Hier helaas de nacht weer zonder ww doorgekomen Ik heb even rond gespiekt...Blike ik hoop dat je het me vergeeft ik was erg nieuwsgierig hoe het met je ging. Blike is bevallen van een zoontje Nick. Gefeliciteerd met jullie zoontje!
@lisa: misschein is het wel stilte voor de storm en komt jullie beebje heeel snel @Friesland:hoe gaat het nu met je? hopelijk heeft het toch doorgezet! dat zou fijn zijn! ja...iemand enig idee of blike al bevallen is??? hier een heerlijke rustige nacht gehad. ik had eerder vreselijke onrustige benen in bed en ben sinds zondag magnesium en vit B6 gaan slikken en het helpt ontzetten goed. heb sinds tijden niet meer zo goed geslapen als afgelopen nacht!
@rianne en gerlinda, van harte welkom. Ook nu is het nog leuk om mee te komen kletsen en we houden zeker de zwangere in de gaten. @blike van harte gefeliciteerd met je zoontje. Geniet van de kraamtijd, die is zo om helaas. Groetjes, Krissa
Rica, hihih jij ook hier! Ja, vond Gtst gister ook wel even slikken hoor. Daarna Hart in aktie er achter aan. . . Friesland, hoe is het vandaag met de harde buiken? Blike, Gefeliciteerd meid met jullie zoon Nick. Hoop dat alles voorspoedig is verlopen en het goed met jullie gaat. Geniet er van met z'n 3-tjes. Krissa, dat kan ik me voorstellen. Zie dat jullie wondertje nu een week oud is. Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie Dochter! Gaat alles goed met jullie?
Goedemorgen dames.. Hier ben ik weer.. De harde buiken wilde gister avond maar niet zakken. Eenmaal in bed dommelde ik steeds bijna in slaap en kreeg ik weer een harde buik. Denk ongeveer om de 10 minuten. Wilde het niet bijhouden, want deed geen zeer, dacht het zeer door, of zakt af. Maar het deed geen van beiden. Om 01.30 ben ik eruit gegaan en heb ik toch maar nog gedouched, daarna weer ik bed gegaan. Ik kreeg nog wel wat harde buiken, maar veeeeel minder krachtig en de tijd er tussen werd steeds meer, dus uit eindelijk in slaap gevallen. Ben wel erg veel wakker geweest vannacht. Nu is het gelukkig weer rustig Blike, gefeliciteerd met je zoontje!!!!!!!!!!!
Meeennnnn wat spannend allemaal!!! friesland toch nog niet!??? aww... Ben benieuwd wanneer het bij mij zo gaat rommelen, ik ken wel beetje harde buik of krampjes maar zoals jullie niet! rrianne ja ik ook hier, en hier is het ook erg gezellig!!!! vind het altijd leuk als je het beetje kan bijhouden en ook wat wordt terug gepraat, soms praat je welleens tegen een muur whahaha lisa hoe is het, nog steeds rustig??? gefeliciteerd met n ick blike!!!
@friesland, je maakt het wel spannend hier. Ik verwacht bijna elke keer wel te lezen dat het door zet en steeds zwakt het weer af. Dat is balen al hoop ik wel voor je dat het van binnen wat doet. Dan heeft het nog nut gehad. @Rrianne, dank je, onze kleine meid doet het goed. En het leven met twee kinderen heeft echt al zijn gangetje genomen. Op dit moment liggen ze beide te slapen en kan mama zelfs even wat tijd voor zichzelf hebben. Echt heerlijk. Even lezen hier met een kop thee. Groetjes, Krissa
goede middag!! Blike, gefeliciteerd met je zoontje!! Je houdt de spanning er wel in hoor Friesland! Wel balen dat het elke keer 'voor niks' is. Gelukkig voelde je de kleine weer Lisa. Is toch even spannend dan. Misschien omdat de kleine minder hard schopt en doet, dat het ook niet altijd opvalt. Dat merk ik in ieder geval wel heel erg. De bewegingen worden echt minder krachtig en is echt maar zacht geschuif meer. Fijn dat die vitamines helpen ukkie. Beetje nachtrust is niet weg he Ik ga nu naar de vk voor controle. Hopelijk is mijn bloeddruk goed en wordt ik niet weer doorgestuurd naar het zkh.
ik kom nu ook net weer van de vk... alles was goed...het is niet zo'n hele grote zei ze volgende week de liggingsecho....kijk er naar uit.
Hier blijven de voorweeen aanwezig, maar echte weeen .. néé hoor! Pff .. pff .. pff .. Was er zo van overtuigd dat ik voor de termijn van mijn dochter zou bevallen wat ook meestal logisch is bij een tweede en zeker met al dat gedoe deze zwangerschap! Maar morgen ben ik 38.4 weken en ik zie het er niet in! Voel wel af en toe wat pijntjes in mijn onderbuik maar nog veel licht!
Klinkt misschien raar maar zijn er nog dames die zo'n 'spannende' bevalling willen zoals in de films haha?! Het liefst zou ik hebben dat het overdag start als mijn vriend aan het werken is, dan kan ik hem in allerijl opbellen dat hij onmiddellijk naar huis moet komen haha! Bij mijn dochter ben ik de laatste dag van zijn verlof bevallen dus was ie al thuis! Hij geloofde mij zelfs eerst niet .. was 's morgensvroeg en hij lag nog te slapen. Ik zei dat ie moest opstaan en zijn reactie: 'laat mij eens uitslapen .. 't is mijn laatste dag verlof!' 'Ok, dan ga ik alleen naar het ziekenhuis!' Ik kan jullie 1 dingen zeggen .. heb hem nog nooit zo uit zijn bed zien springen :d
Lisa, bij mij is de 2de 2 dagen later geboren ( 1ste 39.2 2de 39.4)..hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten.
Haha nee dat heb ik juist helemaal niet. Vind het veel fijner als hij gewoon thuis is als het begint. De andere 2 zijn beide geboren de nacht dat ml vakantie kreeg Nu heeft hij pas over 3 weken vakantie (tenzij de baby nu geboren wordt dan krijgt hij dan vakantie) haha hoop niet zo lang te hoeven wachten.
haha lisa geweldig. ja stiekem vind i kdat ook wel leuk. niet s nachts, maar overdag en dat ik manlief opbel om te zeggen dat hij NU moet komen. haha! stertke meid! je bent al een heel eind gekomen! hopelijk komt de baby gauw! ik vind het ook spannend. ik hoop dat deze ook eerder komt dan mijn dochtertje deed. bij haar ben ik met 40+1 ingeleid. dus ze wou ook nog niet vanzelf komen....vind het wel spannend worden. heb tegen mijn man gezegd dat ik denk dat die maandag geboren gaat worden. haha...we zullen zien
Ligt eraan welke film, heb gister de gelukkig huisvrouw bekeken maar pff nee zulke films niet nee snap wat je bedoelt, ik hoop ook dat hij aan het werk is...en dat ik hem dan bel SCHAT JE MOET NUUUUUUUUUUUUUUUUU KOMEN hahaha
Haha, toch leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo overdenkt! Ik heb de gelukkige huisvrouw niet gezien, maar heb er wel al veel over gehoord .. blijkbaar geen film om te zien als je zwanger bent!
*inbraak* zeg ex buuf van mij als je nog voor mijn vakantie wilt bevallen moet je wel opschieten hoor (chantalk is mijn oude buurvrouw)