Friesland: Ik heb ook wel eens gehoord dat je darmen zich dan aan het voorbereiden zijn op de bevalling. Laten we dat hopen Rica: Succes bij de VK!
Succes bij de VK.. laat je t ff weten hoe het ging?? ben heel benieuwd.. Ja Blike, ik had het ook wel eens gehoord.. vandaar ook dat ik het me afvraag. Maar ja goed, bij de 1 is het wel zo en bij de ander niet.. Dus het zegt nog niks denk ik.. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Hoe lastig dat ook is haha
Zo, ik ben pas terug van de gynaecoloog dus hier het update'tje. Eerst even besproken hoe het allemaal gaat nu en heb toch even duidelijk laten blijken dat ik erdoor zit! Dat ik het helemaal gehad heb! Daarna wou hij even inwendig controleren, ik ben er vrij zeker van dat hij mij gestript heeft! Jeetje .. wat deed dat een pijn! Ik heb al meermaals een inwendige controle gehad maar dat duurde hooguit een minuutje, nu heeft hij daar wel 5 minuten zitten duwen, stoten,... Deed best veel pijn! Enja hoor, de eerste ontsluiting is er en nog niet zo'n beetje .. 3cm al!!!! Super blij natuurlijk! Kindje is ook zo goed als volledig ingedaald en wordt nu eind de 3 kg geschat (ongeveer 3800gram)! Volgens de gynaecoloog kan het nu echt niet lang meer duren, zeker omdat er op zo'n korte tijd zovéél veranderd is! Ik kan met mijn geluk geen blijf dames!!!
nou, eindelijk kan ik wat laten horen! Vorige week donderdag toch weer doorgestuurd naar het zkh ivm hoge bloeddruk. Zijn in gaan leiden, maar duurde erg lang allemaal. Maandag vliezen gebroken en wee-opwekkers gehad. 's avonds is L.uuk geboren! gisteren mochten we naar huis. Vrij heftig allemaal geweest, maar de moeite zeker waard! Hoop dat jullie ook snel een baby'tje vast mogen houden!
@Lisa, ik had al op de andere site op je blog gereageerd, dus eigenlijk had ik het verhaal al gelezen haha. Maar in ieder geval ben ik heel blij voor je..!! Het voorwerk is allemaal niet voor niks geweest gelukkig en het begin is er zeker weten.. Het gewicht is trouwens netjes..!!! @Seentje, Gefeliciteerd..!!!!!!!!!!!!!! En wat een prachtige naam Wij wilden ook voor deze naam kiezen, maar hebben toch voor een andere naam gekozen, gezien onze achternaam met een K begint. Maar ik vind hem dus wel super mooi..!!! Jammer dat het allemaal niet zo soepeltjes is gegaan, maar wel fijn dat het natuurlijk allemaal achter de rug is en je lekker kan genieten van je kleintje.. en nu ook nog lekker thuis bent. Word je wel goed verwent??
Oh samen last van de darmen lees ik nu friesland... leuk he! Bij de vk was het heel leuk! ik zei dat we elke keer zon pech hadden met de echo's dus ging ze even een extra rondje hij of zij was aan het duimzuigen awwwww.... hij lag helemaal opgekrult, ellebogen tegen de knietjes zeg maar, echt zo'n foetushouding..... alles was mooie gevult en heb nog even gespiekt naar streepies of uisteeksels maar whaha ik kan er niks uit wijs worden ik weet ook niet waarom ik keek want ik wou het niet eens weten maar toch... naja kortom al mooi ingedaald en lekker aan de zuig lisaaa spannnneeeeend!!!!!!
Lisa: Je denkt dat je gestript bent? heeft hij dat niet verteld dan? en al drie centimeter ontsluiting!! whoohoo, gaat echt gebeuren nu meid! spannend! Seentjuh: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! mooie naam ook Rica: haha heel herkenbaar, ik was ook elke echo aan het spieken... terwijl we besloten hadden om het niet te willen weten Ben toch blij dat ik nooit wat gezien heb! vond de verrassing erg leuk!
Seenthje gefeliciteerd met jullie zoon geniet er heerlijk van hoi dames hier gaat het verder zijn gangetje nog steeds last van me schouderbladeren en brandend maagzuur slaap ook slecht al 3 weken snachts overdags ken ik niet slapen heb hier een kindje lopen van 2.6 jaar oud die niet meer slaap smiddags dus best pittig hoor verder ja ik zit ook wel tegen op; de bevalling maar ik ben het ook weer erg zat door al die kwaaltjes en pijntjes ben erg opstandig tegen mijn man ken nix hebben ik zeg ook vaak tegen me man ik weet niet waar ik straks de kracht vandaan haalt om te gaan bevallen ik ben helemaal op me buik zit gewoon in de weg ken amper me eigen scheren moet ik aan manlief vragen met bepaalde huishouding ken ik ook niet doen met me dikke buik pffff klote opvliegers erbij ook nog toen ik ging bevallen van mijn dochtertje was ik niet bang want ja toen wist ik niet wat er zou gebeuren heb er 11 uur totaal overgedaan vond het niet echt verschrikkelijk zat meer in een roes ben gewoon stukken kwijt na de geboorte ben ik wel veel bloed verloren waar door ik een nachtje moest blijven hoop dit keer niet te gebeuren nu wil ik gewoon naar huis ook bij mij werkte het op me darmen ik was flink aan de diaree me man had er eerder door dan ik dat ik ging bevallen ik dacht echt van nee joh ben aan de rees en buikpijn maar manlief had gelijk ik ging bevallen ik vond het wel fijn als ik eerlijk mag wezen dat ik aan de diaree was want tijdens het persen heb ik niet meer gepoept ik was zo leeg want daar was ik ook bang voor dat ik tijdens persen zou gaan poepen(want normaal is ) maar toch ga je er voor schamen ja ik hoop dat ze volgende week donderdag of vrijdag zeer seker gaan strippen ook dat vond ik bij me 1e zwangerschap niet pijnlijk maarja nu weet ik het niet maar hoop dat het dan wel gelijk gaat werken succes verder iedereen gtz citta
owja ik heb zelfs van de week gedroomt dat ik was bevallen in de lift waar vreemde mensen bij stonden te kijken ik moest 7 hoog zijjn en die lift duurde zo lang dat ik eerst met de trap wou maar door dat de weenen sneller kwamen kon ik de trap natuurlijk niet op en dan wel 7 hoog dus wachte ik toch op de lift eindelijk kwam de lift en hup daar beviel ik dan ik hoop dat dit echt niet gaat gebeuren vresselijk lijk me dit
bah ik kan niet slapen, heb weer zon last van mn darmen, naja dat denk ik!! lijkt ook wel op menstruatiekramp! zijn dit dan voorweeen? ik weet het niet..pfff hou het maar op die darmen van mij...daar lijkt het op...:s als mn vriend nou eens wat minder zou snurken zou ik misschien wel kunnen slapen maar ik wordt er misselijk van!
Morgen ladies, Citta: Heb ook veel last gehad van brandend maagzuur... dit was direct na de bevalling over... wat een verademing!! Neem je er iets voor? Rennies hielpen bij mij erg goed. Zo te horen zit jij er echt doorheen meid, hopenlijk gaan ze je volgende week strippen! Rica: Nog wat kunnen slapen? of waren het misschien toch voorweeën en heeft het doorgezet?
nee ik ben maar apart gaan slapen want en de kramp en het snurken ging lekker door ik heb uiteindelijk wel kunnen slapen en nu is de kramp weer weg, af en toe komt het opzetten maar heeeel licht! misschien vanacht weer... Het lijkt echt op darmkramp of menstruatiekramp alleen dan iets feller....maargoed ik heb wel geslapen! Hoe gaat het met de rest? en de iniminimensjes?? Komen er nog foto's van de kleintjes?? kan daar altijd in wegsmelten!
Darmen zijn hier ook steeds wat van slag, moet de laatste tijd wel 2x op een dag naar de wc. Zou het vannacht door hebben gezet bij Lisa en zou ze bevallen zijn? Ben erg benieuwd Fijne dag allemaal!
Hallo dames, Hier ook erg beroerd geslapen.. Nou ja, eigenlijk bijna niet geslapen.. En ben verschrikkelijk moe. Maar kan wel gaan liggen maar ik kan gewoon niet slapen. Misschien de adrenaline ofzo, dat ik weet dat het elk moment kan gaan beginnen. Ik weet het niet, maar ik slaap gewoon echt niet.. Verschrikkelijk. Ook mijn darmen zijn behoorlijk van slag. En ik bedacht me opeens dat ik cola heb gedronken, wat ik eigenlijk niet mag hebben. Heb een overprikkelbare darm. Stom stom stom. Maar ja, misschien is het morgen wat beter weer.. Blike, wel leuk als het een verrassing is denk ik.. Wij weten wel al wat het wordt. We konden zelf niet wachten tot de 20 weken echo dus hebben speciaal met 16 weken een echo laten doen in Oosterwolde. Hahaha niet best. Wat een schatje zeg..!!! Echt een droppie.. Hij ziet er erg goed uit en een mooi gaaf huidje heeft ie
Ja inderdaad.. Lisa heeft nog niks van zich laten horen.. Misschien is ze in tussen wel bevallen / aan het bevallen. Ik hoop het voor der..!!!!
idd Lisa is nog niet geweest! ben benieuwd!! hier ook nog niks nieuws. harde buiken blijven komen en gaan, maar zetten nog steeds niet door! wel aan de race vanmorgen en voel me erg misselijk...hopelij kzijn dit al wat voortekenen vind het nu wel jammer dat ik bij de vorige zwangerschap ingeleid ben, want weet gewoon niet waar ik op zit te wachten nu, kwa tekenen dan. terwijl ik al een bevalling gedaan heb.... @blike: wat een schatje. een knap kereltje zeg... en wat lijkt zo'n naam dan stoer voor zo'n hummeltje he? haha! geniet lekker van je mannetje
Lisa: Je maakt het spannend voor ons, misschien heeft ze nu haar kindje al wel in haar armen Friesland: Ga je tussen de middag nog op bed? vervelend dat je zo slecht slaapt zeg hopenlijk kun je een beetje uitgerust aan de bevalling beginnen! Ukkie: Je kan ook gaan bevallen zonder voortekenen hoor, kijk maar naar mij hopenlijk gaat het wat doorzetten!
Even snel laten weten dat ik deze morgen om 11u44 bevallen ben van een prachtige zoon R.obbe! Een flinke jongen van 4315gram en 53cm groot! Zowel mama als zoon stellen het prima!
wauw lisa!! gefeliciteerd! wat een knap kereltje! echt een popje! ik hoop dat alles goed gaat met jou en je zoontje! geniet er lekker van!!