waterpokken en net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamajanneke, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hoi,
    Zijn hier dames die pas zwanger waren en contact zijn geweest met waterpokken? En is alles goed gegaan met de baby? Ik had vandaag een positieve test, dus zal pril zwanger zijn. (laatste menstrutie was rond 6 sept) En mijn kinderen hebben vorige week en de week er voor waterpokken gehad. Nu ben ik best bang dat dit gevolgen heeft....

2. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Volgens mij kan het geen kwaad als je vroeger de waterpokken zelf hebt gehad tenminste.
    Dan zijn er toch anti-stoffen in je bloed aanwezig en zal het virus niet kunnen binnendringen in je lichaam.

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mijn zoontje heeft dit ook gehad toen ik nog maar net zwanger was. Heb toen telefonisch contact gehad met de VK (zat in het buitenland).
    Als je vroeger zelf de waterpokken hebt gehad hoef je je nergens zorgen om te maken. Volgens mijn VK heeft ongeveer 80% van de volwassenen dit al eens gehad. Het is dus even afwachten of je nu waterpokken krijgt of niet. De incubatietijd is geloof ik rond de tien dagen.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb als kind inderdaad waterpokken gehad. dus hoop maar dat dat inderdaad voldoende is geweest zodat er niks mis is met de baby.

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als je de waterpokken hebt gehad hoef je je echt geen zorgen te maken :)
    Laat het los ;)

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina