30 weken zwanger en nu al aftellen..!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Friesland90, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ach dan zwemt iedereen in wat vruchtwater mocht die daar knappen :)

blike fijn he gekneusde ribben, heb ik ook gehad... maar nog ffiez volhouden :)

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Deze nacht nog eens goed geslapen, vanmorgen stond ik op en plots kreeg ik het gevoel dat het wel eens voor vandaag zou kunnen zijn!
    Ondertussen al 2 uur later en dat gevoel zakt weer! Maar dat komt denk ik vooral omdat de bevalling van mijn dochter 's morgensvroeg begon vlak na ik wakker werd.
    Nu redeneer ik telkens dat als ik 's morgens niks voel, ik die dag weer niet zal bevallen .. ookal wil dat natuurlijk niks zeggen!

Ik hoop toch dat mijn gevoel bevestigd wordt en dat het vandaag start!!

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi dames,

Wat een geklets, ik heb geprobeerd het net bij te lezen maar ik kan het niet uit elkaar houden. Wel heel gezellig trouwens.

@chantalk, ik begrijp je, ik dacht dat het gips er eerder af mocht maar 2 dagen is erg krap en ik begrijp dat je dan liever met bevalt.

@ananashart etc. Ik heb er wel van gehoord maar tot nu toe nog geen succesverhalen. Ben benieuwd of het bij een van jullie gaat werken.

@borstvoeding, inderdaad jammer maar het ging niet. een tepel begon al kapot te gaan en de voeding was niet eens echt op gang gekomen. Ook is Ymke met de fles veel rustiger.

@bevalling, ik zal inderdaad nog een tijd nodig hebben om van de bevalling bij te komen. Het blijft zo onwerklijk die snelheid. Hier komt er echt geen derde meer. Die zou nog sneller gaan. En nu kon ik het al niet bijhouden.

Ik hoop dat ik het kan blijven volgen want ik ben echt benieuwd hoe het bij jullie gaat en of jullie ook gauw zo klein schatje in de armen hebben. Ik dacht dat er nog al eentje zou zijn geboren, er was toch iemand met een geplande keizersnee op 1-9?? Weet iemand hier iets van?

Vandaag de laatste dag met de kraamverzorgster en wat was dat een genot om thuis te zijn in de kraamweek, echt super i.v.m. het ziekenhuis. Nu nog even genieten van de rust en morgen begint het dan echt, alleen met 2 kids.

Geniet van jullie verlof en de laatste loodjes al zijn ze soms zwaar.

Groetjes en hopelijk tot gauw,
    Krissa

PS: ik probeer alles en iedereen te volgen/reageren maar mijn excuses als het niet lukt.

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goedemorgen,

Lisa, dat gevoel had ik vannacht. Ik werd wakker en had beste menstruatiekrampen. Maar het zakte nadat ik naar het toilet was geweest. Ik had verwacht op het toilet de bloed/slijmprop wel aan te treffen, maar dat viel toch ff tegen helaas.. haha
    Inmiddels rommelt het weer wat aan. paar flinke harde buiken af en toe, en daar houd het mee op.. En we wachten weer verder hihi

Krissa, Daarom zie ik best wel tegen de bostvoeding op. Ik ben ook bang dat ik niet voldoende zal kunnen geven en dat het niet goed op gang komt en dat het ontzettend zeer zal doen, mede daardoor. Ik heb nog nooit borstvoeding gegeven dus ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten.
    Vind je het niet spannend, morgen opeens alleen met 2 kids. Gelukkig blijft mijn vriend 2 weken thuis. Dus 1 week kraamzorg + vriend thuis, 1 week vriend thuis en daarna alleen. Dat lijkt me best wel spannend hoor haha!!

Hier is de lijst weer.. Maar hij wordt helemaal niet meer bijgehouden. Er staan ook mensen op die niet meer in dit topic schrijven..
    Uitgerekende datums:
    Badeendje11: 1 september (geplande KS)
    Moonflower: 5 september
    w0nder: 9 september
    Krissa: 10 september
    Chantalk: 15 september
    momhairy 16 september
    Lisa123: 19 september
    Citta: 22 september
    Ukkie2: 22 september
    Blike1987: 23 september
    Brenda1987: 24 september
    Cos : 28 September
    Friesland90: 29 september
    Joy2111 en Rica: 30 sept
    Janneke000: 6 oktober

Bevallen:
    Krissa: 30 augustus

5. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames!!

Nou, niks te melden hier ;)
    Geen enkele harde buik hahaha. Het is toch wat he. Ik lees bij iedereen; krampjes, harde buiken, enz. En ik heb nog helemaal niets... Ik krijg zo echt het idee dat ik tot de 42 weken door ga lopen (wil ik niet!;))
    Maar ja, misschien komt het zomaar ineens op gang zonder voorweeeen en krampen en de hele ratteplan. er mag wel weer babynieuws komen hoor, gun het iedereen dat het nu snel begint!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    HallloooO!

nou vanacht ziek geweest, bah!! voelde me beetje verrot...leek een beetje alsof mn darmen overstuur waren en naja dat waren ze ook including maag :) zal wel weer wat verkeerds hebben gegeten ofzo....

ik ben ook zo lui en moe vandaag, lig nu lekker op de bank en krijg zo visite, pfff heb daar echt geen zin in!

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

seentjuh, wie weet komt het bij jou zo ineens opzetten ;) al dat voorwerk is ook niet leuk...heel vaak denk je "zou het nu?" en dan zakt het weer af :(

Rica, beterschap.

Ik dacht vanmiddag dat mijn vliezen waren gebroken haha! ik twijfelde heel erg, maar was toch hele waterige afscheiding. Heb nu ook nergens meer last van ;)
    Schrok wel even omdat ml nu in maastricht zit en dus niet zo snel thuis is haha.
    Morgen is hij jarig...zou toch een mooi kado zijn ;)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oh my god!!!

Mijn vliezen zijn zojuist geknapt!!!!

whaaaa stuiterdestuiter.....

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff nou weeën zijn begonnen, volgen al best snel op elkaar maar duren niet zo heel lang... vind ze al best pijn doen, maar kan ze goed wegpuffen...

Vriendlief staat trouwens de lakentjes van het ledikantje te strijken haha, hoezo lekker voorbereid ;)

Tsja... houd maar ff een monoloog... wat moet je anders om half drie 's nachts... ;)

10. Oooo spannend, heel veel succes!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Net bezoek van de VK gehad, weeën komen om de 2-3 minuten en houden 30-50 minuten aan... ze worden nu toch wel behoorlijk heftig...
    Heb nog maar twee cm ontsluiting, gaat dus een lang dagje worden...
    houd jullie op de hoogte

12. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaaaaaaah Blike!!! Spannend!!!
    Heel veel succes meid!
    ZET M OP!!!

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

wauw!!!! das lekker op tijd zeg!! hopeijk heb je je kleintje al in je armen! heel veel succes!!
    *lichtelijk jaloers*

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    blike
    Oh, wat spannend zeg! Vééééééél succes!!!
    En ik ben niet lichtelijk jaloers .. ik zie groen van de jaloezie ;)

Mijn gevoel gisteren zat er gigantisch naast dus .. ik loop hier nog steeds :p

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

AAAAH BLIKE!!!! hopelijk lig je al te genieten van je kleintje...anders heel veel suc6!

Wahaha ook ik zie groen van jalouzie :D
    Vannacht de hele nacht gedroomd dat ik ww had en als ik dan wakker werd....niks! Vervolgens ging die droom weer fijn door :x

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    lig nog niet te genieten jammer genoeg...
    Straks komt de VK weer om te kijken hoeveel cm ik dan heb, hoop dat het ff flink is opgeschoten...
    Hoop dat het voor jullie ook snel begint dames!!

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Suc6 meid! Zet 'm op je kunt het! :)
    Duim voor je dat het een beetje opschiet met de ontsluiting.
    Zijn ze wel nog te verdragen de ww?

18. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    ff vlug reactie voor blike.

heel veel succes en geniet van de eerste momenten na de geboorte.

krissa

Ps: overige reactie later als ik meer tijd heb

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Blike..!!!!!!!!!!! Wat spannend zeg..!!!! Ohh jeetje het is echt begonnen gewoon..!!!! Sta je niet helemaal te trillen op je benen??? Wat spannend man...
    Je hebt gewoon morgen sowieso een kleintje bij je..!!!

(Ik zie ook groen van jaloezie, maar aan de andere kant toch ook niet)

ZET M OP BLIKE..!!!!!!!!!!!! Laat je ff van je horen hoeveel cm je hebt als de vk is geweest? Wie is er trouwens? Tjibbe, wina of Jeanet? Ik had vorige keer Jeanet, en vond haar heel rustig eronder, voelde echt goed:)

20. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    weeen komen om de 2 a 3 min..en houden 30 tot 50 min.aan?

Nee toch!! das toch niet vol te houden?? een uur weeen en dan 2 a 3 min.rust? haha zal een type-foutje zijn denk ik..maar kon het niet laten om er op te reageren..:D:D:D:D

Heel erg veel succes meid!!! zet hem op...

( ik wou dat ik mocht bevallen met 37 weken..zit nu al bijna aan de 40..:()

dus ook jaloers hierow!!!;)

Deel Deze Pagina