Bevallingslijst Moonflower: 5 september Chantalk: 15 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober (mezelf ook maar even toegvoegd )
Leuk het wordt al drukker hier Friesland, bedankt! Moonflower, fijn dat jullie al zo snel weer naar huis mochten. En idd lekker op tijd Mijn zoontje is met 39,3 geboren en heeft 2 dagen in de couveuse gelegen 1 dag bij mij op de kamer en de dag daarna mochten we gelukkig naar huis...dus ook 4 dagen. Mijn dochtertje is thuis geboren...wat een verschil! hopelijk heb ik nu weer zo'n mooie bevalling. Momhairy, dat is niet veel idd wat je bent aangekomen. Ik moet me ook nog eens wegen...een week geleden was ik nog maar 4,5 kilo aangekomen...en dat met best wel een grote buik
Moonflower, dat is inderdaad snel. Gelukkig maar. Het lijkt me ook fijn om dan zo snel mogelijk weer naar huis te kunnen. Ik hoop op een thuis bevalling, maar je weet natuurlijk nooit hoe het zal gaan. En ik moet zeggen dat ik het ook niet heel erg zou vinden als ik wel naar het ziekenhuis moet, heb er geen problemen mee ofzo. Voor ons is het ons eerste kindje.. Cos, Spannend, ik ben ook altijd heel benieuwd hoeveel ik ben aangekomen. Ik ben in totaal tot nu toe 9 kilo aangekomen, dus dat lijkt me wel netjes.. Momhairy, 3 kilo is inderdaad niet veel zeg..!! Ben je in het begin erg ziek geweest? Als alles met de kleine en met jou maar goed is toch? Dat is het belangrijkste..!!
@friesland, onze eerste is via inleiding met 36+6 gehaald. Voor ons best onverwachts want ze wilde me tot minimaal 37+4 laten lopen hadden ze gezegt. En dan waren we wel optijd geweest. Door de MMM de weken ervoor was alles wel al uitgezocht maar nog niet besteld. Nu zijn we ook al op dat punt dus in het weekend gauw geregeld. @chantalk, nee we hebben geen junglebehang gedaan maar een rare felle kleur die tussen geel en groen inzit. Met het behang en het bed zou het veel te druk zijn geworden. Dit weekend als de kamer klaar is eens wat foto's maken en proberen te plaatsen. Nu ook in het weekend het ledikantje en wat andere zaken op de babykamer zetten. De kraamzorg komt donderdag op huisbezoek en wil dit deze keer blijkbaar wel zien. Normaal is het bij de tweede een telefonische intake maar daar wilde ze niet aan aangezien we bij de eerste alleen coevuse nazorg hebben gehad. We hebben alles wel in huis maar een deel moet nog worden gewassen en ligt op zolder. Als het dit weekend niet allemaal lukt moeten ze er maar zo genoeg mee nemen. Verder is Max wat hangerig en heeft 38.7 als temp. Vermoedelijk de laatste kiezen die doorkomen. Ik hoop het zo voor het mannetje. De bevallingslijst Moonflower: 5 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Heb mezelf er nu ook even bijgezet. Groetjes, Krissa
Cos, suc6 bij de vk. Krissa, ben benieuwd naar het kamertje. Zo'n boomhut bed is wel echt stoer! Had ik ook graag gehad voor mijn zoontje, maarja past niet zo in een onderwater kamer haha. Moeten jullie nu ook iedere 2 weken op controle komen bij de vk? Ik vind het nu opeens zo vlug gaan met controles kan me bij de andere niet meer herinneren dat dat ook al zo snel was. Gister ben ik bij de vk geweest en alles was goed gelukkig. Uk ligt nog steeds mooi met het hoofdje naar beneden. Alleen vond hij/zij het volgens mij niet prettig dat de vk met kouden handen aan mijn buik kwam, want het kontje kwam meteen omhoog en ik kreeg een trap haha.
hallo dames ik zit al vanaf mei 100% in de ziektewet door bekkeninstabiliteit heb een dochtertje van 2,5 jaar lopen die aandacht graag wilt hebben maar hellaas heb ik daar niet altijd puf voor ik heb eigenlijk nergens meer zin in sinds 4 weken ken ik al niet meer ver lopen dus pretparken en dierentuinen worden nu met een rolstoel erbij wat ik al helemaal niet zo snel doet maar het gaat gewoon niet meer heb nu ook heel erg last van me onderbuik al 4 weken dat heeft met die klote bekken te maken ik vind dat ik niet echt geniet van me zwangerschap ik hoop dat ik wel gaat genieten als onze kleine meid op te wereld komt want hoe ik me nu voel lijkt het wel deprie gevoel ik ben het helemaal zat deze kleine meid schop ook steeds aan de zelfde zijde en dat doet zo zeer nu ook (tot janken toe) volgends de vk ben ik daar beurs van binnen gelukkig ben ik maar 10 kilo nu nog maar aangekomen met mijn 1e zwangerschap zat ik totaal aan 30 kilo en ging ik fluitend 9 maanden door heen en genoot ik vanalles maar nu pfffffffffffffffffffffffffff weet niet waar ik zoeken moet sterkte jullie allemaal 22 sept ben ik uitgerekent
De bevallingslijst Moonflower: 5 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept Hoe lang moeten jullie nog werken dan voor jullie verlof hebben..? Ik nog 2 weken en dan heb ik een week vakantie en daarna gelijk verlof.. Lijkt me heerlijk. Vanochtend de 30 weken echo gehad en ons knulletje ligt goed op schema qua groei. Mijn vriend heeft 1 week vakantie als de kleine is geboren en daarna moet hij ook weer aan het werk. Ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen...hoop dat het niet veel meer wordt want hoop met de kerst weer in mijn eigen maat te passen.. Alleen mijn boobs mogen dit formaat blijven...hihi Weer bijna een dag voorbij...
Fijn dat er nog meer aan het aftellen zijn! Badeendje11: ik ga uit van 1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept
Badeendje11: ik ga uit van 1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Genesis: 26 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september Joy2111: 30 sept nneJake000: 6 oktober (ben zo vrij geweest om de lijst aan te vullen)
Bevallijst: Badeendje11: i1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept De lijst begint al aardig aan te vullen zo, gezellig hier in dit topic.. @Citta, wat vervelend zeg..!! Hopen dat het de laatste weken toch nog wat beter wordt en dat de kleine niet meer zo actief schopt. Kan heel pijnlijk zijn inderdaad. De kleine schopt bij mij steeds tegen een rip aan, wat behoorlijk gekneusd aanvoelt. Maar gelukkig doet het nog niet zo zeer als me rug..!! Hopen dat dat nou ook wat knapt. Meid, ik snap heel goed dat je je een beetje depri voelt, dat had ik ook, daarom heb ik ook dit topic geopend. En hopelijk kunnen we elkaar wat steun en moed geven, zodat we de laatste weken door komen!! dat is het belangrijkste. @Joy, ik moet nog 4 weken tot mijn verlof. Maar werk momenteel erg weinig. 1 á 2 korte diensten per week, omdat ik niet meer op kan brengen i.v.m mijn rug. Ik hoop wel dat ik het tot het verlof volhoud om deze diensten in ieder geval nog te doen. @ Chantal, wat fijn dat alles goed is..!!! Ja inderdaad, het worden wel veel controles nu. Ik ben gister geweest en moet nu ook elke 2 weken langs komen voor de controle. Maar een lichtpuntje in de duisternis, misschien gaat het daardoor ook wat sneller!!! Je hebt een kortere periode om naar uit te zien.. @Krissa, hopen dat die laatste tandjes snel doorkomen, is ook zo sneu als die er zo last van heeft..!! En dan hopen dat z'n temp wat zakt..
Fijn dat ik dit topic gevonden heb (ik schreef al in een soortgelijk topic, alleen zijn er al veel bevallen ondertussen.. omdat ze net iets verder zijn dan ik) Ik ben dus ook al aan het aftellen en heb zelfs mijn banner op aftellen staan voor de 39e week wordt de bevalling ingeleid of zelfs een ks gepland! Ook ik ben blij als de kleine er is, die harde buiken en bekkeninstabilliteit maken de zwangerschap niet echt leuk
Alles was goed bij de VK ! Ik moet nu ook om de 2 weken komen. Volgende controle komen ze hier thuis doen dan spreken we ook de bevalling ed door. Spannend !! Ik ben helaas weer iets afgevallen weeg nu 67 Kilo. Nou ik hoop dat ik na de bevalling weer lekker op mijn normale gewicht kom 70 kilo soms iets meer.
morgen volgens ziekenhuis maar maandag volgens vk dus ik wil me graag aanmelden! ik ben namelijk hotel de botel!! 30 weken!!! heb nu 2 weken vakantie, en dan nog 2 weken werken!! ongelovelijk wat is dat hard gegaaaaaaaan! kijken wie er van ons als eerste ons kindje uitpoept
Bevallijst: Badeendje11: i1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september w0nder: 9 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept Ik heb mezelf ook even toegevoegd
@Wonder en Rica, welkom in dit topic hahaha We gaan met z'n alle afwachten, leuk dat dit topic zo actief gebruikt wordt, dat had ik niet verwacht..!! Ook fijn dat er meer mensen zijn die nou al zo fanatiek aan het aftellen zijn. Maar ja wat wil je, als je zwanger bent verlang je nu ook eenmaal naar je kindje en hoe dichterbij het komt, hoe meer je er naar gaat verlangen hihi Cos, wat fijn dat alles goed was Wel minder dat je dus bent afgevallen. Gaat het verder wel goed met je? Of voel je je ook futloos en slap omdat je zo weinig aankomt? Ik hoop voor je dat je je verder wel goed voelt, dat is immers ook heel belangrijk.
ja erg euk dit topic! ik zocht ook al naar zoiets, maar iedereen was daar inderdaad al bevallen. wat komen jullie weinig aan zeg..ik ben nu ongeveer 10 kilo aangekomen. ben niet ziek geweest in het begin, dat zal ook wel schelen. ben verbaasd over die paar kilootjes van jullie. zijn jullie ook zo moe?? ik stap mijn bed uit en heb gelijk het gevoel dat ik meteen weer kan slapen. helaas....moet voor mijn dochtertje zorgen. manlief hieeft volgende week bouwvak en daarna ben ik heerlijk hoogzwanger hopelijk blijft deze niet zo lang zitten als mijn dochter..
Ukkie, ik ben tot nu toe ook 9 kilo aangekomen hoor. rond de 15 kilo in de hele zwangerschap is netjes zegt mijn verloskundige, dus niet druk om maken..!! Ik kom liever 15 kilo aan, dan dat ik helemaal niks aan kom, en dus eigenlijk zelf 15 kilo afval. Word je alleen maar sterker van joh voor de bevalling hahaha Ik ben wel moe, maar s avonds als ik op bed lig niet. Kan s avonds erg moeilijk in slaap komen en ben erg onrustig in bed. Daar in tegen kan ik overdag wel de hele dag m'n ogen dicht laten vallen als ik er aan toe geef hahaha Even een vraagje, heeft bij iemand de verloskundige al iets gezegd over het indalen? Toen ik eergister bij de verloskundige was, zei ze dat ie al klaar ligt om te gaan indalen. Hoeft eigenlijk ook nog niks te zeggen...
Badeendje11: i1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september Chantalleke: 7 september w0nder: 9 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept Ik heb mezelf ook al toegevoegd, ik ben al heeeel lang aan het aftellen!
Ik heb alleen te horen gekregen dat het kindje als met het hoofdje naar beneden ligt. Over 2 weken krijg ik een liggingsecho. Ze heeft niet al iets concreets betreft indalen genoemd, volgens mij kan het kindje namelijk nog anders gaan liggen..
Badeendje11: i1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september Chantalleke: 7 september w0nder: 9 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september nneJake000: 6 oktober Joy2111: 30 sept Ehm met mijn naam is iets fout gegaan nneJake000? Ik heb m even goed gezet Hier mag ik komende donderdag naar de vk. Is het vanaf 30 weken al weer om de twee weken langs?? Ik weet dat al niet meer... Verders ben ik tot nu toe 7.5 aangekomen Ben er heel blij mee, want met mijn dochtertje heb ik de 20 makkelijk gehaald... Hoop nu met wat minder "extra's" te eindigen Wij vertrekken vanavond naar Disneyland Parijs dus ben er een paar daagjes niet! xxxJanneke