Suc6 Blike meis zet hem op !! Ik las net dat Tab ook bezig is wel toevallig zeg jullie tegelijk als buddies.. Gisteren bij de VK geweest ze zouden gaan strippen.. Ineens bedacht ze dat ze me terug overdraagt aan het ziekenhuis. Omdat ze het bevallen onder hun controle te risicovol vinden met mijn rug ... Ik baal als een stekker ik wilde erg graag thuis bevallen dat kan ik wel op mijn buikschrijven. Ook vind ik het heel jammer dat ze er nu pas mee komen. Terwijl ik daar pas net 10 weken onder controle ben. Dan had ik beter in het UMCG kunnen blijven. Ik zat er gisteren ook echt even doorheen. We kregen ook zo weinig informatie waarom ze het zo doen. Ik moet morgen om 9 uur in het UMCG zijn en dan eens horen wat de gyn zegt... Ik wil in elk geval wel heel erg graag weten wat er in de verwijsbrief van de VK staat.
Cos, jeetje dat is even balen zeg..!!! Vooral dat ze niet gestript hebben en je dus ook niet meer thuis kunt bevallen.. En inderdaad jammer dat ze daar niet eerder mee gekomen zijn. Hopelijk gaat het allemaal toch nog vlot en kunnen ze in het ziekenhuis snel wat voor je betekenen..!! Misschien gaat de gyn. morgen meteen wel strippen
blike aan het bevallen!!!!!???????? jeetje wat spannend!!! en tab ook? poeh leuk hoor!!! hier lekker rustig, krampjes zijn weg maar voel me ook iets beter... gut wat komt het dichtbij, wordt beetje nerveus ervan hahaha!
cos Ik begrijp heel goed dat je het vervelend vind dat ze je toch niet willen strippen hebben! Je kijkt er dan naar uit en dan krijg je het deksel op je neus! Hier nog steeds geen aanleiding tot een bevalling .. vind het zo spannend! Vrijdag ben ik 38.4 weken zwanger en op dat termijn ben ik bevallen bij mijn dochter! Kan me nauwelijks voorstellen dat ik voorbij die datum ga gaan! Al die problemen en dan zou ik gewoon langer zwanger zijn!!
@friesland, ik zou proberen niet tegen de borstvoeding op te zien en je vooral door mijn verhaal niet te laten ontmoedigen. Ymke was door de stortbevalling, net als mama de weg kwijt en is hier 2 dagen goed ziek van geweest waardoor ze ook onrustig was met het aanleggen en de voedingen. Door het steeds aanhappen en loslaten deed het steeds meer pijn. Tevens heeft je huidskleur er ook mee te maken. Hoe lichter je huid, hoe gevoeliger je tepels, en ik ben in het gelukkige bezit van een witte huid. Is jammer maar niet anders. Maar voor jou wil ik zeggen, ga ervoor, geniet van wat wel lukt enne elke dag is er 1. Dat houdt ik me ook voor ogen. Het alleen zijn met de 2 kids gaat vandaag goed. Ze liggen nu zelfs met zijn tweeën tegelijk in bed. Dus mama kan zo ook gaan rusten en dat gaat ze zeker doen al wilde ik eerst hier even reageren en kijken of er nog nieuws van blike is. En het zijn maar een paar dagen en dan heeft mijn man een week vrij. Lekker samen gezinnetje zijn. Tijdens de kraamzorg periode was mijn man blij dat hij kon werken want hij voelde zich overbodig en in de weg lopen omdat de kraamzorg het huishouden hier erbij deed. Het is nu schoner dan voor de bevalling en nu heeft hij die dagen nog om op een ander moment op te nemen. @cos, dat is echt balen, ik zou zeker bij de gyn goede uitleg vragen en vragen wat hun plan is. Mijn ervaring is dat ze echt naar je wensen luisteren. Daardoor is Ymke ook vorige week al geboren. Ik vond het wel fijn met mijn bekken want ze proberen tijdens de bevalling echt rekening te houden met je houding zodat je bekken zo min mogelijk te lijden hebben. (normaal dan, bij een bevalling van een normaal tempo, hier is dat helaas mislukt en dat voel ik.) In ieder geval veel succes morgen en ik ben benieuwd wat ze beslissen en gaan doen. Groetjes, Krissa
haha van de mensen waarvan je dacht dat die eerder zou gaan bevallen zitten die nog steeds te wachten.... OHH lisa ben je het zat!? Ik hoop voor je dat het snel zover is voor je! cos, kan me je gevoelens wel voorstellen jeetje!
Wel balen Cos! Hopelijk heb je een gyn die een beetje met je mee wil denken. Wie weet Lisa, kan zomaar gebeuren dat je nog overtijd loopt. Hoop het niet voor je, maar jullie kleintje heeft het naar zn zin in je buik Fijn Krissa dat het allemaal wel lekker gaat bij jullie thuis. Heeerlijk dat ze tegelijk slapen, ff een rustmomentje voor jezelf dan. Kan je weer even opladen he. Ik ga geen borstvoeding geven, maar ik zou het gewoon over je heen laten komen. Alles wat lukt is mooi meegenomen denk ik. En de bevallingen komen op gang, jeetje zeg! Tab ook al bezig! Spannend hoor! Dan komt het toch wel dichtbij allemaal. Omdat ik nog geen voorwee of niks heb, denk ik dat ik echt helemaal hypernerveus ga zijn als het zover is. Ben niks gewend natuurlijk, dus ik vind het moeilijk om me voor te bereiden. Morgen weer controle. Zal eens vragen hoe en wat mocht ik overtijd gaan. Wil absoluut niet langer dan 42 weken, vind ik eerlijk gezegd doodeng. Dus maar eventjes navragen dan Nog meer aankondigingen van bevallingen? of is het verder rustig met alle beebjes en dames?
Leuk topic, maar beetje laat gevonden lijkt me leuk om nog mee te kletsen want ik ben ook aan het aftellen @Krissa, gefeliciteerd met Ymke @Blike, je bevalling is begonnen (lees ik) spannend meid, ik duim dat je een makkelijke bevalling hebt Ik heb natuurlijk niet alles terug kunnen lezen was me een beetje veel Hebben jullie ook een lijstje? Ik heb op internet nog geneusd voor tips om de bevalling eerder op te wekken, maar vind niet echt goede tips tonic, bitterlemon, ananashart heb ik wel geprobeerd, maar natuurlijk zonder resultaat Ik ben wel framboosbladthee aan het drinken, want ik las dat je daardoor minder bloedverlies zou kunnen hebben tijdens en na de bevalling en het goed is bij ijzertekort (hiervoor neem ik al weken tabletjes). Hebben jullie nog tips? Ik wil ook natuurlijk bevallen, maar helaas heb ik niet meer lang de tijd (als het te lang duurt dan wordt het weer een keizersnede) mijn eerste zoontje heeft vast gezetten en had een plexus-aandoening (hij had nog geluk, want er zijn ook kindjes die verlamd zijn aan schouder/armpje) daardoor is mijn 2e kindje via een keizersnede geboren Nu is weer het advies de keizersnede, dat is natuurlijk wel het veiligste (in mijn geval) voor het kindje.. Zijn er meiden die ook een keizersnede krijgen?
Vandaag heb ik ons kleintje eigenlijk héééél weinig gevoeld. Het was me eerst niet echt opgevallen maar nu ik er bij stilsta, maak ik me toch zorgen! Al van in het begin is het hier zo'n druktemakkertje, de afgelopen weken is dat veel verminderd (wat normaal is). De echte schopjes vielen weg, maar de bewegingen waren er nog duidelijk. Nu is er zelfs nog bitter weinig beweging, voor zover ik me kan herrinneren heb ik ons kleintje zo'n 2 keer gevoeld vandaag! Ik maak me nu wel wat zorgen! Wat zouden jullie doen?
tegen mij hebben ze in het ziekenhuis gezegd dat je elk dagdeel de baby een paar keer moet voelen. Als je over de hele dag de baby nog maar 2 keer heb gevoeld, zou ik de vk/gyn bellen! Misschien gewoon een relaxdag voor de beeb, maar je weet maar nooit! Echt aan de bel trekken hoor, al voel je je misschien bezwaard. Laat je even weten hoe en wat? En welkom Gerlinda! Toevallig een paar pagina's geleden over trucjes enzo gehad. Degene die jij noemt zijn hier ook voorbij gekomen, en sexen natuurlijk. Maar hier helpt niets whahaha Voor zover ik weet geen keizersnedes hier, wel spannend dan! Dan komt je kindje nog goed weg. Lijkt me wel apart om te weten wanneer de beeb komt, maar hoop voor je dat het spontaan begint binnekort. Dat is wat je wil begrijp ik...
@Lisa, ik zou ook bellen.. als ik de baby maar 2x voelde op een dag (ik weet natuurlijk niet of je een druk kindje in je buik hebt) maar bellen moet kunnen, je moet je niet onnodig ongerust hoeven maken (is ook niet goed voor je beebje) en tenslotte is je verloskundige/gynaecoloog er voor daar Ik ben benieuwd of je ondertussen al hebt gebeld!
Gelukkig Lisa, misschien een teken dat de kleine snel komt nu hij/zij rustiger is en anders steeds druk was
Gerlinda, welkom. Klets gezellig mee! Lisa, gelukkig heb je de baby weer gevoeld. Als je het niey vertrouwd altijd je vk bellen! Liever een keer teveel dan te weinig. Cos, wat ontzettend kl*te dat ze je nu nog terug sturen naar de gyn Had ze toch beter eerder kunnen bedenken. Hopelijk wil de gyn je wel goed helpen. Ben benieuwd hoe het met Blike gaat Hier vanmiddag bzoek gehad voor ml zijn verjaardag. Nu iedereen weer de deur uit is en de kids slapen begint mijn buik weer te rommelen
Ik lees af en toe met jullie mee, stiekem volg ik jullie een btje. Ook ik ben begonnen met aftellen, puur omdat ik ongelooflijk ongeduldig ben en niet kan wachten tot ik ons kindje in mijn armen heb. Nu zag ik dat Blike op dit moment aan het bevallen is, ken haar uit een ander topic. Bij deze wil ik je even heel veel succes wensen Blike, hoop natuurlijk dat je al heerlijk ligt te genieten met jullie wondertje.
ojee kijken jullie nu gtst... wat ben ik erg!!!! ik huil noooit van zulke soap's....heh bah!!!! lisa gelukkig dat hij weer aanwezig is!! had even een beautyslaapje lees nu over het voelen van de baby maar die voel ik hier ook niet zo vaak meer hoor, wel dagelijks maar dan heel kort even.... Twordt steeds minder zeg maar maar dacht dat dat hoorde omdat hij ook minder ruimte heeft.
Welkom Rrianne en Gerlinda, gezellig dat jullie mee komen kletsen hihi. Lisa, fijn dat je de kleine al weer gevoeld hebt.. hele geruststelling. Als je weer twijfelt zou ik gewoon bellen hoor. Ze zijn er niet voor niks haha. Ik heb vanmiddag een aantal pijnlijke harde buiken gehad en nu nog steeds harde buiken. Ze komen redelijk regelmatig moet ik zeggen, maar zijn nu niet meer pijnlijk. Heb nou wat anders geks. Ben nu misselijk tijdens de harde buiken. Heb met pijn en moeite wat eten naar binnen gewerkt een uur geleden, maar nog steeds misselijk tijdens de harde buiken. Ik ga zo ff lekker op de bank liggen en ik hoop maar dat het wat zakt..!! Anders straks even douchen en op tijd naar bed.. Ben benieuwd hoe het nu met Blike is..