. Soms wel in het weekend.. Dan haal ik van die lekkere afbak broodjes.. Croissantjes en pistoletjes.. En dan dek ik de tafel wel. Vind ik wel gezellig hihi..
Ja wij wel, zit voor mij ook makkelijker haha...maar vind het ook makkelijker in de keuken te eten, kan het zo op het aanrecht zetten. en vind het gezellig! ZWEMMEN was wel lekker maar ik had verwacht lekker te kunnen drijven maar ik zonk als een baksteen! Nou zijn mijn zwemkunsten niet je van het maar jeetje voelde me echt een tien tonner haha....maar lekker was het zeker! wil ook wel nog een keer maar hier ook geen waterratten om mij heen! en idd alleen is niks aan he dus ik moet straks gewoon even flinke sex hebben? whahaha lach me rot hier...en die buik lisa, mn man zat naast me nou die had het ook niet meer! hij is zeker heel grappig en mooi hoor maar jeetje haha!
Echt waar??? Ik vond het juist heel raar in het water dat ik het gewicht van me buik niet meer vernam.. Dus eigenlijk het tegenovergestelde haha. Hier ook geen zwemliefhebber helaas. Maar als de kleine er is wil die wel mee zwemmen zei die.. hihi nou ik hoop het echt want dat lijkt me helemaal geweldig..!!
friesland: Als de baby er straks is ga ik babyzwemmen in de steense, dat is iedere woensdagochtend, dan is het water extra warm gemaakt. Lijkt me heerlijk
Wij aten eerder ook niet aan de tafel. Dat doen we pas sinds ons zoontje naar school gaat. Dan zorg ik dat tussen de middag de tafel is gedekt. In de wekenden is het vaak nog lekker makkelijk op de bank voor de tv Dochterlief wil niet meer in haar bedje slapen 's middags dus dan gaan we (na het eten) altijd nog ff samen op de bank zitten tv kijken...meestal is ze dan zo vertrokken naar dromenland
Blike, moet je je dan opgeven voor zoveel keer babyzwemmen ofzo? Of kun je dan gewoon op woensdagochtend heen als het je zelf uitkomt? Vrienden van ons waren ook te babyzwemmen, een standaarddag in de week met een hele groep zeg maar, en die gingen naar Steenwijk. Ze vonden het leuk, maar hadden toch liever gewoon vrijgezwommen met de kleine en niet in groepsverband. Dat groepsverband hou ik ook niet zo van.. Chantal, dat zou ik ook doen hoor als de kleine er is.. Gezellig aan de tafel..
Dat groepsverbandzwemmen is best wel leuk. Dan doe je dingen die je bij vrijzwemmen niet zou doen zoals liedjes zingen, met baby samen onderwater gaan. Heb het altijd heel leuk gevonden...wil het nu eigenlijk ook weer gaan doen, maar moet nog kijken of ik dat geregeld krijg met de andere 2 haha.
Friesland: Volgens mij is het gewoon vrij zwemmen en hoef je je van tevoren ook niet op te geven. Groepsverband houd ik ook niet zo van trouwens, dan wordt het weer zo'n verplichting!
Chantal, daar heb je wel gelijk in inderdaad, je doet wel andere dingen die je zelf niet zou doen in het zwembad. Maar aan de andere kant net wat Blike zegt, hou ik ook niet zo van het idee dat je ´verplicht´ bent om te gaan. Dat is natuurlijk niet zo, maar als je er voor betaald is het zonde om niet te gaan en je wilt niet alles missen. Het lijkt mij dan leuker om gewoon te gaan wanneer het mij of ons zelf beter uit komt te gaan. En als dat op woensdagochtend is met verwarmd water en alleen maar moeders die ook rustig willen zwemmen met hun beebje, dan lijkt me dat heel leuk..!!!! Heb je ook geen gillende pubers om je heen
Dat klopt idd. Bij ons kreeg je een kaart met zoveel lessen (geloof 10) die een bep. tijd geldig was. Je 'mocht' 2 lessen missen dan kon je de kaart nog opmaken anders was het helaas pindakaas dan had je een verlopen kaart waar nog lessen op stonden. Dat was bij mijn zoontje nog niet, maar bij mijn dochtertje wel. Volgens mij kwamen sommige (waaronder ik ) vaak niet opdagen tijdens de les. Ik heb geen auto en kon dus niet iedere week gaan.
ChantalK, ja dat lijkt me dus niks haha. Dan ga ik liever gewoon als het mij uit komt. En dat het dan alleen op woensdag ochtend ofzo is dat maakt me niet zoveel uit. Hebben trouwens meer dames zo´n beurs gevoel van onderen? Ik lees overal dat het van de indaling kan komen, maar de kleine is al een hele tijd goed ingedaald.
meer een beurs gevoel bovenin... mijn rib is gekneusd, ik hoop echt dat de kleine snel gaat indalen...
sjonge wat is er weer veel geplaatst vanmorgen. leuk! iedereen heeft natuurlijk verlof ondertussen haha! nou, schoonmoeders geweest...was na uurtje weer weg. achja...heb ik ook weer gehad. @zwemmen: lijkt mij ook heerlijk om nou te zwemmen. ben alleen bang dat de bevalling zich dan ineens aandient. maar leuk dat sommigen van jullie dit wel doen!
Blike, ohh dat is wel balen. Dan zou je vast een stuk minder last hebben van je rib. Maar goed wat nog niet is kan nog komen natuurlijk. En het kan heel snel gaan ook. Ukkie, jazeker veel gepraat hier vanmorgen haha. Ik heb ook niks beters te doen moet ik zeggen. De ene keer is het mooi weer hier en de andere keer regent het weer.. Niet echt lekker om buiten te zitten of met de hond te wandelen. Hahaha als de bevalling zich aandient, dan ben je zo weer thuis denk ik hoor..!!