jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lisaaaa gefeliciteeeerd!! ik ben al helemaal verliefd op jullie wondertjes, wat een mooie foto's zeg!! awwww dan wil ik ook snel hoor!!!! pff leuk zeg die van die mooie baby's.....hoelang zal het hier gaan duren.... vandaag een nieuw bed gekocht electrisch en morgen krijgen we hem....druk druk druk!
@Lisa, gefeliciteerd..!!!!!!!!! Hopelijk is alles goed gegaan en kun je lekker van je kleintje genieten.. Hij ziet er prachtig uit zeg.. Ik had toch een beetje verwacht dat het een meisje zou zijn, hihi geen idee waarom. Maar nu heb je een dochter en een zoon, wat leuk!!!
Hier nog altijd geen babynieuws Ben der nu echt wel he-le-maal klaar mee! Van mij mag die eigenwijze frummel echt wel snel komen. Ben een behoorlijk chaggo mama op het moment en dat is voor de andere 2 ook niet leuk. Vandaag gaan ze lekker uit logeren. Dochtertje gaat naar schoonzusje en haar dochtertje. Gaan ze samen naar de binnenspeeltuin en daarna gaat ze daar slapen en zoontje gaat bij mijn ouders logeren. Hopelijk kan ik zo een beetje uitrusten, want ben echt helemaal op. Ik slaap bijna niet meer en als ik wakker lig 's nachts lig ik wat te piekeren Mijn man kan komende week nog vrij krijgen als de baby geboren wordt, maar die week daarna niet meer...dus dat maakt de druk ook weer wat groter. Maar goed ik kan er ook niks aan veranderen. Genoeg geklaagd! Hoe gaat het met de rest van de wachtende dames?
Lisa; Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje R.obbe! Pracht kereltje. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Nu lekker bijkomen en genieten.
Seentjuh, jou berichtje gemist denk ik. Ook jullie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon L.uuk!
hier ook alleen maar geklaag hoor! ben het ook helemaal zat! de voorween zijn bijna helemaal afgezakt...ben wel erg snel misselijk..of dat nou een voorteken is, of dat ik gewoon meer moet slapen..moet de tijd uitwijzen haha. mijn schoonvader heeft vanmorgen even gezegd dat hij denkt dat de baby dit weekend wel zal komen...nou vond dat erg aardig en hopelijk denkt de baby dat ook. ben het ZAT!!
Haha ukkie...zo te lezen ben jij het ook écht zat Hier zegt ook iedereen....oh die komt vast dit weekend! ben benieuwd of deze eigenwijze frummel er idd ook zelf zo over denkt. Dat misselijk herken ik helaas ook. Heb ik ook al een tijdje last van.
Lisa123 van harte met jullie gezonde zoon wat een scheet geniet er heerlijk van blike1987 Elite member wat een scheet van een zoon hebben jullie heerlijk om zulke foto's te zien en inderdaad ik heb het hellemaal gehad met me zwangerschap zeggen ze steeds geniet er lekker nog van nou nee hoor ik voel me eigen gewoon deprie bij andere hou ik me groot maar van binnen huil ik gewoon van de pijn ja ik heb rennie;s genomen maar dat helpt bij mij niet ik drink veel water en melk maar ook dat help niet word er gek van kom goed is mijn stopwoordje pffff gtz citta
ook hoor ik veel mensen zeggen van je moet niet laten strippen laat de natuur zijn werk doen je bent ongeduldig nee ik ben niet ongeduldig ik heb het helemaal gehad gewoon maar dat snappen mensen dan niet he en als ik dan zeg nee ik laat me eigen lekker strippen dan zeggen ze van je bent eigenwijs!!!! pfff wat heb je aan zulke mensen ik wil straks gewoon kunnen genieten van mijn 2 prachtige kinders zonder kwaaltjes zoals BI overhouden en urineverlies grtCitta gtzCitta
Citta, begrijp precies wat je bedoelt Hier ook zo...en ik weet dat ze het allemaal heel lief bedoelen, maar ik wil gewoon van die pijn af! En ja natuurlijk ben ik na de bevalling niet meteen van de pijn af, maar dan kan ik wel eindelijk gaan herstellen...zolang die beeb nog in mijn buik zit gaat dat niet Bij mij heeft het strippen helaas niet geholpen. Ik heb wel hele heftige voorww gehad en op een gegeven moment leek het ook door te zetten, maar helaas zakte het weer af.
Jullie wachten uiteraard al wat langer op de kleine dan mij, maar ook ik ben er zat van.. Ik zat er gister even helemaal door heen en vandaag gaat het wel weer. Ik wil nu proberen om me aandacht wat meer te focusen op andere dingen dan bevallen, want anders gaat het wachten denk ik echt heel erg worden. Ik vind het nu al een ramp..!! Ik hoop maar gewoon dat ie heel gauw komt. En voor jullie natuurlijk ook. Ben erg benieuwd naar Lisa haar verhaal en hoe het gaat.. Ik hoop maar dat alles goed gaat
wat is dit toch een gezellig topic hahaha! al die klagende zwangeren.. ben vandaag lekker druk geweest...lekker geshopt. ff de laatste was gedaan. dochtertje uiteraard verzorgd.. en nu lekker rusten in de hoop dat er misschien wel wat door gaat zetten.. ik wou dat ik de dagen of uren af kon tellen tot het begin van de eerste wee. Maar helaas....beebje bepaald. @strippen: hier ook dezelfde avond gigantisch veel buikpijn en dus weeen, maar het wou niet doorzetten. hoop toch dat beebje zich dit weekend bedenkt dat hij eruit wil
Friesland, probeer je er op in te stellen dat het langer kan duren. Dat is mijn grootste fout geweest. De andere 2 zijn met 39,2 en 39,4 geboren. dat heb ik steeds in mijn hoofd gehad dsus het valt nu echt extra tegen dat ik de uitgerekende datum voorbij ben. Ukkie, wahaha ja heerlijk heh? Ze zijn toch allemaal hetzelfde die zwangere Balen dat het strippen niks heeft uitgehaald. Zeker als het op ww begint te lijken en het zakt weer weg...helaas die beebjes van ons hebben het nog teveel naar hun zin
ja idd...toch maar eens gaan kijken hoe we het minder gezellig kunnen maken...hier bij papa en broer en zus is het namelijk veel gezelliger..alleen moet beeb dat ook nog gaan inzien
*inbraak* @chantalk vertel eens tegen je eigenwijze frummel dat het niet de bedoeling is dat hij vlak voor onze uk geboren word en dat er heel veel nieuwsgierige mensen zijn die hem/haar willen zien waaronder wij hahaha ik denk aan je meid en als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag he (voor zover het mezelf nog lukt )
ChantalK, Ja inderdaad.. Denk dat ik maar gewoon van mijn uitgerekende datum uit moet gaan. Veel later wordt het niet, omdat ik dan ingeleid zal worden. Maar inderdaad, dan kan het ook alleen maar mee vallen. Het maakt het alleen wel moeilijk dat heeeeel veel mensen om me heen zeggen al een tijdje: Nouuu dat gaat niet lang meer duren hoor. Op de een of andere manier denk je toch dat ze gelijk hebben, maar niks blijkt minder waar tot nu toe. Inderdaad jammer dat je niet kunt aftellen tot een bepaalde dag of datum en dat je niet weet wanneer het komt. Aan de andere kant vind ik het ook wel wat hebben. Ik wil erg graag bevallen voordat ik wordt ingeleid, omdat me dat nog veel spannender lijkt..!!!! Ukkie, echt jammer dat het niks heeft geholpen zeg..!!! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. We hebben vandaag visite gehad, was erg gezellig en ook een erg goede afleiding moet ik zeggen. Morgen ochtend gaan we op kraamvisite bij een vriendin, die is 13 september bevallen van een zoontje. Misschien prikkelt het onbewust m'n baarmoeder wel wat hihihi.. Maar ik heb er in ieder geval zin in!! Nu eerst maar lekker op bed, ben best moe van de hele dag.
HEEy dames, denk eens even kijken hoe het er voor staat... nog rustig verder? behalve dan dat sommigen het behoorlijk zat zijn! wanneer gaan ze eigelijk strippen, doen ze dat ook bij 40 weken? dat als ik bij 39 weken vraag of ze de 40e week gaan strippen, zouden ze dit dan doen? vraag ik me zo af...