Hallo!! Ik heb al vanaf 18 weken veel last van harde buiken en zelfs zo erg dat ik ging vloeien en op advies van vk ben gestopt met werken, ik werk in de avond uren en dat is toch wel de tijd dat ik het er meeste last van heb. Nu viel me van de week al op dat ik elke keer een beetje zeurende menstruatie pijn heb heel laag in mijn buik. Ik heb het niet tegelijk met de harde buiken. Verder normale afscheiding. Iemand een idee??? Ik dacht eerst aan groeiende baarmoeder maar ik neem aan dat ik het dan in mijn hele buik moet voelen toch?
Hallo, volgens mij kan het geen kwaad en is het bandenpijn wat je voelt. Door de hele zwangerschap heen kun je verschillende soorten buikpijnen voelen. Het blijft altijd spannend. Vind het ook verschrikkelijk als ik buikpijn heb. Heb nu vaak buikpijn als ik loop.
Oké lastig, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Dat blijf je vaak wel de hele zwangerschap houden. Zeg altijd: ben blij als de kleine gezond en wel op de wereld is gezet
Misschien eens laten testen op een blaasontsteking? Ik had deze week ook veel last van menstruatiepijn, zo erg dat ik dacht dat het voorweeën ofzo waren, maar blijkt een blaasontsteking te zijn.
Daar is al uitgebreid op getest kweekje enzo. Geen blaasontsteking. Ik moet maandag weer naar vk dus zal het haar ook vragen. Het is niet zo dat ik me er heel erg druk over maak maar echt heel fijn is het ook niet. Bedankt voor het meedenken meiden!
Ik dacht idd ook aan blaasontsteking heb ook hetzelfde gehad van die krampen mijn verloskundige dacht aan blaasontsteking en rond die periode maakt de baby en daarbij ook je baarmoeder een groeispurt wat je dus idd ook kan ervaren als krampen. Anders altijd even bellen naar je vk voor de zekerheid. Succes