Ik moet in het ziekenhuis bevallen, heb een litteken van de keizersnede Hier wordt het een ingeleide bevalling (waarschijnlijk vliezen breken als dat mogelijk is) of de keizersnede! Ik ben tot nu toe 8 kilo bijgekomen en heb deze keer ook nog geen last van vocht gelukkig! Vorige zwangerschap kwam ik totaal 25 kilo bij en had veel last van vocht... een heel verschil dus!
Bij mij valt het vocht vasthouden ook nog wel mee.. Heb alleen wel echte kenkels ( kuiten die overgaan in enkels).. Bij mijn zoon ben ik 25 kilo aangekomen..deze keer wil ik toch echt veel minder en liever niet meer dan 15 kilo. Maar ja als je met verlof gaat schijnt het heel snel te gaan met de kilo's en de striae.. Heb al wel een paar zebra streepjes maar het valt me nog mee..
Hee dames, mag ik me hier ook aansluiten? Ben nu 31 weken zwanger en ook echt aan het aftellen. Begint nu allemaal wel echt zwaar te worden. Moet nog vijf weken werken voordat ik verlof heb...
Ja tuurlijk Blike, Er is ook een bevallijst.. Misschien kun je je daar ook op zetten?? Wel leuk om bij te houden
Zoo heb mezelf ook even op de lijst gezet Badeendje11: 1 september (geplande KS) Moonflower: 5 september w0nder: 9 september Krissa: 10 september Chantalk: 15 september Citta: 22 september Ukkie2: 22 september Blike1987: 23 september Brenda1987: 24 september Cos : 28 September Friesland90: 29 september Joy2111: 30 sept nneJake000: 6 oktober
hoi Genesis Member wij hebben met 30 weken een pretecho laten maken dat is echt gaaf joh van mijn dochtertje van 2,5 jaar oud nu hadden we het met 20 weken gedaan maar je ziet echt het verschil zeg en ze vertelde dat ze heel veel en lang haar heeft wel 2 cm lang nou ben benieuwd ons 1ste dochtertje had dat niet
hier zie je een oor in het midden en daar omheen zie je gegolft dat is allemaal haar tot haar nekje grappig he
dames hoe zien jullie babykamertje eruit? hebben jullie ook een thema of niet ? wij hadden voor ons dochtertje thema snoopy in het beigeu hebben we thema woezel en pip en n
@ citta: wauw wat een mooie fotootjes zeg! super...en wat een haar al haha! leuk hoor! kamer erg schattig al zeg! wij hebben een winney the pooh kamer gedaan. ik heb een winney the pooh op de muur geschilderd. wel goed gelukg. maar kamertje is nog niet klaar...moet nog wel het een en ander bij halen
Citta, wat grappig dat je de haartjes zo goed op de foto van je kleintje ziet (leuke foto's) mooie hé 3d op deze termijn? je kleintje heeft al echt dikke wangentjes (zo lief) Wij hebben met 25 weken een 3d echo laten maken (maar ging best moeilijk, omdat de placenta aan de buikwand ligt en de kleine er steeds met zijn hoofdje in ligt) foto staat in mijn album (ik heb maar 1tje) Haartjes werden hier ook gezien, maar dan op de 2d echo (het was met het meten van het hoofdje, je zag allemaal kleine uitsteekseltjes) Wij hebben niet echt een thema in de babykamer, wel de kleuren zijn op elkaar afgestemd als ik accesoires zoek, dan neem ik steeds staaltjes mee
Wat Leuk Citta!! Wij konden helaas niet zien of de kleine haar heeft of niet. Tenminste ik heb niks gezien volgens mij. Ben wel heel erg benieuwd..!!! hahaha Hierbij even een foto van onze pretecho. Dit was met 28 weken en 5 dagen. Bekijk bijlage 169705
De foto's van het kamertje staan in me album. Ik krijg ze niet hier goed. Dus als je ze wilt zien moet je in me album kijken. Wij hebben niet echt een thema. Wel hebben we veel lime groen kleuren gebruikt. Inmiddels is het kamertje een stuk vollediger, er hangen nu ook gordijnen, kast is zo goed als vol etc. Het begint nu echt een mooie kamer te worden.
Hoi Dames, Het wordt volgens mij echt weer zo onoverzichtelijke reactie reactie. De laatste dagen heb ik geen tijd gehad om achter de pc te zitten. Max heeft tot zondag hoge koorts gehad (39,4-39,9) en zondag was het ineens over. Wat het is geweest weten we niet wat ik duw echt geen vinger meer tussen zijn bijtertjes. Verder heb ik heel veel in bed gelegen vanwege mijn bekken, BI wat een heerlijke uitvingen. Mijn man heeft gisteren hier zelfs een dag extra vrij voor genomen zodat ik kon rusten. Hier is het dan ook echt de laatste kleine die komt. Al wilde we altijd graag een groot gezin maar mijn lichaam kan nog een zwangerschap helaas niet aan. Balen. Maar nu even reageren. @joy2011, hier geen zwangerschapsverlof omdat ik een bewust thuis blijf mama ben. Al is dat nu wel erg vermoeiend. Wat betreft het bevallen heb ik geen keuze. Door de problemen met de eerste ben ik al de hele zwangerschap onder controlle bij het zh, wat ook maar goed is met alle problemen die er al zijn geweest. Ben er wel blij mee al hoop ik nu gauw na de bevalling naar huis te mogen. @alle. Met het kamerte zijn we bezig. We hebben gekozen voor vlinders in diverse kleuren. Ik denk dat het nog even duurt voordat het helemaal klaar is. De lamp, gordijnen en stickers moeten nog komen al zijn ze besteld. De meubels etc. hebben we dus die staan er al bijna allemaal in. Wel hebben we het kaartje dit weekend besteld. Nou, volgens bij ben ik weer bij. Iedereen die ondertussen nieuw is gekomen, van harte welkom. En elke dag is er weer eentje dichterbij en een dag langer voor ons kleintje. Tot de volgende keer. Krissa @friesland90. Ik ben er nog niet achter of het de tandjes waren. Als het zo is dan is het de eerste keer dat hij hier last van heeft. Alle andere tanden waren een verrassing zo van hé daar is er weer eentje. Vrijdag ben ik bij de gyn geweest en die zei dat onze kleine meid al met haar hoofd naar beneden ligt en begonnen was met indalen. Veel zegt dat toch niet maar verklaard wel de vererging van evt. bekkenklachten. Bij mij had hij het bij de klachten er al over dat 33 weken toch nog echt te vroeg was om het op gang te gaan brengen. Ben dan ook benieuwd wat er volgende week woensdag wordt gezegt. @ukkie, ik ben tot nu toe ongeveer 10 kilo aangekomen. Bij de vorige was ik 28 kilo aangekomen en hij is met 36+6 geboren. Al voelde ik me toen beter met meer kilo's dan nu. Maar aan de andere kant ben ik ze nu hopelijk sneller kwijt.(samen met die paar die er van de vorige nog aanzaten) @mama79. Hier wordt ook niet gewenst dat het voor de 37 weken komt. De eerste heeft dat net met een dag gedaan en 1,5 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop nu ook op een normale kraamtijd thuis en geen heen en weer geren naar het ziekenhuis. Ik schrok dus ook van de opmerking van de gyn en ik weet niet wat ik zal doen als de gyn eerder wil gaan inleiden. Maar het is zwaar en heb zelfs al de opmerking gekregen dat ik maar had moeten werken dan kon ik de ziekte wet in en Max naar de creche. Zo een opmerkingen doen pijn als je bewust hiervoor heb gekozen. Ik hoop dat je het doel van dit topic begrijp, begrip en een klankbord vinden en het niet ziet als een wensen topic om alle kinderen maar met 37 weken te laten komen want dat is niet zo. @luma, dit lijkt me helemaal erg. Succes met de zaken die je moet regelen en de laatste loodjes.
Piep, een deel van de reactie is niet geplaatst. Was zeker te lang of zo. Nu beter proberen bij te houden dan maar. Groetjes, Krissa
Hallo dames, Ik ben er ook een paar dagen niet geweest. heb wel mee gelezen, maar had de puff niet om uitgebreid te reageren. Afgelopen weekend was hier dorpsfeesten waardoor ik ook weinig achter de pc heb gezeten. Begin het nu wel zat te worden Mijn bekken willen niet meer zo goed en ben zooooo moe! Natuurlijkmag uk nog een hele tijd blijven zitten...heel graag zelfs, maar tel de weken nu wel af. Ik zal proberen nu wat vaker te reageren hier. Kamertje, heeft niet echt een thema. Wel als hoofdkleuren blauw/rood. Zal eens kijken of ik foto's kan plaatsen. Gewicht, ik ben nu 9 kilo aangekomen. Dat thuiszitten is dus niet goed voor mij