Hoi allemaal, Ik ben de zwangerschap tot nu toe goed doorgekomen, weinig kwaaltjes gehad. Maar de laatste tijd ben ik enorm moe. Ik ben nu 30 weken zwanger en kan de hele dag wel slapen. Bloed geprikt, alles is in orde. Hb is zelfs hoog. Baby doet het ook goed. Bloeddruk vrij laag. Ik slaap licht, word elke keer wakker als ik me omdraai (buik gaat nu wel beetje in de weg zitten). Zijn er vrouwen die deze vermoeidheid herkennen? Ik probeer mijn dagelijkse leven gewoon zo goed als mogelijk door te zetten, maar vandaag had ik een dag niks staan en heb ik de hele dag in bed gelegen. Alvast bedankt
Heel herkenbaar. Zie mijn andere posts hier. Een hele fijne zwangerschap met weinig kwalen en erg actief geweest en toen mijn vakantie ebgon sloeg de vermeoidheid als een bom in en ik vind het verschrikkelijk..
Bij mij is de vermoeidheid die ik in het eerste trimester ervaarde ook weer toegeslagen nu in het derde trimester.. Ik sleep mezelf elke dag wel uit bed. Maar meer dan een half uur wandelen en een uurtje het huishouden doen per dag zit er echt niet meer in. Ook geen zin meer om te winkelen enzo, gewoon helemaal leeg. Dus nee je bent niet de enige, en ik dus gelukkig ook niet . Ik heb ook niets afwijkends behalve een lage bloeddruk. Tel de weken maar langzaam af en probeer nog maar te genieten van mijn rust
Ja heel herkenbaar. De vermoeidheid is de hele tijd wel blijven hangen, maar nu sinds een week of 2 is het echt dramatisch. Ben zo vreselijk moe en heb nergens energie voor. Ben blij als ik over 2 weken vakantie heb.
Héél herkenbaar helaas... Ik was het eerste trimester ook zo moe, maar ik moest ook meerdere keren per dag overgeven. Daar word je vanzelf moe van. Vlak voor het derde trimester begon kreeg ik erge rugpijn en toen kon ik helemaal niet meer slapen. Draaien deed pijn, soms kon ik niet eens een houding vinden waarin ik lekker lag. Nu is de pijn voor het grootste deel weg, maar heb ik nog altijd moeite met draaien in bed. Tel daar een slecht slapende peuter en een snurkende man bij op en ik slaap helemaal niet meer. Kan ik eindelijk weer lopen en wat dingen in het huishouden doen, ben ik gewoon overal te moe voor.
Pff frustrerend he. En dan is het nog wel mijn 1e zwangerschap dus heb geen ander kindje rondlopen voor wie ik moet zorgen. Ik ben bang dat de vermoeidheid na de bevalling niet minder wordt met de gebroken nachten van de baby. Nouja, dan krijg je er waarschijnlijk wel heel wat mooist voor terug Sterkte dames!
Jup. Herkenbaar hoor. Ben heel de zwangerschap wel moe geweest 2e trimester ging iets beter, maar nu is het ook drama. Nog even nog even nog even.
Ook ik vind het heel herkenbaar. Ik ben het eerste trimster ook wel moe geweest maar lang niet zo erg als nu. De slechte nachten door de bekkeninstabiliteit helpen daar niet bepaald aan mee. Ik doe alles nu vooral op lager tempo zodat ik de dag wel een beetje door kom, maar ja mega irritant is het wel echt!